google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w معرفی بهترین دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

معرفی بهترین دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو

این دزدگیر زمانی به کار می افتاد که موتور استارت می خورد و صاحب اتومبیل متوجه می شد که سارقی قصد دزدین آن را د

توسط HITNOW در 23 دی 1399

این دزدگیر زمانی به کار می افتاد که موتور استارت می خورد و صاحب اتومبیل متوجه می شد که سارقی قصد دزدین آن را دارند. ردیاب خودرو یا ردیاب موتور چیست و چگونه کار می کند؟ ردیاب شخصی پیام جی پی اس وسیله ای در ابعاد کوچک بوده که هدف استفاده از آن مکان یابی دقیق اشیا و یا اشخاص مختلف می باشد. ردیاب ماشین با استفاده از امواج ماهوارهای و از طریق GPS مکان دقیق ماشین را برای شما ارسال میکند. ردیاب خودرو اکسیر مدل EX-01 قابل استفاده بر روی خودرو می باشد و دارای سنسور GPS است. ردیاب خودرو ir201 بر اساس سیستم شبکه موبایل GSM/GPRS و سیستم موقعیت یاب ماهواره ای GPS طراحی و تولید شده است. سایر امکانات مانند شنود داخل خودرو و سیستم آهنربایی (غیرقابل جداسازی) نیز میتوانند بر قیمت ردیاب انتخابی شما تاثیرگذار باشند. بعصی از دستگاه های خورشیدی مانند Rail Rider می توانند بیشتر از 20000 بار در سال موقعیت خود را گذارش دهند و به صورت نا محدود کار کنند بدون نیاز به تعمیر یا تعویض باطری.

ردیاب ها یک دستگاه الکترونیکی می باشند که قابلیت ردیابی خودروها را دارند و فرد می تواند به کمک آن مسیر طی شده خودروی خود را مشاهده نماید. شما می توانید انواع مدل های ردیاب ها را در بخش محصولات سایت مشاهده کرده و جهت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید. ردیاب هوشمند خودرو اتوست به همراه یک دزدگیر بوده که قابل کنترل با برنامه اختصاصی دستگاه ردیاب اتوست و دزدگیر اتوست که قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های موبایل بوده را داشته و توسط این برنامه که کاملا هماهنگ با دستگاه ردیاب و دزدگیر بوده، شما دسترسی کامل به امکانات ردیاب ماشین خود را داشته و می توانید اطلاعاتی که از خودرو دریافت شده را مشاهده نمایید. با کمک این ردیاب های مجهز شما می توانید قبل از وقوع این اتفاق برای خودروی خود محدوده مشخص نمایید که اگر خودرو از این محدوده خارج شود به شما اطلاع رسانی گردد. نحوه ردیابی خودروی سرقتی شما با این دستگاه ها به این صورت می باشد که با کمک نرم افزاری که توسط شرکت به شما داده می شود می توانید ردیابی خودروی خود را انجام داده و این اطلاعات را به پلیس اطلاع دهید تا در کمترین زمان خودروی خود را تحویل بگیرید.

همانطور که گفتیم نصب این دستگاه توسط کارشناسان ما انجام می شود. همچنین محل نصب این ردیاب به مدل و نوع ماشین بستگی دارد. در ابتدا نگاه به این تجهیزات صرفا برای ردیابی و توسط شرکتهای فروشنده ردیاب صورت پذیرفت و تاکنون نیز ادامه داشته است. فعالیت ردیاب خودرو آهنربایی در خارج از کشورفعالیت ردیاب خودرو آهنربایی در خارج از کشور سوالات متداول پرسش: اگر خودرو من از کشور خارج شود باز هم سیستم ردیاب خودرو (TRACKER) به کار خود ادامه میدهد؟ دستگاه های ردیابی وسایل نقلیه Tracker Vehicle ادواتی مدرن و پیشرفته هستند که برای افزایش امنیت وسایل نقلیه و بهبود راندمان کاریِ مشاغلی که دارای ناوگان حمل و نقل هستند بسیار عالی هستند. به همین دلیل انواع دستگاه های ردیابی خودرو تولید شده اند که به ماژول GNSS مجهز شده اند. شما می توانید به وسیله یک کامپیوتر یا موبایل از مکان دقیق این عزیزان مطلع شوید. شما به راحتی می توانید با مراجعه به نرم افزار از موقعیت دقیق فرزند خود اطمینان حاصل کنید .

ردیاب خورشیدی انرژی خورشیدی را به انرژی الکتریکی تبدیل و در باتری ردیاب ذخیره میکند و باعث افزایش میزان برق باتری میشود. دستگاه های ردیاب خودرو از این فناوری پیشرفته برای یافتن وسیله نقلیه شما در زمان واقعی استفاده می کنند و ارائه اطلاعات اضافی مانند میزان سرعت ، جهت حرکت و … دادههای ارائه شده میتوانند شامل اطلاعاتی چون نقشه، لوکیشن، زمان شروع به کار و پایان فعالیت و… تولید کنندههای ردیاب توصیه میکنند که از نرمافزارها و سختافزارهای ارائه شده در بازه زمانی مشخص استفاده کنید. کارایی ردیاب های شخصی چیست؟ ردیاب خودرو ردیاب خودرو چیست؟ هنگامی که دستگاه ردیاب خورشیدی روی حیوانات وحشی (برای مثال در گردن) قرار می گیرد به دانشمندان اجازه می دهد ، الگوی مهاجرتی شان را مطالعه کنند . بنابراین بهترین راهکاری که بسیار بازدارنده از سرقت ها و یا یافتن خودروی شما است، استفاده از دستگاه ردیاب خودرو می باشد. آمارها نشان از زیاد بودن سرقت های اتوموبیل در معابر عمومی می دهد و ممکن است خودروی شما هرگز پیدا نگردد. تصور کنید خودروی شما نیمه شب توسط سارقین به سرقت برده می شود و شما صبح متوجه این موضوع می شوید که آن ها کیلومترها دورتر از محل شده اند که کار به مراتب سخت تر خواهد شد.

البته ردیاب ها در انواع زیاد و برای استفاده های مختلفی طراحی شده اند و افراد با توجه به نیاز و تمایل خود می توانند آن ها را انتخاب نمایند ولی بیشترین استفاده و پرکاربردترین آن ها مدل های ردیاب خودرو و پرسنلی یا شخصی می باشد. از آن جایی که ردیاب یک وسیله امنیتی و البته فرا امنیتی محسوب میشود پس نمیتوانید آن را در محل مشخص و آشکار نصب کنید. البته باز هم تاکید میکنیم که معیار مقایسه ما در بین سه نوع ردیاب OBD و آنتن داخلی و آنتن خارجی تولید کارخانه اصلی میباشد. همان طور که گفتیم انواع ردیاب اطلاعات را به دو صورت آفلاین و آنلاین به کاربر نشان میدهند. ردیاب خودرو داری مزایای بسیار زیادی است که اینجا به تعدادی از این مزایا اشاره کردیم . یکی دیگر از مزایای استفاده از ردیاب خودرو ، امنیت بالا هنگام رانندگی است . مهمترین مزیت ردیاب بالا بردن ضریب اطمینان در صاحبان وسایل نقلیه است . نگرانی از سرقت خودرو و کاهش استرس و نگرانی از پارک وسیله نقلیه در اماکن خلوت و دارای ریسک بالا در افرادی که از ردیاب خودرو استفاده می کنند به طرز شگرفی پایین می آید . کنترل نحوه رانندگی رانندگان: سیستم ردیاب خودرو علاوه بر ایمنی ماشین و کاهش مصرف سوخت، میتواند مزایای دیگری نیز داشته باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن