google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w سیر سیاه محصول دکتر بیز - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

سیر سیاه محصول دکتر بیز

خواص سیر سیاه چندین برابر سفید است. سیر سیاه برای پیشگیری و درمان بیماری های قلبی عروقی، سرطان و فشار خون بالا

توسط HITNOW در 26 آبان 1400

خواص سیر سیاه چندین برابر سفید است. سیر سیاه برای پیشگیری و درمان بیماری های قلبی عروقی، سرطان و فشار خون بالا استفاده خواهد شد.

اطلاعات جامع در مورد خواص سیر سیاه
بسیاری از افراد با وجود خواص فراوان سیر به دلیل بوی آن از مصرف آن اجتناب می کنند. سیر سیاه این مشکل را حل کرده و بویی ندارد و به راحتی می توانید آن را مصرف کنید. تخمیر سیر سفید رنگ سیاهی به آن می دهد که هم شیرین است و هم خوردن آن آسان است. به این ترتیب از خواص بسیار آن بهره مند خواهید شد و می توانید آن را بدون استشمام از دهان خود به صورت روزانه مصرف کنید. در این مقاله به بررسی اطلاعات سیر سیاه و خواص آن می پردازیم تا آگاهی شما را از این محصول مرغوب افزایش دهیم.

سیر سیاه
این سیر سیاه محصول دکتر بیز است و خواص بیشتری نسبت به سیر سفید دارد. برای انجام تخمیر آن را در دمای شصت تا هفتاد و هفت درجه نگه می دارند تا رطوبت محیط هشتاد تا نود درصد باشد. برای اینکه تخمیر انجام شود، سیر سفید را باید به مدت پنجاه تا نود روز در این حالت نگهداری کرد. سیر اگر تخمیر شود ژله ای سیاه می شود و طعم شیرینی پیدا می کند. سیر سیاه دکتر بیز طی این فرآیند تولید خواهد شد که البته محافظت از بدن در برابر بسیاری از بیماری ها و کمک به درمان هر بیماری آسان نیست.

خواص سیر سیاه برای زود انزالی
بر اساس مقالات علمی، خواص درمانی سیر سیاه بسیار بیشتر از سفید است. در سیر، مواد ضد سرطان و درمانی حتی تا پنج برابر بیشتر است. همچنین در این فرآیند تخمیر ترکیبات مفید و مغذی بیشتر می شود و به دلیل وجود پلی فنل ها سیستم ایمنی بدن به میزان قابل توجهی تقویت می شود. طبق تحقیقات، پلی فنول های موجود در سیر سیاه از سرطان و بیماری های قلبی عروقی پیشگیری می کند و در درمان آنها موثر است.همچنین نقش مهمی در پیشگیری از چاقی، تنظیم متابولیسم، کنترل دیابت نوع 2، سلامت روده، شادابی پوست و جلوگیری از عفونت های میکروبی دارند. سیر سرشار از پلی فنول است و همه این خواص را دارد. اگر از بیماری های کبدی، قلبی، فشار خون و ... رنج می برید سیر سیاه دکتر بیز را بخرید و نتایج موثر آن را روی بدن خود ببینید.

خواص سیر سیاه در درمان سرطان
سیر سیاه حاوی آنتی اکسیدان هایی است که رادیکال های آزاد را در بدن از بین می برد و ضد سرطان است. وقتی سیر سفید سیاه می شود، گوگرد آلی به مقدار زیاد در سیر تولید می شود که ضد سرطان است. در رابطه با سرطان معده، مصرف این سیر منجر به کاهش تومورهای سرطانی می شود. این سیرها همچنین باعث می شوند سلول های سرطانی در سرطان روده بزرگ کمتر رشد کنند. برای تهیه این محصول شگفت انگیز از طریق سایت و بدون واسطه آن را خریداری کنید و آن را خالی یا همراه با غذا مصرف کنید.

سیر سیاه را از کجا بخریم ؟ برای خرید سیرسیاه دکتر بیز می توانید از یکی فروشگاههای معتبر به نام کالایاب اقدام نمایید و از کارشناسان فروش این فروشگاه اینترنتی مشاوره رایگاندریافت نمایید

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن