google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد

در سال 1986 میلادی سری موتورهای تیو معرفی شدند که بعدها موتور تیوفایو( tu5 engine) برای خودروهای ایران خودرو

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

در سال 1986 میلادی سری موتورهای تیو معرفی شدند که بعدها موتور تیوفایو( tu5 engine) برای خودروهای ایران خودرو مورد استفاده قرار گرفت و سپس در اکثر خودرو هایی مانند : پژو پارس ، پژو 206 و 207 ، رانا و … همچنین مایلیم تجربیات، دانستهها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راهگشاست، بدانیم. به همین علت است که ما این مورد را در میان مهمترین معایب استفاده از موتور تی یو فایو قرار دهیم. از جمله امکانات رفاهی و ایمنی پژو پارس تی یو فایو میتوان به موارد زیر اشاره کرد. تی یو فایو مفتش گرونه چرا؟ پارس تیو فایو که همچنان پرفروشترین محصول خانواده پژوهاست، به سبب مزایای متعدد از جمله قطعات یدکی فراوان، استهلاک پایین، قیمت میان رده، کابین جادار، توان فنی مطلوب و … تعمیر کردن موتور تیو فایو در خودرو ۲۰۶ کمی با سختی و دردسر می باشد به این دلیل که دارای حجم ۱.۶ لیتری در کنار فضای محدود درون محفظه موتور ۲۰۶ می باشد. جالبترین رازهایی که خودروسازان درون خودروها پنهان کردهاند! خودروی پارس تا کنون در چندین مدل مختلف تولید و به بازار معرفی شده است که یکی از کاملترین و همچنین محبوب ترین آنها پارس TU5 میباشد.

پژو پارس معمولی یا همان پژو پارس سال موتورهمان ۱۸۰۰ که داشبورت جدیداش تمومشون ۲تا عیب داره یکی صداگیربکسشه بخاطرالیاژوروزبروز بدترشدنش ۶ماه و ۱سال که شد مثل پیکان زوزه میکشه گریبکس زانتیایی اصلی کیپ میخوره بش باج نمیده حتی با پژوELX هاکه چند ساله موتورxum ۱۸۰۰ وگیربکس وهواکش زانتیایی هست مثل قدیما موتورکامل زانتیا نیست یا xu7.یه عیب دیگشم پارس سادها از۹۱به بالا تمومشون فرمان رامیچرخونی بدون هیج مشکلی تو کارکرد وراحتیش .فقط پمپ هیدرولیک فرمانش صدا خیلی میکنه.الانم ۵۶۰هزار شده کاملش ومیترسونن بعضی مکانیکها افراد راکه میبرن وسرعت بالا کارممکنه نکنه هیچ مشکلی نداره ۱۶۹هزار خودرو تا الان فراخواندادان اما جوابش اومد مشکلی نداره وکارت طلاییت ۵ستارم باشه فقط خراب بشه تعویض میکنن همون مدل.وحساسا ببضیا بخش نامه اش اومد که ازادبخرن ونمایندگیها مجانی بایدتعویض کنن.پارس تیوفایو هم با این که کلاس ۱۵ گرانتر وفلاشرترمزوتهویه هوای عقب جدا کلیدش تاشونیست ومدل۲۰۶ هست اخطارسرقت با بوق داره اما کلاس ۱۳ ارزونتره وبهتره.فقط کلیدش تاشوهست اینه هاش از داخل ماشین بازوبسته میشن نه باسویچ.اخطار سرقت نداره وصفحه کیلومتر وسیستم صوتیش بهترین مدل مارک کروز هست.اماماکلاس شرکتیه صفحه کیلومتروسسیستمش کروز نیست فقط چراغ پشت امپر ومه شکن ها جلو۱۵ LED هست .کلاس۱۶ و۱۷هم جایی دیدن بیخوده .۴ کلاس كليك كنيد داره پارس.معمول پارس.

باز هم طرحی در دسترس شما قرار ندارد، مگر اینکه ثبت نام کنید و منتظر قرعه کشی بمانید. بر این مبنا شما میتوانید در طرح فروش اقساطی پژو پارس TUF شرکت کنید در حالی که قادر خواهید بود تا این خودرو را با قیمت واقعی و به دور از حبابهای کذایی و توخالی بازار خریداری کنید و حاشیه سودی که برای این خرید در نظر گرفته میشود هم مطابق عرف بازار خواهد بود. از لحاظ قیمت هم خیلی گران است. سلام به دوستان عزیز درسته تیوفایو ماشین به روز تری هست از لحاظ ترمز ولی از نظرشتاب به xu7نمیرسه ماشین باید گاز بدی وحشی بشه وگرنه منم با ۸۰تا سرعت برم معلومه ماشین تنبل میشه خلاصه هرکی از موتوری داره موفق باشه… معلومه که صددرصد tu5 رو جا میذاره و میخورتش، یه لیوان آب هم روش. ازنظر من موتور xu7خیلی بهتره از tu5 چون هم هزینه هاش کم تر داره ولوازم یکیشم راحت تر پیدامیشه حجم موتور وگشتاور بیشتری داره بعد هم اگر از ماشین تا حد ناموس کار بکشی واشر هم میزنه وب سایت شخصی . منتها تنها مشکلش واشر سرسیلندرش هست دیگه. صدای موتور توی سرعت بالا بسیار کم هست و ماشین خیلی نرم حرکت میکنه ، ب طوری ک گاها متوجه نمیشین ک دارین با دنده ۴ حرکت میکنین و نیاز هست ک بندازین دنده ۵ ، چون فشاری روی موتور ماشین حس نمیکنین.

مصرف سوخت ترکیبی ماشین با کولر توی خوزستان صدی ۷.۷ لیتر بود. ب عنوان مثال شما موقع رانندگی با پارس موتور قدیم برای تعویض دنده ۳ ب ۴ ،توی سرعت ۷۰ دنده عوض میکردین، اما با پارس موتور جدید باید توی سرعت ۸۰ یا ۸۵ دنده ۴ بندازین ک شتاب خوبی بتونین داشته باشین. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. پکیج مرسدس G63، قایق و ساعت برابوس با قیمت ۱.۲ میلیون دلار معرفی شد! Xu7 تو سربالایی با کولر با ۵ نفر هم بازم tu5 تک سرنشین بدون کولر رو جا میذاره، حالا میخواد سربالایی اتوبان باکری باشه یا پیچ سرهنگ جاده چالوس. اما این وسط یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن هم سیاستهای کمپانی تولید کننده در عرضه محصولاتش است! و در اینکه کلا این موتورا قدیمی شدن هم هیچ شکی نیست و ایران خودور و سایپا مفتشون هم کلا گرونه واسه ایرانیان…

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از این لینک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 6 اردیبهشت 1402


avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402