google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w پیستون خودرو چیست و چه نقشی در خودرو دارد؟ - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

پیستون خودرو چیست و چه نقشی در خودرو دارد؟

در کمپرسور رفت و برگشتی، یک پیستون در انتهای سیلندر قرار دارد. انواع چیلر تراکمی اهمیت کمپرسور رفت و برگشتی تج

توسط HITNOW در 8 بهمن 1400
در کمپرسور رفت و برگشتی، یک پیستون در انتهای سیلندر قرار دارد. انواع چیلر تراکمی اهمیت کمپرسور رفت و برگشتی تجهیزاتی استوار و قادر میباشند که راندمان بالا را در فرآیند خنک سازی آب ارائه میدهند. چیلرهای تراکمی از شیوه کمپرسور هایی که پروسه انتقال سیالات را به شکل برگشتپذیر انجام می دهند، ابزارهای ایده آل به جهت تامین آب خنک مصرفی در صنایع پهناور می باشند. مهمترین مورد ها کاربردی همین چیلرها را می اقتدار در کاربردهای نیروگاهی، پروسه ساخت و ذخیره سازی در صنعت های و همچنین تاسیسات مربوط به تهویه مطبوع دانست. به طور مثال کمپرسور حیاتی سیستم بسته را عموماً در سیستم های تهویه مطبوع خانگی و سیستم های تبرید اساسی حجم کوچکتر و یا این که دستگاه های خنک کننده خانگی مشاهده کرده اید. جریان سیال در باطن کمپرسور رفت و برگشتی هیچگونه تلفاتی در پی ندارد؛ چرا که کل نصیب ها به طور تمام آب بندی شده اند. این کمپرسورها به طور کلی حساس سیستم باز، بسته و نصفه بسته فعالیت می کنند. کمپرسورهای نیمه بسته و باز سیکل تبرید متفاوتتری را تامین میکنند؛ همین تجهیزات از روش موتور الکتریکی به جهت برنامه های تبرید در صنایعی مانند واحدهای خنک سازی آمونیاک کاربرد دارند. گرچه امروزه پیستون های آلومینیمی ریختگی ترویج بیشتری دارا هستند ولی نوع آهنگری آن برای موتور های سنگین و پر قدرت استفاده می شود.پیستون ریختگی متخلخل هست و برای بازه بیش از ۵۰۰۰ بدور بر دقیقه (PRM) مقاوم نیست. برای مثال در دو نوع ماشین حساس میزان پیستون های مشابه ، خودرویی که حیاتی پیستون بیشتری است ، اقتدار بیشتری خواهد داشت. دسته ریختهگری که فضای متخللی دارد و مقاومت گرمایی کمتر در خودروهایی اساسی قدرت پایینتر استعمال می گردد و دسته آهنگری که بافتی متراکم و توانمند دارااست برای اتومبیل های سنگین اهمیت قدرت بالاتر گزینه استعمال قرار میگیرد. ولی برای کوتاه کردن ارتفاع موتور اساسی همین طراحی، شاتون کوتاهتر شده و پیستون به میل لنگ نزدیکتر میشود. به گزارش تارنما خودرو ، این کاربر متحرک که یک سر آن باطن محوطه سیلندر میباشد و از ذیل به وسیله شاتون به میل لنگ متصل شده است، پیستون نام دارد. بنابر همین آنچه به روش عمل چیلرهای تراکمی رفت و برگشتی رابطه دارااست باید در زمان طراحی و ساخت چیلر تراکمی به توجه مورد دقت قرار گیرد. ظرفیت کمپرسور رفت و برگشتی حیاتی میزان فشرده سازی رابطه دارد. چیلر رفت و برگشتی یک عدد از سادهترین چیلرهای صنعتی است. یکی از شاخصهای چک کردن عملکرد کارکرد موتور تحلیل عیوب پیستون و استراتژی به جهت برطرف شدن آن است، در ادامه قصد داریم که به همین مطالب حساس بپردازیم تا چنانچه این مشکلات برای شما پیش آمده میباشد بتوانید به راحتی آن را برطرف یا هنگامی که به تعمیرگاه مراجعه میکنید بتواند اطلاعات درستی را به تعمیرکار ارائه بدهید تا نقص‌ حل شود. درصورتیکه شما همین نوشته را تحسین می کنید، مایلید داده ها بیشتری در آیتم پیستون کالیپر ترمز بدست آورید به تارنما ما مراجعه تعویض پیستون tu5 کنید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن