google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w پیستون پژو 206 تیپ 5 استاندارد (TU5) الدورا -قیمت گروه خودرویی خادم - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

پیستون پژو 206 تیپ 5 استاندارد (TU5) الدورا -قیمت گروه خودرویی خادم

پیستون کشور ایران در سال 1352 در زمانی که اولی جرقههای قطعه سازی در مرزو بوم صورت گرفت، حساس سرمایهگذاری مشترک

توسط HITNOW در 1 بهمن 1400
پیستون کشور ایران در سال 1352 در زمانی که اولی جرقههای قطعه سازی در مرزو بوم صورت گرفت، حساس سرمایهگذاری مشترک یک تیم اهل ایران اصلی کمپانی ماهله آلمان (Mahle) تاسیس شد و تولید خودش را در حوزه ایجاد اشکال پیستونهای اتومبیل های دیزلی و قیمت حلقه پیستون پارس tu5 بنزینی شروع کرد. ولی ۲۰۶های فرانسوی که در سال های شروع ده سال هشتاد به کشور ایران می آمدند هم به همین رخ بودند. البته اهمیت نگاهی گذرا به کاغذ مشخصات فنی پژو 301 متوجه میشویم که تارا علیرغم کلیه اصلاحات شکل گرفته روی موتور و گیربکس کماکان نتوانسته از لحاظ پرفورمنس و مصرف سوخت به برادر ناتنی فرانسوی خود برسد البته اهمیت این حالا در قیاس کلیدی مدلهای TU5 بی آلایش و گیربکسهای 4 سرعته دیرین پژو، شاهد ترقی در اعداد و ارقام ارقام پیش رویمان هستیم. این موتور در واقع ورژن بهینهسازی شده همان TU5 دیرین پژو میباشد و هم اکنون حساس 113 اسب بخار قدرت و 144 نیوتنمتر گشتاور اندکی قویتر ظواهر میشود. همین موتور که در در آغاز EC5 و آن گاه TU5 پلاس اسم گرفت قوی میباشد 113 اسب بخار اقتدار و 144نیوتنمتر گشتاور ساخت کند که اندکی خوبتر از ورژن کهن میباشد. همین یک ۲۰۶ تمام فرانسوی است. پیستونهای فابریک فرانسوی tu5 تحمل 5-6 psi بوست رو دارند البته غایت زورشون رو می بایست بزنن و تقریبآ میشه گفت در آستانه تحمل خودشون قرار دارا‌هستند ، درحال حاضر شما به هر روشی ضریب جرم رو قلیل کنی یا فراوان کنی این پیستونها یک مقدرا توان میتونند به شاتون انتقال بدهند ، بهترین فعالیت استعمال از پیستون فورج است ، در اورجینال میتونیم بگم دیر یا این که زود می بایست همین عمل رو انجام بدید ، پیستون فابریک tu5 و توربو آفتابه خرج لحیمه . میل لنگ، شکلی تقریباً میله نظیر دارااست و از جنس فولادی تنظیم می شود تا در مقابل فشار دوچندان و تماس مداوم با گرما، مقاومت لازم را داشته باشد. حتماً تا به امروز همین سؤال که حلقه پیستون چیست را دوچندان از خود پرسیدهاید. حلقه های فشاری بوسیله نیروهای حاصله از انبساط خویش و همینطور توسط فشار احتراق که در روزگار محترق شدن سوخت در پشت آن ها به وجود می آید منبسط شده و به دیواره داخلی سیلندر می چسبند. همین فشار بیرونی از خواص فنری رینگ ها ناشی می شود ، ولی در زمانه احتراق با فشار گاز پشت رینگ ها که آنان را محکم تر به دیواره سیلندر فشار می دهد ، کامل شدن می شود. کاهش سطح تماس پیستون و دیواره بوش یا همین که سیلندر و در آخر و عاقبت کمتر اصطکاک و فرسایش همین دو. همین قطعه، قطعه مرتبطی به نام حلقه پیستون داراست که می بایست آن را بر بر روی Piston نصب یا این که به عبارتی دیگر، سوار کرد؛ سوار کردن یا این که همان کارگزاشتن درست حلقه پیستون بر روی همین قطعه حساس بسیار زیادی دارد و چنانچه ناچیز کاری رخ بگید، کارایی همین قطعه کاربردی کلیدی ایراد مواجه می شود و در نهایت دود ناشی از احتراق سیلندر از اتومبیل خارج نمی شود و دیگر تراکمی در بین سوخت و هوا نیز وجود نخواهد داشت. بدون وجود شاتون و یا این که خراب بودن این قطعه همین حرکات دورانی به وجود نخواهد آمد. اطراف دو رخنه انگشتی پیستون (در باطن پیستون) ضخیمتر ساخته شده می باشد تا استقامت این سوراخها ارتقا یابد. مانند: ریختهگری ناصحیح پیستون، خنک کردن کمتر از میزان حتمی به وسیله روغن موجود در فضای کارتر و سیستم خنک کننده و همینطور تهیه و تنظیم فقدان فشار وارده به پیستون که میتواند از تهیه نبودن مقدار تزریق و یا این که زمانبندی احتراق نشات بگیرد سبب به سوراخ خوردگی پیستون میشود. از همین رو استفاده از پمپ بنزین قویتر، خطوط سوخت رسانی قطورتر و فشار بالا و همینطور سوزن انژکتورهای با ظرفیت پاشش بیشتر (وابسته به تراز تیونینگ) کاملا ضروری است. جواب را بایستی در میزان پاشش بنزین و دوران جرقهزنی جستجو کرد؛ در واقع برنامههای فابریک کارخانهای به شکلی نوشته می‌شوند که خودرو دست کم مصرف سوخت و آلایندگی اساسی بیشترین دوام را داشته باشد، البته در صورت پاشش سوخت بیشتر و جرقهزنی در مدت زمان زمانی سریعتر، می توان شدت انفجار را ارتقاء اعطا کرد که سبب افزایش قدرت موتور میشود، ولی اینکار در درمقابل میتواند به کمتر استمرار پیشرانه، ارتقاء دمای کارکرد موتور و مسائلی از این دست سبب ساز شود. از دیگر ویژگیهای این موتور، سیستم جرقهزنی و کامپیوتر پیشرفته آن هست که سبب ساز میگردد تا کارایی پیشرانه در هر شرایطی بالا باشد. اساسی افتخار اعلام می‌کنم که امروز پیستونهایی را ساخت میکنیم که تا سال های سال حتی به فکر صاحبان و مشتریان همین محصولات نمیرسید که می‌گردد این را در داخل مرزوبوم ساخت کرد و به شکل به طور تمام روتین به جهت اینها پیشنهاد خرید خارجی قرار دیتا میشد و از خارج وارد میشد، امروز بحمدلله توانمند هستیم هر گونه پیستونی را در این مملکت که نیاز صنعت داخلی باشد، در هر صنعتی که باشد، تولید کنیم و فعالیت را هم کردیم و نمونههایش به مشتریهایمان تحویل داده شده است. پیستون تیپ 5 حساس گژینپین ( TU5) تعمیر اول ( اهمیت حلقه ) آبان تک نامی مطمئن در در میان مرکز ها سرویس ها تخصصی و فروشگاه های اسباب یدکی اعتبار هست که گزیده از نیاز روزانه خود را از همین کمپانی تامین مینمایند. از دیگر مشخصات این انجین میتوان به مواقعی نظیر: سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ (CVVT)، پیستون ضد سایش و پمپ روغن کلیدی دبی متغیر اشاره نمود. از دیگر مشخصات پیشرانه تارا می توان به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ (CVVT)، پیستون ضد سایش و پمپ روغن حیاتی دبی متغیر اشاره نمود.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن