google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w چرا موتور TU5 و EF7؟ - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

چرا موتور TU5 و EF7؟

پلتفرم اولیهی پژو ۴۰۵ ابعاد برای طراحی خودروهایی همچون پژو پارس و سمند هم مورد استفاده واقع شد و همینطور ماشی

توسط HITNOW در 17 دی 1400
پلتفرم اولیهی پژو ۴۰۵ ابعاد برای طراحی خودروهایی همچون پژو پارس و سمند هم مورد استفاده واقع شد و همینطور ماشینهای پژو RD اهمیت پیشرانه مکان نما و همچنین روآ هم از بر روی به عبارتی پلتفرم نخستین در مقاطعی تولید شدهاند. 405 و پارس و سمند از يك موتور دارای كد( ايكس يو 7 ) كه يه موتور بسيار قديمي و كاملا مردودي محسوب ميشه اهمیت 8 سوپاپ و حجم تقريبي 1.8 ليتر بهره ميبرند كه در بهترين حالت بين 90 تا 97 اسب بخار اقتدار رو به شما ارائه ميكنه . البته در آیتم آزمایش C4، که اکثری از سیستمهای آن به وضوح برای پتانسیل دینامیکی فراتر طراحی شدهاند، حساس استفاده از این جعبه AT8 "متفکرانه" تردیدهای قابل توجهی را ساخت میکند. اما مثال اتوماتیک پژو پارس چندان برنده ظاهر نشد و اصلی وجود این‌که هنوز هم پارس اتوماتیک تولید و عرضه میگردد ولی طرفداران آن به نسبت به اشکال دیگر پژو پارس ها کم است و مهمترین دلیل آن را میتوان به ارزش بالای این نمونه از پژو پارس و همچنین رقبای چینی جذاب در مقام قیمتی دانست. همین دو خودرو را در واقع می تونیم به عنوان اول نسل از خودروهایی بدانیم که در نخست به تیتر محصولات پژو وارد جمهوری اسلامی ایران شده و در ادامه هم در قالب تولیدات ایرانخودرو روانهی بازارهای درون مرزوبوم شدهاند که این فرآیند تا به امروز نیز ادامه داراست و به نظر نمیرسد که ایرانخودرو در آیندهی نزدیک نیز برنامهای به جهت توقف خط ساخت این دو ماشین داشته باشد. نسل اولیهی ۴۰۵ در کشور ایران اصلی پیشرانههای ۲ لیتری ۸ سوپاپ ایجاد می شد که در سال ۲۰۰۲ تولید آن‌ها متوقف شده و پیشرانههای اول جای خویش را به پیشرانههای ۱.۸ لیتری حیاتی اعمال اندکی تغییرات نسبت به گونه اولیه دادند. به عنوان نمونه داشبوردی مختلف با گذشته را در درون پژو پارس قرار دیتا و تعبیه کرده اند، کلیدی این اکنون آنگونه که انتظار می رفته همین داشبورد نو میزان مرغوب بودن محصول گذشته را نداشته و از مواد جالبی در تهیه ی آن به کارگیری و بهره برداری نشده است. خواندن شماره های سیلندر ها در خودروها معمولا گوناگون است. فعالیت حجمی مخلوط هوا و سوخت و نیز فعالیت انفجار این مخلوط در آنجا شکل می گیرد ، هم در بدنه سر سیلندر قرار دارد که از نظر صورت و بعدها اصلی گونه های فراوانی می باشد . استرس توشه میله ای تعادلی می باشد که بر روی دو سر یاری جلو کارگزاری می شود. کمپانی ایرانخودرو به جهت ساخت موتور ملی از تیم طراحی و تولید F. E. V GmbH کشور آلمان کمک گرفته است. همین راه و روش به ایجاد محصولی کمک مینماید که با نیازهای وسیعترین مخاطبان ممکن از مصرفکنندگان دیدنی باشد و با آن مطابقت داشته باشد. بیرون گرم است، به بیش تر 20، ما، همراه اساسی "چهارم" به آرامی از بلوار به سمت دفتر کار سیتروئن عبور می کنیم. کمپانی «ایران خودرو» هم یک سری سالی است که بر روی تمام ۲۰۶های تولیدی خود از همین طرح چراغ عقب به کارگیری می نماید و توده ای نیز آن ها را تحت تیتر «چراغ صادراتی» می شناسند! این بدان معنی که تیتانیوم جز موادتشکیل دهنده گران میباشد و بیشترین گشتاور در. گشتاور همین موتور که نشاندهنده قدرت بالای آن میباشد حدود ۱۰۰ نیوتنمتر اکثر از موتور ۱۷۰۰ سیسی بنزینی است؛ یعنی اساسی ۲۰۰ سیسی کمتر در حجم موتور، ۱۰۰نیوتنمتر گشتاور همین موتور اکثر از موتور بنزینی است. تغییرات روی بدنه و برنامه در اختیار گرفتن سوپاپ و همچنین مبدل گشتاور تأثیر گذاشت - اکنون بوسیله کمپانی آلمانی ZF نو است. تسمه تایم بایستی تنظیم باشد که سوپاپ ها در دوران مشخص شده باز و بسته شود. به کلمه دیگر 7.4.4 ها هار ترینِ تیپ5 ها هستند! ممکن است سخن از پژو ۲۰۶ و ۴۰۵ اندکی تکراری به حیث آید. مقایسهی اجمالی دو آیتم از باسابقهترین محصولات ایرانخودرو خوا‌هیم پرداخت؛ پژو ۲۰۶ هاچبک تیپ ۶ و ۴۰۵ اس ال ایکس حیاتی پیشرانهی tu5. پیشرانهی TU5 چه مزیت یا این که تفاوتی دارد؟ این مزیت سهم بزرگی در ایجاد محبوبیت به جهت پژو پارس TU5 داشته و هم اکنون هم اهمیت بیشتری نسبت به قبلی پیدا کرده است. در مورد ماشینهای مقرون به صرفه، استعمال از گیربکس چهار سرعته اتوماتیک سابق را می اقتدار با تمایل به نگه داشتن ارزش در مرحله رقابتی ذیل تفسیر داد. به هر درحال حاضر ، AT8 نیکی بخش اعظم و خیر کمتر نسخه مدرن شده "ماشین" قدیمی AL4 است. 8 وضعیت به جهت شدت پرتاب باد وجود داراست که در مدل های کهن در وضعیت هفتم و هشتم (فشار باد زیاد) صدای آن آزار دهنده می شود. بایستی گفت، بخش اعظمی از موتورها در بازار کشور‌ایران وجود داراست که تفاوتهای زیادی نیز اهمیت نیز دارند. اما مهم همهی اینها تولید ۴۰۵ آن‌گاه از گذشت ۲۰ سال هنوز هم ادامه یافته و همین ساخت طلانیمدت، آن را در رده پرشمارترین خودروی تاریخ کشور‌ایران سپس از پراید قرار دیتا است. همانطور که در ابتدای گزارش اشاره کردیم، به جهت حصول یک مقایسهی اجمالی بین نسل نو ۴۰۵ و ۲۰۶ تیپ ۶ خوبتر است در وهلهی نخست اندکی روی پیشرانهی TU5 با جزییات بیشتر شویم. بهتر از این گونه چی موجود دارید؟ احتمالا تفاوت اصلی همین پیشرانه در قیاس دارای بقیه موتورهایی که به تیتر مثال بر روی ۴۰۵ یا ۲۰۶ به فعالیت رفتهاند، در مصرف کمتر سوخت آن باشد. بازدهی موتور 6/1 لیتری ۱۱۰ اسب بخاری جنتو مناسب است، اما برای به کار گیری از حداکثر گشتاور، می بایست آن را به دورهای بالا نقد و تحلیل موتور tu5 ببرید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن