google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w یخچال ساید بای ساید ال جی J337 تیز فروش - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

یخچال ساید بای ساید ال جی J337 تیز فروش

یخچال ساید بای ساید ال جی J337 یخچال ساید بای ساید ال جی J337  محصولی خوش فروش و باکیفیت است و با وجود ا

توسط HITNOW در 10 خرداد 1400

یخچال ساید بای ساید ال جی J337

یخچال ساید بای ساید ال جی J337  محصولی خوش فروش و باکیفیت است و با وجود اینکه ظاهری ساده دارد بسیار شیک و لوکس می باشد. از این یخچال در رنگ سفید تولید و به بازار عرضه شده است. به علاوه با گنجایش 34 فوت بسیار جا دار است و ظرفیت بالایی دارد. یخچال فریزر j337  جزء یخچال های ۵ درب است و ال جی در درب یخچال از قابلیت Door in Door بهره گرفته است که می توان خوراکی ها و نوشیدنی های پر مصرف خود را در آن جای داد تا دسترسی راحت تر شود. نوع موتور این یخچال ال جی اینورتر خطی می باشد که یکی از بهترین موتور ها به شمار می رود. از مشخصه های این یخچال فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh و سیستم هوای چند گانه Multi Air ‌Flow را می توان نام برد که این قابلیت ها به ماندگاری و شادابی میوه و سبزیجات کمک شایانی می کنند. همچنین از کشوی حفظ رطوبت نیز برخوردار است و موجب خواهد شد میوه ها و سبزیجات رطوبت خود را حفظ کنند و تا مدت زیادی سالم و تازه باقب بمانند. سیستم No Frost، انجماد سریع  و اتصال به آب شهری و آبریز و بخساز خودکار از دیگر ویژگی های بسیار خوب این محصول می باشند.

ظرفیت و فضای داخلی یخچال ساید بای ساید ال جی J337

یخچال یکی از وسایل پر استفاده و در اصل  جزئی جدا نشدنی از آشپزخانه ی هر منزلی به حساب می آید. چرا که بدون یخچال حفظ سلامت مواد غذایی بسیار مشکل می باشد پس به همین دلیل این محصول پر کاربرد باید فضای کافی هم برای نگه داشتن انواع مواد غذایی را داشته باشد. همچنین می دانید گنجایش یخچال از نکات حائز اهمیت است و بسیار مورد توجه قرار می گیرد که خوشبختانه یخچال ال جی j337 دارای ظرفیت 821 لیتری است. پس با خیال راحت می توانید مواد غذایی خود را درون آن ذخیره کنید. همچنین این یخچال به طراحی مدیریت ذخیره سازی مجهز است. به علاوه به کمک استفاده از طبقات تاشو می توانید قابلمه ها و ظروفی که ارتفاع بالایی دارند را درون آن ها جای دهید.

یخچال ساید بای ساید ال جی J337

کشوی حفظ رطوبت

یخچال ساید بای ساید ال جی J337 دارای کشوی مخصوص میوه و سبزیجات کار گذاشته شده است که دارای صفحه ای مشبک ‌مانند برای به جریان در آوردن رطوبت در کشو می باشد. نحوه ی کارکرد این کشو به این صورت است که با تبخیر رطوبت مواد به قطره های آب تبدیل می شود و قبل از این که دوباره آب بر روی میوه ها قرار گیرد صفحه‌ی مشبکی آن را می گیرد و همین موجب حفظ تعادل در رطوبت کشو می شود. با این حال می توان حساس ترین میوه ها را در آن جای داد و هیچ گونه نگرانی از بابت خراب شدن آن ها نداشته باشید.

کشوی حفظ رطوبت یخچال ساید بای ساید ال جی J337

فیلتر بهداشتی Hygiene fresh

یخچال ساید بای ساید ال جی J337 دارای ویژگی منحصر به فرد و کار آمد  Hygiene Fresh می باشد که توانایی نابودی هر نوع میکروب و باکتری را دارد. به طوری که 99.999 درصد باکتری ها را از بین می برد. این فیلتر از ۵ لایه تشکیل شده است که هر کدام از لایه ها می توانند میکروب و بوهای بد را بگیرند و هوای سالمی را در یخچال به جریان در بیاورند. در کل این فیلتر هوای یخچال را خوشبو و سالم می سازد و می توان گفت فیلتر Hygiene Fresh به جز تصفیه هوا می تواند عمر مواد غذایی را بالا می برد و موجب می شود طعم و کیفیت مواد حفظ شود.

فیلتر بهداشتی یخچال ساید بای ساید ال جی J337

به صرفه و کم صدا بودن را با موتور اینورتر تجربه کنید

موتور در یخچال ها به عنوان قلب تپنده ی آن ها محسوب می شود و نقش بسزایی در نحوه ی عملکرد و بازدهی یخچال برعهده دارد. پس باید گفت انتخاب یک‌موتور خوب برای یخچال بسیار مهم‌ است. در همین راستا، ال جی بهترین قطعه ها را در محصولات خود به کار می گیرد و به رضایت مشتریان خود بسیار اهمیت می دهد. به همین دلیل بهترین و قدرتمند ترین موتور جهان یعنی کمپرسور اینورتر خطی را در یخچال j337 جای داده است. این موتور نسبت به موتور های دیگر تا 32 درصد انرژی را کاهش می دهد و همین امر موجب پایین آمدن هزینه های مصرفی برق می شود. از مزیت های برجسته‌ی دیگر این کمپرسور کم‌صدا بودن و عمر طولانی آن را می توان نام برد. همچنین در این موتور بجای درایو معمولی از یک درایو پیستونی خطی استفاده شده است که این امر باعث شده محصول بی صدا عمل کند و مکانی آرام را برای کاربران به ارمغان بیاورد. این موتور با عمر بالایی که دارد تا 10 سال توسط ال جی گارانتی شده است.

موتور یخچال ساید بای ساید ال جی J337

آبریز و یخ ساز اتوماتیک یخچال ساید بای ساید ال جی J337

در یخچال های جدید ال جی از آبریز و یخساز خودکار استفاده شده است. چراکه این موارد هم به زیبایی یخچال کمک می کنند هم بسیار کاربردی می باشند. به عنوان مثال برای کاربرد این ابریز و یخ ساز خودکار می توان به این اشاره کرد که در هر زمان کاربر بخواهد آب خنک و یخ در دسترس دارد. همچنین قابلیت خوبی که دارد اتصال به آب شهری است و مخزن آن به طور خودکار پر می شود.

https://tizfrosh.com/Product/TP-1041/side-by-side-refrigerator-lg-j337

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن