google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w پیستون رینگ و رایدر رینگ - تفلون ایران - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

پیستون رینگ و رایدر رینگ - تفلون ایران

اسم حلقه پیستون جواب بسیار مناسبی به جهت پرسش حلقه پیستون چیست است. اجزای سیستم تعلیق اتومبیل چیست؟ شاتون زدن

توسط HITNOW در 8 بهمن 1400
اسم حلقه پیستون جواب بسیار مناسبی به جهت پرسش حلقه پیستون چیست است. اجزای سیستم تعلیق اتومبیل چیست؟ شاتون زدن خودرو چیست؟ روی پیستون همینطور سوراخی جهت کارگزاری گژن پین و اتصال به شاتون در لحاظ گرفته میشود. به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، این عضو متحرک که یک سر آن داخل محوطه سیلندر است و از ذیل به وسیله شاتون به میل لنگ متصل شده است، پیستون اسم دارد. لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در شکل مشاهدهی بینش بر خلاف قوانین سایت، همین حق را داراست که دیدگاه عضو را بدون اطلاع پیشین پاک کند. عملکرد فنرها به این شکل است که زمانی ماشین از بر روی ناهمواری رد و به لاستیکش ضربه وارد میشود، فنرها بر اثر همین ضربه جمع میشود و فشار را در خود نگه می دارد تا به بدنه ضربه وارد نشود. این نوع فنر به همین شکل طراحی شده می باشد که قطر حلقهها و مقدار فشردگی آن‌ها در کل ارتفاع فنر یکسان نیست. فنر بادی: در ماشینهای نو که سیستم تعلیق پیشرفته و هوشمند دارد، از گونه جدیدی از فنر به کارگیری میشود. فنر چندنرخی: مدل دیگری از فنر مارپیچ نیز در اتومبیل های سواری به کار گیری می گردد که به آن فنر چندنرخی گفته میشود. فنر تخت یا برگی: این نوع فنر یک عدد از قدیمیترین مدلها محسوب میشود و از یک یا این که چند شمش ساخته شده است. این فنرها بهصورت پر پیچ و خم به دور یک محور قرار دارد. فنرهای برگی بر روی هر کدام از چرخها بهصورت منقطع قرار دارد. درصورت عمل نکردن هر کدام از همین اجزا، نهتنها کار سیستم تعلیق با ایراد روبهرو خواهد شد، بلکه ممکن می باشد فرمانپذیری و هندلینگ خودرو نیز تحتتأثیر قرار بگیرد که سرانجام آن انواع در سیستم ایمنی ماشین خواهد نیز خواهد بود. سیستم تعلیق خودرو حساس اجزای مختلفی می باشد که هرکدام حساس بر عهده گرفتن بخشی از کار، کارایی سیستم تعلیق را بهتر خواهد کرد. علاوه بر این، سیستم تعلیق خودرو حیاتی تولید اصطکاک میان چرخها و تراز جاده، باعث کارایی خوب تر چرخها و در اختیار گرفتن خوبتر ماشین میشود؛ به این عامل در مشاجره تجربه رانندگی خودرو همواره عملکرد سیستم تعلیق بهدقت بررسی میشود. همین فنرها از لحاظ وزنی سبکتر از مدلهای دیگر فنر مارپیچ میباشد و خوبتر از آنها نیز می تواند وزن زیاد را تحمل کند. فنر پیچ در پیچ یا این که لول: فنرهای مارپیچ از فرآورده آلیاژ محکم ساخته شده است. فنرهای بادی شامل یک سیلندر پلاستیکی است که حساس هوا لبریز شده و دارای یک پیستون به چرخهای اتومبیل متصل میشود. در صورتی که شما همین مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید دیتاها بیشتری در گزینه پیستون 2jz لطفا از وبسایت ما دیدن کنید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن