google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w

بیشترین بازده را از تبلیغات اینستاگرام بگیرید2020-04-14

آموزش کامل تبلیغات در اینستاگرام برای بازدهی حداکثری + 10 روش

این نوع از تبلیغ در اینستاگرام به دلیل اینکه توجه مخاطب را بیشتر جلب می‌کند و امکان قرار دادن لینک در استوری وجود دارد، کاربرد زیادی دارد. در تبلیغات استوری در اینستاگرام آگهی شما (عکس یا ویدئو) به صورت استوری اینستاگرام در پیج‌های پربیننده و محبوب به نمایش گذاشته می‌شود در ضمن در تبلیغ استوری اینستاگرام پیج شما در استوری لینک می‌شود. البته که بهترین روش رشد پیج اینستاگرامی یا یک کانال تلگرامی تبلیغات گسترده است. این تبلیغات باید روی اصولی ویژه صورت بگیرد تا ارزش افزوده داشته باشد و خروجی مناسبی برای کسب و کار شما ارائه بدهد. انتخاب محتوای بومی‌سازی شده از مهم‌ترین عواملی است که به تأثیرگذاری حداکثری تبلیغات کمک می‌کند.در واقع، انجام تبلیغات غیرمستقیم از ظریف‌ترین نکاتی است که به تبحر و هنر قابل توجهی نیازمند است. تجربه نشان داده است که محتوای تبلیغاتی بومی و غیر مستقیم بازخورد بیش‌تری دریافت کرده و مشارکت و تعامل کاربران بیش‌تری را به خود جلب می‌کنند.

زمانی که تبلیغات مربوط به یک برند، از طریق یک شخص معتبر انجام می‌شود، مشخص است که اعتماد مخاطب به آن برند افزایش می یابد. و برندها هم از این موضوع برای شناخته شدن برند خود و اعتماد سازی بین مردم استفاده میکنند. مسابقه های اینستاگرامی یکی از راه های موثر و محبوب برای کسب کارها و همینطور کاربرها هست چون میتواند اینگجمنت (Engagement) یا سطح تعامل مخاطب با پیج را بالا ببرد و میتواند شرایط متفاوتی داشته باشد. ویدئوها باید به گونه‌ای طراحی شوند که حتی بدون صدا قابل فهم باشند و در صورت امکان عمودی فیلم‌برداری شوند تا تجربه بهتری برای کاربران فراهم شود. علاوه بر این موارد، از دیتاهایی که در قسمت تبلیغات رایگان جمع کرده اید، برای تاثیرگذاری بیشتر روی مخاطبان خود استفاده کنید.

این ارتباطات به افزایش اعتماد و وفاداری مشتریان نسبت به برند شما بسیار کمک می‌کند. اینستاگرام از ویدئوهای کوتاه و بلند برای تبلیغات استفاده می‌کند که می‌توانند تا 60 ثانیه در فید و 120 ثانیه در ریلز به نمایش درآیند. ویدئوهای تبلیغاتی با محتوای داستانی، آموزشی یا معرفی محصول می‌توانند تعاملات بیشتری را نسبت به تبلیغات تصویری ایجاد کنند. مثلاً فرض کنید که شما صاحب یک کسب‌وکار اینستاگرامی با موضوع فروش جوراب‌های فانتزی هستید و حالا نیاز دارید تا برای گسترده‌تر شدن فروشگاهتان و همچنین جذب مخاطب یا مشتری، دست به تبلیغ در اینستاگرام بزنید. برای اینکه بتوانید محتواهای جذاب و موثری تولید کنید، ابتدا باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید. با شناخت دقیق مخاطبان، می‌توانید محتوایی تولید کنید که واقعاً برای آن‌ها جذاب باشد و ارتباط بیشتری با آن برقرار کنند.

تبلیغات در اینستاگرام نسبت به سایر کانال‌های بازاریابی آنلاین، می‌تواند بازدهی بیشتری داشته باشد. با توجه به نرخ تعامل بالا و هدف‌گذاری دقیق، تبلیغات در این پلتفرم می‌تواند نتایج بهتری در بازگشت سرمایه به همراه داشته باشد. بازدید پروفایل معمولا به عنوان یک فاکتور جانبی در کنار بقیه موارد محاسبه می‌شود. با وجود این که در تئوری می‌توان با این فاکتور میزان موفقیت کمپین‌های برندینگ را اندازه گرفت؛ اما اگر از آن به تنهایی استفاده کنید، ممکن است درصد خطای زیادی داشته باشد.

عوامل و نیروهای مورد نیاز برای تبلیغات اینستاگرام

این ابزار ساده‌تر از Ads Manager است و به شما امکان می‌دهد تا پست‌های خود را به راحتی تبلیغ کنید. با استفاده از Instagram Promote  می‌توانید پست‌های معمولی خود را به تبلیغات تبدیل کنید و مخاطبان بیشتری جذب کنید. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا به سرعت و به سادگی تبلیغات خود را راه‌اندازی کنید و نتایج را بررسی کنید. پیام اصلی تبلیغ باید به وضوح مشخص باشد و متناسب با هدف‌های تبلیغاتی شما طراحی شود.

اما چرا این روزها اینستاگرام برای تبلیغات مناسب است و این همه کسب و کارهای بزرگ و کوچک، تبلیغات خود را در اینستاگرام قرار می دهند؟ پاسخ به این سوال چندان پیچیده نیست. اینستاگرام به دلیل قابلیت های فوق العاده و تعداد کاربرانی که دارد، می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد. تقریباً بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام فعال هستند که این نشان دهنده اهمیت اینستاگرام و بحث اینستاگرام مارکتینگ است. شاید این مثال کمی بار منفی داشته باشد اما می تواند منظور مرا کاملا به شما انتقال دهد. اهمیت محتوای جذاب در پیج به اندازه اهمیت طعمه بر سر قلاب ماهیگیری است.

  • معمولاً صفحاتی که موضوعات عمومی دارند، هزینه کمتری نسبت به صفحات تخصصی دارند.
  • در واقع کپی رایتینگ هنر نوشتن محتوا است تا بتوانید نظر مخاطبان زیادی را برای دنبال کردن خودتان جلب کنید.
  • {
  • البته باز هم نیاز دارید تا با اصول آن آشنا باشید که ابزار به شما اصول را یاد نمی دهد.
  • |}
  • شاید اینستاگرام قوانین خود را سخت‌تر کند، شاید رقابت در بازار شما بیشتر شود، یا شاید تغییرات غیرمنتظره‌ای رخ دهد.
  • {
  • این تنوع به شما کمک می‌کند تا با صرف هزینه‌های معقول، به اهداف تبلیغاتی خود دست یابید.
  • |}{
  • اینکه برای پیج شما کدام روش تبلیغاتی جواب می دهد بسته به موضوع فعالیت پیجتان دارد.
  • |}

اما در هر صورت به شما پیشنهاد میکنم مقاله “اصول گام به گام تبلیغات” که درسی کامل و جامع هست را هم از دست ندهید. فقط یک راه برای تبلیغ کسب‌و‌کار وجود ندارد و راه‌های متعددی را می‌توانید امتحان کنید و پی بگیرید. وقتی شات می‌شوید، بسیاری از بازدیدکنندگان ابتدا به هایلایت‌های شما نگاه می‌کنند. در این مقاله قرار است خیلی ساده و کاربردی، این تکنیک را بشناسید و یاد بگیرید چطور از آن به نفع پیجتان استفاده کنید. این مجموعهٔ قدیمی، باسابقه و فعال در فضای دیجیتال ایران، آموزش‌های تخصصی‌تری مثل آموزش ادمینی هم دارد که می‌توانید در سایت ادمینی دیدوگرام دنبال کنید. بعد از زدن دکمه به پیج فیسبوک وصل میشه، (فیلترشکن رو روشن کنید) و باید پیج بیزینسی تون در فیسبوک انتخاب کنید.

با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید تعداد زیادی پست از قبل طراحی کرده و مشخص کنید که هر پست در چه زمانی در فید اینستاگرام شما منتشر شود. شما به دنبال رسیدن به چه چیزی هستید؟ آیا می‌خواهید آگاهی از برند خود را بالا ببرید؟ یا اینکه می‌خواهید فروش خود را افزایش دهید؟ شاید هم می‌خواهید تعداد مخاطبان خود را بالا ببرید. اهداف شما هر چیزی باشد، باید پیش از شروع کمپین تبلیغاتی خود در اینستاگرام، باید این اهداف را کاملا مشخص کنید. تبلیغات تصویری برای برندهایی که به ‌دنبال ارائه یک پیام واضح و فوری هستند، مناسب ‌است که با تصاویر جذاب و خلاقانه می‌توانند توجه مخاطب را جلب کنند. برای جذب بیشتر مشتریان و افزایش تأثیرگذاری تبلیغات، استفاده از بنر تبلیغاتی اینستاگرام با تصاویر زیبا می‌تواند یک انتخاب ایده‌ آل باشد.

تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند تا برند خود را به میلیون‌ها نفر معرفی کنید و مشتریان جدیدی جذب کنید. شرکت واژه گستر با تجربه یک دهه فعالیت در این زمینه آماده است تا شما را در این مسیر همراهی کند. اگر هنوز نمی‌دانید “چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم”، با ما تماس بگیرید تا بهترین راهکارها را به شما ارائه دهیم. در نهایت در گام سوم باید تعداد فالور و میزان درگیری مخاطبان پیج هدف را بررسی کنید. ممکن است پیجی تعداد زیادی فالور فیک داشته باشد و برای طبیعی جلوه دادن شرایط، هر بار که پستی منتشر می کند هم تعدادی لایک و ویو فیک دریافت کند. به این ترتیب تشخیص فیک بودن یا نبودن یک پیج کمی دشوار خواهد بود.بهتر است پیجی را که می خواهید در آن تبلیغات خود را به مخاطبان نشان دهید مدتی زیر نظر بگیرید.

اما برخی از آن‌ها، همچنان از محتوای چندهفته یا چندماه قبل خود استفاده می‌کنند. تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند هزینه‌بر باشد، اما اگر به درستی مدیریت شود، بازدهی بالایی خواهد داشت. انتخاب نادرست اینفلوئنسرها، تحلیل نکردن داده‌های تبلیغاتی و عدم بررسی میزان تأثیرگذاری محتوا می‌تواند منجر به هدر رفتن بودجه تبلیغاتی شود.

مثلاً می‌توانید از آن‌ها بخواهید که با توجه به ساعات شلوغی‌ای که در اینسایت اینستاگرام‌شان می‌بینند، دست به کار شوند و تبلیغ کسب و کارتان را بگذارند. البته این مسئله هم بسیار مهم است که بدانید هر پیجی برای تبلیغ کردن مناسب نیست و البته نکاتی هم وجود دارند که باید با توجه به آن‌ها دست به تبلیغ کردن بزنید. تبلیغات در اینستاگرام به طور معمول مزاحمتی برای کاربران ایجاد نمی‌کند.

حال اپلیکیشن ها برای درآمدزایی از این ترفند برای معرفی کسب و کارها به کاربران خود استفاده می کنند. شما برای تبلیغات در اینستاگرام در ابتدا باید بدانید برای چه کسانی می خواهید تبلیغ کنید. پس باید شناختی کامل از مشتریان بالقوه خود داشته باشید، اینکه چه قشری هستند، چه سنی دارند، بیشتر به چه مواردی علاقه مندند و… اینها می تواند رو انتخاب رسانه تبلیغاتی شما تاثیر گذار باشد. در روز اگر سه بار اینکار را انجام دهید روزانه می توانید 50 فالوور واقعی خارجی با لایک و ویو و بازدید رایگان جمع کنید و این برای اعتبار پیج شما بسیار مناسب است. کار خسته کننده ای است اما فعلا این روش جواب می دهد و در ماه اول اینکار را ما به همه مخاطبان توصیه می کنیم.

تبلیغات در پیج های اینستاگرام به چه شکلی انجام می‌شود؟

تبلیغات در اینستاگرام به صورت تصویری، ویدئویی، متنی و در قالب استوری و پست و با روش‌های مختلفی مانند همکاری با افراد معروف (Influencers) انجام می‌شود. تبلیغ‌های اینستاگرام اغلب با استفاده از هشتگ‌ها و محتواهای جذاب، مخاطبان خود را جلب و ترغیب به اقدام می‌کنند. اجرای آزمون‌های مختلف برای مقایسه و انتخاب بهترین نسخه از تبلیغات. آزمون A/B به شما امکان می‌دهد تا دو نسخه مختلف از یک تبلیغ را به صورت همزمان اجرا کنید و نتایج را مقایسه کنید. برای مثال، می‌توانید دو طرح گرافیکی متفاوت، دو پیام تبلیغاتی مختلف یا دو نوع فراخوان به عمل (CTA) را تست کنید و بررسی کنید که کدام یک بازدهی بیشتری دارد.

{

کمک گرفتن از اینفلوفلوئنسرها برای تبلیغات در اینستاگرام

|}
Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

به همین دلیل در دوره تبلیغ از اکسپلور بازدید می‌گیرد و پس از هر دوره از تبلیغ شاهد رشد اکسپلور پیج خود هستید. تبلیغات بازدید یا ویو در اینستاگرام نوعی از تبلیغ در اینستاگرام است که به آن تبلیغات ویدیویی اینستاگرام نیز گفته می‌شود. تبلیغ بازدید در اینستاگرام از نوع ویو ، مخصوص ویدئو یا کلیپ است که تاثیر بسیار زیادی در میزان انتشار برند شما و فروش بیشتر و بهتر محصول شما اعم از کالا یا خدمات دارد. برای اینکه اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام باید با یکی از این حساب‌های کاربری محبوب در اینستاگرام ارتباط برقرار کرده و از او بخواهید تا تبلیغات شما را در پیج خودش قرار دهد. هر چه اینفلوئنسر محبوب‌تر باشد، معمولا باید پول بیشتری به او بپردازید. برای شروع یک کمپین تبلیغاتی در استوری‌های اینستاگرام، پیش از هر چیزی باید بنرهای خود را که می‌خواهید آن‌ها را استوری کنید، طراحی نمایید.

در سال 2015، اینستاگرام امکانات و ویژگی‌های لازم برای تبلیغات در این پلتفرم را برای همه مشاغل فراهم کرد و تا سال 2017 یک میلیون تبلیغ‌کننده در این پلتفرم داشت. یکی دیگر از روش‌های ایجاد تم در فید اینستاگرام، استفاده از یک فیلتر خاص برای عکس‌‌هایی است که به در فید خود به اشتراک می‌گذارید. شاید بتوان گفت که بهترین نحوه تبلیغ در اینستاگرام، گذاشتن پست‌های تبلیغاتی در فید اینستاگرام است.

این پلتفرم به تبلیغ‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا تبلیغات خود را به صورت طبیعی و غیر مزاحمت‌آمیز به نمایش بگذارند، که این موضوع می‌تواند به افزایش کارایی تبلیغات و جلب توجه بیشتر کاربران کمک کند. اینستاگرام با داشتن بیش از 1 میلیارد کاربر فعال، به یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی در جهان تبدیل شده است. این پلتفرم به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا به جمعیت وسیعی از کاربران دسترسی پیدا کنند و محصولات و خدمات خود را به آن‌ها معرفی کنند. با توجه به گستردگی و تنوع پیج‌های موجود در اینستاگرام، شما می‌توانید لیست تعرفه‌های مختلف را از پلتفرم‌های تبلیغاتی مشاهده کرده و بر اساس نیاز و بودجه خود، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

استوری‌ها فرصت خوبی برای ارتباط سریع و مؤثر با مخاطبان فراهم می‌کنند. این نوع تبلیغات به صورت تمام صفحه نمایش داده می‌شوند و معمولاً تاثیر بیشتری دارند. می‌توانید از امکانات مختلف استوری مثل لینک‌ها، نظرسنجی‌ها و سوالات استفاده کنید تا تعامل بیشتری با مخاطبان داشته باشید.

از استیکر (همون اموجی گرد بزرگ که میزنی هیچی نمیشه) در سمت راست صفحه استفاده کنید تا چند نفر از کسانی که استوری شما را رد می‌کنند، روی استیکر بزنند و با شما تعامل کنند. البته نباید این کار را زیاد انجام دهید تا برای فالوورهای خود آزاردهنده نباشید. البته که این را همه می‌دانند؛ اما نکته‌ای که فقط حرفه‌ای‌ها از آن خبر دارند این است که در هر مرحله از رشد پیج به چه نوع تبلیغی نیاز داریم و چه زمانی باید تبلیغ خود را شروع کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. واکنش گرا یعنی چه؟ یعنی اینکه وب سایتی که صفحات آن واکنش گرا است، در کامپیوتر یا موبایل به شکل درست نمایش داده می شود. به دلیل اینکه اغلب کاربران با استفاده از موبایل وارد اینستاگرام می شوند، خیلی مهم است که لندینگ پیج شما، برای کاربران به درستی نمایش داده شود.

بررسی رقبا و بازار هدف به شما کمک می‌کند تا فرصت‌ها و تهدیدها را شناسایی کنید. بررسی کنید که رقبا چگونه تبلیغ می‌کنند و چه نوع محتوایی بیشترین تعامل را دارند. مشخص کنید که چه میزان بودجه‌ای برای کمپین تبلیغاتی خود در نظر گرفته‌اید. مخاطبان معمولاً وقت زیادی برای خواندن متون طولانی ندارند، بنابراین باید پیام خود را به صورت خلاصه و جذاب ارائه دهید. تبلیغات ریلز، پست، استوری، چرخ‌وفلک، اکسپلور، مجموعه و… از انواع تبلیغات اینستاگرامی هستند. مهم‌ترین موضوع این است که بدانید مخاطبانتان از چه جنسیتی بوده و در چه بازه سنی قرار دارند.

یعنی نسبت به تعداد فالووری که دارند، پست‌ها و استوری‌ها هم باید بازدید مناسبی داشته باشند و تعداد لایک و کامنت هم خوب باشد. بهتر است پیش از انتخاب یک پیج برای تبلیغ، حتماً نرخ تعامل آن را بررسی کنید. یک صفحه تخصصی معمولاً مربوط به اینفلوئنسرهای آن حوزه است و با این کار می توانید مخاطبان هدف خود را جذب کنید.

تبلیغات موثر در اینستاگرام، مشاهده آگهی‌ها را برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان هدف امکان‌پذیر می‌کند. اگر می خواهید یک حساب کاربری حرفه‌ای اینستاگرام برای تبلیغات داشته باشید، باید فید اینستاگرام شما یک تم مشخص داشته باشد و باید پست‌های شما از این تم تبعیت کنند. برای اینکه تمامی مخاطبان هدف بتوانند ویدئوی تبلیغاتی شما در IGTV را ببینند، لینک آن را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مثل کانال‌های تلگرامی، فیسبوک و … به اشتراک بگذارید. چون IGTV به شما این امکان را می‌دهد تا ویدئوهایی به طول ۶۰ دقیقه منتشر کنید، دلیل نمی‌شود که از اصل کوتاه بودن ویدئو غفلت کنید.

ریلز تنها یک فرمت برای تولید ویدیو نیست و قابلیت‌های زیر آن را به حدی قوی کرده است که می‌تواند در دسته بندی روش های رایگان برای تبلیغات در اینستاگرام جای بگیرد. فرض می کنیم پیج شما در زمینه فروش لوازم ورزشی فعالیت می کند، مثلاً پیراهن تیم های معتبر اروپایی را می فروشید. این مورد را نیز می دانیم که خانم ها کمتر به فوتبال علاقه دارند و معمولاً این لوازم را نمی خرند. کاملاً واضح است که شما باید تبلیغات تان را در پیج هایی قرار دهید که اکثریت مخاطبین آن را، آقایان تشکیل می دهند. در اینجا راهکارهایی را توضیح می دهم که با استفاده از آنها، می توانید تبلیغات اینستاگرامی به مراتب بهتری را قرار دهید.

اینفلوئنسرها یا همان بلاگرها، به دلیل تعامل بالا با مخاطبان و فالوورهای زیاد مورداعتماد کاربران دیگر هستند و نفوذ زیادی بر روی آن‌ها دارند. همکاری با این افراد باعث می‌شود که برند و محصولاتتان را به طیف گسترده‌ای از مردم نشان دهید و مشتریان جدید جذب کنید. در هنگام انتخاب اینفلوئنسر حتماً به میزان بازدهی تبلیغات او توجه کنید و بلاگری را انتخاب کنید که مخاطبان هدف او با شما همسو باشند.

یکی دیگر از روش‌های تبلیغات در اینستاگرام که بازدهی متوسطی دارد، تبلیغات در صفحات عمومی است. در اینستاگرام صفحاتی وجود دارند که فالوورهای آن‌ها طیف گسترده‌ای از کاربران هستند؛ مثلاً صفحات فان جزء این دسته از صفحات هستند و فالوورهای آن‌ها از همه اقشار و علایق تشکیل شده‌اند. تبلیغات عمومی نسبت به تبلیغات اینفلوئنسری و تخصصی هزینه کمتری دارد و شما می‌توانید در صفحاتی که میلیون‌ها نفر فالوور دارند، با هزینه مناسبی تبلیغ دهید. صفحات عمومی معمولاً یک راه ارتباطی در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید تبلیغ خود را هماهنگ کنید. مثلاً اگر عنوانی برای بنر انتخاب کرده اید، آن را به شکلی حرفه ای بنویسید تا نظر کاربران جلب شود.

تا کنون صدها نفر از دانشجویان دکتر کاویانی با همین فرمول درآمدزایی اینستاگرامی به آزادی مالی رسیدند. باید کاری کنید که کاربر، حداقل برای چندثانیه، روی تبلیغ شما توقف کند. برای این‌کار، قرار دادن ویدیو با یک کپشن مختصر، می‌تواند خیلی به شما کمک کند. معمولاً صفحه تبلیغ‌دهنده نیز بر روی عکس، تگ می‌شود تا تبلیغ، بازدهی بیشتری داشته باشد.

اگر شما 1000 فالوور دارید باید میانگین پست های تصویری شما 100 لایک بخورد و ویدئوهای شما 200 ویو به خود بگیرد و استوری شما 250 نفر بازدیدکننده داشته باشد. پس اگر فالوور فیک خریداری کنید جز اینکه پولتان را دور ریخته باشید و اعتماد دنبال کنندگان را از دست بدهید کار دیگه ای نکردید. در ساخت ویدئوهای اینستاگرامی می توانیم از دو حالت تیزرهای اینستاگرامی و یا ویدئوهایی بدون صدا استفاده کرد. در زیر نمونه ای از ویدئوی بی صدا برای تبلیغ دو تا از بهترین غذاهای رستوران قرار دارد. اگر شما هم به دنبال ساخت چنین محتوای برای پیج خود هستید با ما همراه باشید. برای این منظور می توانید از استوری ویدئویی 15 ثانیه ای در اینستاگرام و تولید تیزر های اینتساگرامی برای معرفی خدمات و محصولات خود استفاده کنید.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
اینجا کلیک کنید