google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w چگونه بدون آسیب به بدن کاهش وزن داشته باشیم؟ مجله سلامت - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

چگونه بدون آسیب به بدن کاهش وزن داشته باشیم؟ مجله سلامت

حساس کمی طاقت و اراده، کاهش وزن 20 پوندی به جهت رسیدن به اهداف کمتر وزن در کمترین زمان ممکن است. چه بخواهید یک

توسط HITNOW در 30 آبان 1401
حساس کمی طاقت و اراده، کاهش وزن 20 پوندی به جهت رسیدن به اهداف کمتر وزن در کمترین زمان ممکن است. چه بخواهید یک پوند وزن ناچیز کنید چه 20 پوند، اضافه نمودن ورزش های هوازی به برنامه های روزمره تان حتمی است. همچنین می توانید اساسی یک دوست سهم دار گردید یا به یک انجمن کمتر وزن آنلاین بپیوندید تا انگیزه خود را تقویت کنید و در مسیر هدف ها خویش بمانید. اثر افزایش سیری فیبر می تواند به مزایای اکثر ای از نظر در دست گرفتن وزن سبب شود.
  • کاهش 10 % از وزن تن می تواند مزایای فراوانی داشته باشد و حتی تغییر 3 تا 5 درصدی هم تاثیرات مفیدی خواهد داشت.
  • بهترین کمپرس ها به جهت کاهش وزن، کمپرس نمک یا زنجبیل هستند.
  • بیماران در گیر به افسردگی، نه فقط اغلب اشتهای پاره ای دارا‌هستند بلکه ممکن می باشد اهمیت شتاب نگران کننده ای وزن از دست دهند.
تحقیقات نشان داده می باشد بخش اعظمی از زمان ها که به سراغ غذاها می‌رویم، در حقیقت گرسنه نبوده‌ایم بلکه تنها تشنگی را اصلی گرسنگی غلط گرفته‌ایم. همین بار در صورتی که احساس گرسنگی کردید، یک استکان آب بنوشید؛ اگر گرسنگی شما برطرف نشد، پس به احتمال دوچندان گرسنه بوده‌اید. کربوهیدرات‌ها منشاء انرژی کسب و کارهای ایرانی میباشند و هنگامی که به وسیله بدن مصرف میشوند به گلوکز تبدیل می‌گردند. به جهت وصال انرژی به تمام سلول‌های بدن مانند مغز و عضله‌ها به کربوهیدرات احتیاج است. کربوهیدرات‌ها در کنار چربی و پروتئین‌ها یکی از سه مواد مغذی برای تن می باشد که قسمت‌های متعددی از غذا را تشکیل می‌دهند.

۱۱ تا از مهم‌ترین عوارض چاقی و اثر گذاری آن بر سلامتی

آنها فراوان بخش اعظم از غذاهای غیر فرآوری شده منجر ایجاد ولع بیشتر می شوند. آهسته خوراک خوردن می تواند امداد کند شما کالری كمتری بخورید و ایجاد هورمون هایی را كه کلیدی كاهش وزن در ارتباط هستند ارتقاء دهد. همین نوشیدنی ها از طرق متعدد از گزاره ارتقا خطر چاقی برای تندستی بد هستند. همچنین لازم به ذکر هست که مغز شما کالری مایع را به به عبارتی روشی که کالری جامد انجام می دهد ، ثبت نمی کند. آب به ویژه به جهت جایگزینی نوشیدنی هایی که کالری و قند متعددی دارا هستند جایگزین کاهش وزن می شود. آیا شما حساس طریق های کمتر وزن شناخت دارید؟ داشتن یک اراده قوی، عزمی راسخ و برنامه ریزی برای کاهش وزن نیاز است. دسته‌بندی نشده به جز عارضه ها سلامتیش، به زودی بدنتون استپ میکنه و خیلی کارتون سخت خیس میشه..... کمبود سدیم خون، نام یک دسته مشکل در سطح الکترولیت‌های بدن است. این خلل در اثر کارداران متمایز از گزاره نوشیدن بیش‌ازحد آب به‌وجود می‌آید. نوشیدن آب بیش‌ازحد در رژیم آب عملکرد کلیه‌ها را حساس نقص‌ مواجه می‌کند. کم‌آب‌شدنِ تن در رژیم آب خیره کننده به حیث می‌رسد، اما واقعیت دارد. در وضعیت عادی حدود ۲۰ تا ۳۰ % آب بدن از غذاهای خوراکی تأمین می‌شود.

نکته کلیدی در برنامه کمتر وزن 12 هفته ای

افراد متعددی فکر می کنند بایدحجم کمی غذا بخورند تا وزن اندک کنند و از کالری غذاها غافل هستند. یکی از از عارضه ها قلیل نشدن وزن شما همین میباشد که حجم پاره ای طعام اخبار به دست آوردن و کار میخورید اما کالری بالایی را به بدنتان می‌رسانید. یا این که این که کالری بیشتری از کربوهیدرات ها دریافت می‌کنید و همین سبب عدم کاهش وزن شما شده است.

۲. رژیم ناچیز کربوهیدرات

چگونه وزن خود را کمتر دهم؟ این سوالی هست که اکثر اشخاص به جهت کاهش وزن و هم چنین به جهت نگهداری سالمی خود، در internet به دنبال جواب آن هستند. همین در حالی می باشد که دیتاها زیادی درباره کمتر وزن در اینترنت وجود دارد. غذاهایی که حاوی فیبر محلول در آب میباشند ممکن می باشد به ویژه یاری کننده باشند ، زیرا همین نوع فیبر می تواند به ارتقا احساس سیری یاری کند.

داشتن رژیم درمانی موثر در کاهش وزن

اولین نکته در لاغری نوشیدن آب مضاعف هست چون آب فراوان باعث رفع گرسنگی می شود و همینطور سبب شادابی پوست رخ هم می شود. براساس مطالعه‌ای که سال ۲۰۱۷ منتشر شد، کسانی که غذاهای گیاهی بیشتری مصرف می‌کنند، نسبت‌به اشخاصی که گوشت، لبنیات و تخم‌مرغ مصرف می‌کنند، معمولا وزن کمتری دارند. تحقیقات دانش گاه شیکاگو نشان دیتا می باشد خانم‌هایی که در طول شب کمتر از ۴ ساعت می‌خوابند مکمل لاغری نسبت به اشخاصی که هشت ساعت کامل در طول شب را در خواب به سر می برند سوخت‌و‌ساز کمتری دارند. ورزش‌های غیر هوازی ورزش‌هایی میباشند که مدت زمان انجام آن ها کمتر بوده و عضله‌ها محدودی در آن کمپانی می‌کند. در این گونه از ورزش‌ها آنزیم‌های قندسوز‌ترشح می‌شود، به این علت می باشد که بدن در دوران انجام اینگونه ورزش‌ها تنها قند می‌سوزاند و در کمتر چربی تاثیری ندارند.

نوشیدن قهوه قبل از تمرینات ورزش

می‌توانید از روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن آووکادو، کره و دمبه به‌عنوان منابع چربی به کارگیری کنید. در حالا مسواک زدن می‌توانید یک سری حرکت اسکات انجام دهید تا عضله ها باسن تقویت شوند. بیش تر وزن و بالا بودن توده چربی در بدن، می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های متمایز همچون دیابت، چربی خون، پرفشاری خون و تصلب شراین را ارتقاء دهد. علاوه بر این مورد قضیه می‌تواند منجر وقوع بسیاری از مرگ‌های متعلق و دارای ربط اصلی اینگونه بیماری‌ها گردد و آن را ارتقاء دهد. به این علت کاهش طولانی تر وزن از اصلی ویژه‌ای برخوردار میباشد که فقط کلیدی دو منش کمتر انرژی دریافتی و یا افزایش مصرف انرژی می‌توان آن را معالجه 8 مکمل منحصر لاغری کرد. دارو‌های ساخت شده برای درمان طولانی تر وزن می‌توانند به روش‌های متمایز بر روی بدن تاثیر بگذارند. به تیتر مثال بعضی از دارو‌ها ممکن می باشد به شما امداد نماید تا زودتر احساس سیری کنیدو یا این که ممکن میباشد منجر شود تا جذب چربی به وسیله بدن دشوارتر شکل بگیرد و به گونه‌ای باعث چربی سوزی در تن شود. این دارو‌ها باید در کنار رژیم غذایی مطلوب مصرف شوند تا بهترین سرانجام از مصرف آن‌ها را برای شما به ارمغان آورد. بنابراین حیاتی بیداری خویش را لاغر نکنید تا کاهش وزن بیشتری به دست آورید. ادویه‌های تند اصلی داشتن دو خاصیت می‌تواند سبب ساز لاغری شما شود. ادویه‌های تند منجر کاهش اشتهای شما می‌گردد و از خوردن افراطی جلوگیری می‌کند، خصوصیت بعدی ادویه‌های تند که به لاغری شما امداد می‌کند، سوزاندن کالری در تن شما و در عاقبت ممانعت از تجمع چربی‌ها می‌باشد.

راه آسان به جهت کاهش وزن طبیعی

حتی چنانچه صبحانه کلیشه ای (مانند غلات صبحانه اهمیت قند بالا) تاثیری بر وزن نداشته باشد، صبحانه ای که سرشار از پروتئین مطلوب کاهش وزن هست ممکن میباشد اثرات متفاوتی داشته باشد. مطالعات نشان می دهد که پروتئین می تواند به کاهش اشتها و جلوگیری از پرخوری یاری کند. بنابراین، شروع روز خویش دارای یک صبحانه پر پروتئین ممکن است یک نکته موءثر به جهت کاهش وزن باشد. اهمیت اعتنا به نقش زیاد حیاتی تغذیه در تأمین رشد و سلامتی، ضرورت دستیابی به بهترین و مطلوب ترین طریق تغذیه در دارای ترین بازه زمانی حیات یک انسان، یعنی دوران جنینی و شیر خوارگی، به خوبی شعور می شود. بررسی عضلات می تواند سبب ساز به کاهش وزن غیر منتظره شود و علامت حیاتی ضعف عضلانی است. حتی ممکن میباشد یکی از از اندام شما کوچکتر از دیگری به حیث برسد. چاقی می تواند یکنواخت باشد به این معنی که بافت چربی در کل بخش های بدن به صورت یکنواخت توسعه یافته باشد. همچنین می تواند موضعی باشد به این معنی که بعضا از نقاط بدن چاق باشند و سایر نقاط دیگر کاملا نرمال به نظر برسند و چربی اضافی نداشته باشند. به جهت نمونه ممکن می باشد شکم شما چربی متعددی ذخیره کرده باشد و سایر نقاط بدنتان کاملا نرمال باشد. خواب باکیفیت داشته باشید.خواب به عارضه ها متعددی با هست و اندک خوابی یک عدد از بزرگترین عوامل خطر به جهت ارتقاء وزن است.

کمبود این ویتامین خطر زوال شناختی را ۲ برابر می‌کند

بر‌اساس توصیه‌های همین كتاب، ابتدا باید ۱۰ روز میزان و محتویات غذاهایی را که می‌خورید و شرایطی که در آن طعام صرف شده (همراه چه کسی، چه ساعتی، کجا) و احساسی که در آن لحظه داشته‌اید، یادداشت کنید. آن‌گاه از این مدت متوجه می‌شوید در چه شرایطی و در چه حالت‌های روانی عمده مواد غذایی پر‌کالری مصرف می‌کنید و باید تلاش کنید از قرار گرفتن در این شرایط پرهیز کنید. موضوع کلیدی بعدی این است که شما صرفا هنگامی گرسنه‌اید اجازه خوراک خوردن دارید و برای تفریح نباید غذا بخورید. راه حل سفارش شده در کتاب این است که آرام‌تر جویدن را امتحان کنید تا فرمان سیری به مغز سریع‌تر مخابره شود.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن