google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w وجود کدام آپشن‌ها در چری تیگو 7 می‌تواند توجیه‌کننده قیمت آن باشد؟ - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

وجود کدام آپشن‌ها در چری تیگو 7 می‌تواند توجیه‌کننده قیمت آن باشد؟

یکی از موارد مهم در تعیین قیمت تیگو 7، آپشن‌های خودرو است. بنابراین در زمان خرید شما باید مطمئن شوید که ه

توسط HITNOW در 9 اسفند 1399

یکی از موارد مهم در تعیین قیمت تیگو 7، آپشن‌های خودرو است. بنابراین در زمان خرید شما باید مطمئن شوید که همه آپشن‌های خودرو سالم هستند و قیمت خودرو با توجه به آپشن‌های موجود منصفانه است. برای اطمینان از این موضوع بهتر است که به یک کارشناس خودرو مراجعه کنید. او با بررسی همه امکانات خودرو خیال شما را از بابت سلامت آن‌ها و تناسب قیمت تعیین‌شده با امکانات راحت خواهد کرد.

اگر خودتان کارشناس قابل‌اطمینانی را نمی‌شناسید، می‌توانید از خدمات کارشناسی خودرو همراه مکانیک استفاده کنید. با مراجعه به سایت همراه مکانیک و ثبت درخواست کارشناسی خودرو، کارشناس خبره در زمانی کوتاه برای بازدید از خودروی موردنظر اعزام‌شده و قیمت کارشناسی شده خودرو به شما اعلام می‌شود. چری تیگو 7 یکی از خودروهای محبوب است که به دلیل داشتن آپشن‌های متعدد معروف شده است. در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که این آپشن‌ها تا چه حد می‌توانند توجیه‌کننده قیمت تیگو 7 باشند.

دوربین 360 درجه

دوربین 360 درجه امکانی است که در کمتر خودرویی پیدا می‌شود و وجود آن در چری تیگو 7 با توجه به رنج قیمتی این خودرو یک مزیت مهم محسوب می‌شود. با فعال کردن این ا‌مکان، می‌توانید به‌طورکامل بر محیط اطراف خودروی خود تسلط داشته باشید. به‌این‌ترتیب رانندگی و پارک خودرو برای شما راحت‌تر خواهد شد.

سنسور پارک

علاوه بر دوربین 360 درجه که دید کاملی از اطراف خودرو به شما می‌دهد، سنسور پارک نیز برای پارک راحت‌تر به کمک شما می‌آید. با استفاده از این سنسور می‌توانید بدون نگرانی از برخورد خودرو با جدول یا خودروهای دیگر آن را پارک کنید. این سنسورها در جلو و عقب چری تیگو 7 قرار داده شده‌اند. برای خودرویی در رنج قیمت تیگو 7 وجود سنسور پارک در کنار دوربین 360 درجه ویژگی عالی است.

فرمان برقی (EPS)

به لطف وجود این آپشن چری تیگو 7 دارای فرمانی نرم و راحت است. این موضوع باعث می‌شود که رانندگی در محیط‌های پرپیچ‌وخم برای شما بسیار راحت‌تر باشد. علاوه بر آن وجود موتور برقی بر روی فرمان چری تیگو 7، کنترل فرمان در سرعت‌های بالا را راحت‌تر کرده و ایمنی بیشتری را در زمان رانندگی برای شما فراهم می‌کند.

سیستم کنترل فشار باد تایرها (TPMS)

تنظیم باد تایرهای خودرو با تغییر فصل یکی از مهم‌ترین موارد برای حفظ ایمنی خودرو است. در چری تیگو 7 با استفاده از سیستم کنترل فشار باد تایرها این کار برای شما راحت خواهد شد. در این سیستم در داخل سوپاپ هر تایر یک سنسور مجزا قرار داده‌شده تا فشار باد آن را کنترل کند. درصورتی‌که باد تایر به دلیل پنچری یا هر علت دیگری کم شده باشد، سیستم به‌سرعت راننده را باخبر می‌کند. بنابراین شما بلافاصله از پنچر شدن یا کم‌باد شدن خودرو مطلع شده و رانندگی را ادامه نخواهید دارد.

قیمت تیگو 7 چقدر است؟ آیا می‌توان آن را قیمتی مناسب دانست؟

چری تیگو 7 در بازار خودروهای نو و دست‌دوم طرفداران زیادی دارد. این موضوع بیشتر به دلیل امکانات رفاهی و ایمنی متعدد و به‌روز آن است. اما علاوه بر این‌ها چری تیگو 7 دارای مزایایی چون طراحی جذاب، کابین جادار، موتور قدرتمند و خدمات پس از فروش گسترده مدیران خودرو نیز هست. حال باید دید که با توجه به همه این موارد آیا قیمت تیگو 7 به‌صرفه است؟ با نگاهی به قیمت‌های جدول زیر و مقایسه آن با قیمت رقبا می‌توان فهمید که پاسخ این سوال مثبت است.

قیمت تیگو 7 در جدول زیر با استفاده از ابزار قیمت خودرو همراه مکانیک در سوم اسفند 99 به‌دست‌آمده‌اند.

مدل خودرو

قیمت (میلیون تومان)

تیگو 7 مدل 99

810

تیگو 7 مدل 98

730

تیگو 7 مدل 97

650

تیگو 7 مدل 96

610

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن