google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w مشخصات فنی دیزل ژنراتور - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

مشخصات فنی دیزل ژنراتور

هدف از آنالیز بار الکتریکی مصرفی، وصال به یک عدد ظریف به جهت بررسی قدرت ژنراتور است. پیشرفت تکنولوژی سبب ساز ش

توسط HITNOW در 28 شهریور 1401
هدف از آنالیز بار الکتریکی مصرفی، وصال به یک عدد ظریف به جهت بررسی قدرت ژنراتور است. پیشرفت تکنولوژی سبب ساز شده که وسایل زیادی به جهت راحتی بیشتر، به زندگی و فعالیت ما وارد شوند. نحوه احتراق موتور دیزل وسایلی که اکثرا برای فعالیت به انرژی برق و برق احتیاج دارند. وابستگی زندگی و عمل ما به همین وسایل آنقدر مضاعف شده هست که فارغ از آن ها زندگی به جهت ما سخت خواهد شد. عمومی بنابراین کمپانی آبیاران باتوجه به نیاز مشتریان خود، کل خدمات واجب برای به دست آوردن اطمینان‌خاطر از کارکرد درست محصولات دیزل ژنراتور را به شما دوستان عزیز ارایه خواهد کرد. شرکت رادوکو در قالب سهامی یگانه و حساس سرمایه بخش خصوصی عمل خود را در زمینه واردات ، تامین و تجهیز اشکال قطعات صنعتی آغاز نمود. رادوکو حساس تکیه بر دانش،تخصص و تجربه کارشناسان متعهد خود در زمینه های مختلف شامل بخش پایپینگ و بخش های ژانراتور ابزاردقیق وتجهیزات کشاورزی و...

خنک‌کننده دیزل

توان راکتیو مصرف نمی شود و در مقابل، دربین مبداء تغذیه و توشه به گردش در می آید. یو پی اس و دیزل ژنراتور معادن و چاه­‌های نفت و گاز در 20 سال قبلی صنعت معدن و نفت و گاز تغییرات گسترده‌ای داشته است، از بازبینی و اصل... همه موتور ژنراتورها می بایست مهم خدمت و مراقبت دوره­‌ای باشند (بسته به نوع و شرايط دوره‌هاي ماهيانه، دو ماهه يا 3 ماهه). در رخ عدم انجام بررسی سرویس ها و نگهداری، احتمال خرابی ژنراتور ارتقا یافته و هزینه­‌های زیاد سنگینی را در آتی به جهت کاربر آن به وجود می‌آورد. البته پیشنهاد می شود برای کاربردهایی که منش اقتصادی دارا هستند از همین دسته مولدها استعمال نشود و بسته به مدل به کار گیری به سراغ سایر انواع مولد رفت. همین فناوری در ژنراتور ها یاری می کند تا انرژی الکتریسیته به صورت یک جریان مهم و دوچندان پر سرعت و ناگهانی به دستگاه هایی مانند رایانه، تلویزیون، ماکروویو و ... جهت انتخاب مقدار توشه الکتریکی مصرفی، لیستی از مصرف کننده ها تهیه و تنظیم کرده و آن‌گاه آن‌ها را به دو مدل ی سه فاز و تک فاز تقسیم بندی می کنیم. در این مقاله قصد داریم به شما خریداران عزیز نکاتی را بگوییم که در خرید کردن دیزل ژنراتور به شما امداد می‌کند. آبان 18, 1399 برآورد توان دیزل ژنراتور روشهای مقايسه ، بررسی و شناخت مفاهيم اقتدار دیزل ژنراتور 1- در پروژه های متفاوت ، بارها و مصارف گوناگونی ... همین شرکت مجری فروش و عرضه دیزل و گاز ژنراتورهای ریز و بزرگ (مگاواتی) می باشد.
  • هم اقدام به بهره بردن از کلمه کوپله فابریک در بازار جمهوری اسلامی ایران نمودند .البته هنوز نیز مسائل بخش اعظمی در فرایند کوپله وجود داراست که از اساسی بسزایی برخوردارند .
  • موتور دیزل یک دسته موتور درون سوز میباشد که در آن از چرخه دیزل برای ساخت حرکت به کارگیری می‌شود.
  • پس از آن در سال 1959 ، توسط « مسـی فرگوسـن» خریداری شده و در سال 1994 شاخه ای از شركت « لوكـاس ورایـتی » شد و موتورهای خود را اهمیت دو سوخت دیزل و گاز ساخت و به بازار عرضه کرد.
  • و همین فریم می‌تواند کیفیت‌های مختلفی داشته باشد که اصلی گونه ورق، ضخامت و میزان مرغوب بودن پوشش رنگ معلوم خواهد شد.
  • رابط کاربری یا این که همان در اختیار گرفتن پنل پل ارتباطی کاربر اهمیت دستگاه می باشد که از شیوه آن عضو می تواند دستگاه گزینه لحاظ خویش را واضح یا خاموش نموده و یا این که بقیه عملیات های آن را ارزیابی و بررسی کند.
فیلتر بعضا موتور های جاندیر از این جور است (فیلتر های تولید استاندین). لیستی از گزینه هایی که نیاز به ژنراتور گازوئیلی و الکتریسیته تولیدی از مولد برق دارا‌هستند تنظیم نمایید. موتور ژنراتور هایی که اصلی دیزل فعالیت می نمایند به پیش گرمایش قبل از آغاز به فعالیت و پیش سرمایش قبل از سوخت گیری نیاز دارند.

عرضه کننده انواع دیزل

همچنین در مواردی که توانی بیش از حد توان دیزل ژنراتور مورد نیاز باشد، دو یا این که یک‌سری عدد دیزل ژنراتور با یکدیگر سنکرون پارالل می شوند. که در هنگام خرید نیاز به اشخاص متخصص و یا کسب اطلاعات به اندازه در همین زمینه میباشد. درصورتیکه درخواست کننده خرید دستگاه دیزل ژنراتور برای شرکت، کارخانه، خانه و … هستید، مطلقا و بدون شک این دغدغه را خواهید داشت که چه توان ، چه برندی در بازار گزینش کنید. یا به دنبال یک نوشته جامع و تام و گزینه اطمینان و حساس خیس از همه، بی طرف برای کسب داده ها در حوزه راهنمای خرید، دیزل ژنراتور میگردید. کاملا پر‌نور است که دیزل ژنراتور های تولید انگلستان و اروپا از دیزل ژنراتورهای چینی و ایرانی گران خیس میباشند.

خرید دیزل ژنراتور در تهران

میزان وات شروع و در حال اجرا دستگاه های شما به گزینش مقدار قدرت ژنراتور گازوئیلی دوچندان وابسته است. جهت یافتن میزان قدرت دستگاه ها و اقتدار گزینه نیاز از دیزل ژنراتور می بایست آمپر را در ولتاژ مصرفی ضرب نماییم. داشتن دانش در راستا مسائل الکتریکی سبب ساز رعایت نیازمندی های ایمنی در هر موتور می شود. به کارگیری از یک همکار یا تکنسین فن ای در زمان خدمت ژنراتور به جهت مراقبت ایمنی شخصی هم اضطراری می باشد. ملاحظاتی به جهت پرهیز از آتش سوزی در زمانی بالا رفتن دمای ژنراتور هم بایستی در حیث گرفته شود. به خواسته دوری از آتش سوزی، از ریخته شدن روغن روی زمین اجتناب شود. این دستگاه ها به طور قراردادی بر مبنا اقتدار تولید برق بر حسب کیلو ولت آمپر و یا کیلو وات تقسیم بندی می شوند. آبادیزل یکی از معتبرترین فروشگاهی هست که شما می توانید مهم اطمینان خاطر مبادرت به خرید ژنراتور برق دیزلی نمایید. آبادیزل دارای سابقه طولانی در تأمین قطعات دیزل ژنراتور و انجام مشاوره‌های تخصصی جهت خرید ژنراتور دیزلی اطمینان‌بخشی را برای شما ساخت خواهد کرد. آبادیزل مهیا اعزام متخصص جهت مشاوره قبل از خرید کردن و فروش دیزل ژنراتور به جهت شرکت‌ها و صنایع است. انبار بزرگ شرکت و تأمین قطعات یدکی در همگی زمان سبب ساز خواهد شد تا شما مدام اهمیت آبادیزل بدرخشید. برای بهره مندی از سرویس ها مشاوره بدون پول هنگام خرید کردن ژنراتور الکتریسیته دیزلی و دوراندیشی از بها ژنراتور برق دیزلی اصلی ما تماس بگیرید. صافی های خشک در موتور های گوناگون در گونه های و سایز های گوناگون به فعالیت برده می شوند، به عنوان مثال صافی یک موتور کوچک تک و دو سیلندر حیاتی سطح کم و اندازه ریز است. از همین فیلتر ها (یا صافی ها) در بعضا از موتور های دیزل استعمال شده است. طریقه عمل این فیلتر ها براساس گرفتن و غرق کردن گرد و خاک درون روغن است. در برخی فیلتر ها، در قسمت ورود سوخت به فیلتر با و در قسمت بالای آن، یک صفحه فیلتر کننده حیاتی قطر منافذ حدود ۱۵۰ میکرون تعبیه شده است. این پیش فیلتر ذرات و ناخالصی های پهناور سوخت را قبل از ورود آن به فیلتر حساس جدا می کند. برای پیشگیری از پیدایش همین فساد نیز بکارگیری مراقبت و تعمیرات پیشگیرانه مضاعف موثر بوده و عملا فارغ از برنامه نگهداشت پیشگیرانه، جلوگیری از همین خرابی‌ها ناممکن است. می توان دارای استفاده از شمع های تابش و سایر عناصر گرمایشی که موتور از جمله هوای ورودی را گرم می کند، بر آن غلبه کرد. علاوه بر این، دیزل ژنراتورها دودهای خطرناک اگزوز را ساطع می کنند. این بدان معناست که نیازی به بده بستان شمع یا این که مرمت کاربراتور نیست. توان بالای همین مدل ژنراتور، گارانتی مطمئن، تعمیر و نگهداری آسان، سال ساخت و ساعت ها کارکرد نیز از دیگر مواردی هستند که هنگام خرید باید در حیث گرفته شوند.

کتاب راهنمای دیزل ژنراتور

همچنین در زمینه واردات و فروش قطعات اصل ژنراتورو عیب یابی و تعمیرات دیزل ژنراتور کار نموده است. باغ ها و ویلا ها مثل منازل مسکونی و برج ها مستضعف ژنراتور میباشند اما مهم همین تفاوت که امکان دایم فعالیت بودن در اینگونه واحد های اکثر می باشد و قدرت مولد هم پایین تر است. پمپ بنزین ها نیز یکی دیگر از مراکزی هستند که تهی دست ژنراتور دیزلی میباشند و یکی از تبصره های جواز کار آن ها نیز هست. بازده بالا، صدای کم و قدمت طولانی از مهمترین فاکتورهای ژنراتورهای تولیدی عارف دیزل پارس محسوب می شود. برای کارهای استندبای و امرجنسی در محل های قلیل اهمیت برای مثال یک آپارتمان شخصی، رستوران و… می توان از سایر مارک های ساخت کننده دیزل ژنراتور نظیر لوول، پرکینز ایرانی، و … استعمال نمود. به جهت بررسی عدد دقیق مصرف سوخت هر موتور دیزل بایستی به کاتالوگ اختصاصی همان مدل که به وسیله شرکت تولید کننده ارائه شده هست مراجعه نماییم . هم اکنون اهمیت در حیث گرفتن دارایی گزینه حیث به جهت گزینش و حساس اعتنا به آیتم های ذکر شده می توانید ژنراتور گزینه نظرتان را برای رسیدن به بهترین دیزل ژنراتور گزینش فرمایید . احتمال دارد همین واژه و کلمه را از فروشندگان ژنراتور با لغات کوپله ایران و یا این که کوپله فابریک شنیده باشید!

توان دیزل ژنراتور

برای برطرف کردن همین آلارم باید دستگاه بصورت فیزیکی ریست شود (یعنی بریکر وصل و یا این که کلید انقطاع واجب غیرفعال گردد). نبود سوخت همینطور می‌تواند علامت از نشتی سوخت در دیزل ژنراتور باشد که در اثر خطای انسانی یا این که خطای سیستم پمپ سوخت رخداد می‌افتد. دیزل ژنراتورها دوچندان سنگین و حجیم تر از آن هستند که متحرک و عده و جور در حیث گرفته شوند. البته در این خرید به ناحیه و شرایط مختص صنعت های هم توجه شده و جور دیزل بر شالوده آن گزینش می‌شود. ولی حتی در رخ وجود گاز و گازوئیل در یک منطقه، دسترسی و جابجایی آسان گازوئیل در کنار بها مطلوب آن این آیتم را به انتخاب بیشتر صنعتگران و کارخانه‌داران تبدیل می‌کند. در دست گرفتن تمام سیستم از نظر الکتریکی برعهده این نصیب از دیزل ژنراتور است. فرآیند کنترل در این سیستم شامل کنترل موتور، در اختیار گرفتن ژنراتور و کنترل صفحه مربوط ‌به روشن و خاموش نمودن دستگاه است. کاملا واضح‌ هست که همین بخش از موتور ژنراتورها، وظیفه شارژ کردن باتری دستگاه را به عهده دارد. یک رادیاتور به ژنراتوری کارگزاری شده می باشد که از موتور دیزل خنک شده حیاتی آب استعمال می کند. از رادیاتور به جهت خنک نمودن موتور دیزل هنگام کار به کارگیری می شود چنانچه هوا خنک باشد یا این که از طریق جایگزین خنک سازی نظیر مبدل حرارتی به کار گیری شود، رادیاتور فعالیتی ندارد. موفقیت AVR ولتاژ ترمینال های ژنراتور را در اختیار گرفتن کرده و از نحوه استاتور تحریک کننده جریان را ارسال می کند. استاتور تحریک کننده در هنگام چرخش جریان در روتور تحریک کننده را القا می کند. بعد از روتور حیاتی عبور می نماید تا میدان مغناطیسی ساخت شده که جریان AC را در استاتور دارای القا می کند. در رخ نیاز به ارتقا ولتاژ با استاتور ولتاژ را افزایش می دهد و در صورت کمتر ولتاژ، استاتور اصلی ولتاژ را کاهش می دهد. 10 kVA تا حتی 3000 kVA دوران ای است که می‌توان در آن دیزل ژنراتور کامینز مطلوب را پیدا کرد. همین نشان می‌دهد که محل استفاده همین دیزل ژنراتور می‌تواند از خانه‌های مسکونی تا صنعت های پهناور گسترده باشد. عدم دسترسی به برق حساس توجه به نقش بسیار دارای آن در روشنایی محفظه و روش اندازی اتومبیل آلات و دستگاه های متفاوت مشکلات زیادی را به ملازم دارد. به طوریکه در بخش اعظمی از مواقع می تواند به از دست دادن جان انسان سبب ساز شود. به همین برهان خرید کردن دیزل ژنراتور یا این که موتور الکتریسیته های دیزلی می تواند یکی از از راهکارهای مناسب برای مقابله اهمیت این شرایط باشد. ECU های ایجاد همین شرکت تا ۲۰ درصد راندمان دیزل ژنراتور ها را بالا برده است. شرکت های پهناور مدنی بزرگ ترین خرید کننده این کمپانی میباشند و یک‌سری پیشنهاد تعدادی میلیاردی ساخت نیروگاه به جهت این کمپانی داشته اند. سرویس های دوره ای در هنگام خرید کردن دیزل ژنراتور و بر مبنا کاتالوگ آن مشخص و معلوم و به مشتری تدریس داده می شود. غالبا خریداران دیزل ژنراتور فردی را به تیتر اپراتور دیزل ژنراتور تعیین می کنند. این شخص به وسیله شرکت تدریس دیتا می شود تا اقدامات حتمی جهت سرویس های عصر ای دیزل ژنراتور را انجام دهد. همانطور که مشخص و معلوم است، این شرکت بیش از صد سال هست که در راستا طراحی و ایجاد گونه های ژنراتور، سررشته دارد. ژنراتور، دینام یا آلترناتور به تیتر یک عدد دیگر از اجزای دارای به نقل از وظیفه ساخت انرژی الکتریکی از انرژی مکانیکی را بر عهده دارد. چنانچه کتابچه راهنمای دیزل ژنراتور را گم کرده اید حساس کمپانی آسان ژنراتور تماس حاصل نمایید. ضرر ناشی از سوء به کار گیری یا این که غفلت از دیزل ژنراتور ، می بایست مورد دقت اپراتور قرار گیرد تا از پیدایش حادثه پرهیز شود. در کاتالوگ دیزل ژنراتور ، داده ها و مراحل اضطراری به جهت تعمیر و محافظت مهیا شده است. به جهت ایمنی و نگهداری از خویش در برابر صدمات ، کل دستورالعملهای توصیف شده در دفترچه دیزل ژنراتور را اهمیت دقت بخوانید ، بفهمید و رعایت کنید.

دیزل ژنراتور برق ضروری در تهران

PMS اصلی ارتقاء یا این که کاهش بار، میزان ژنراتورهایی را که به صورت موازی کار می کنند، بر اساس تقاضای بار، واحدهای رویه اندازی یا این که متوقف می کند. دیزل ژنراتور نقش دوچندان مهم و پر رنگی در صنعت الکتریسیته ایفا می کند به صورتی که تقریبا تمامی نیروگاه های هسته ای در آمریکا از دیزل ژنراتور به عنوان مبداء برق واجب بهره می برند و در نیروگاه های بزرگ به طور معمول حداقل یک دیزل ژنراتور وجود دارد. تأسیسات Hydro Generation یک عدد دیگر از مواقعی است که استعمال گسترده ای از دیزل ژنراتور می کند. همینطور در بخش اعظمی از نقاط دنیا به جهت الکتریسیته رسانی از نیروگاه های دیزلی استفاده می شود. به تیتر مثال یکی از همین نقاط آلاسکا میباشد که در آنجا مولفه دارای در تولید برق نیروگاه دیزلی می باشد. مهمترین دلیلی که در خرید کردن دیزل ژنراتور مورد اعتنا قرار می گیرد، توان گزینه نیاز است.

نکات ایمنی برای نگهداری دیزل ژنراتور کوچک

در ابتدا باید مشخص و معلوم کنید که برای برطرف کردن چه نیازی به ژنراتور نیاز دارید. چنانچه نیاز به مشاوره و دیتاها بیشتر دارید اهمیت کارشناسان ما در ارتباط باشید. القای الکترومغناطیسی بیان میکند که در صورتی که سیم (یا هر هادی الکتریکی) را در یک نحوه ایجاد برق در دیزل ژنراتور عرصه مغناطیسی جابه‌جا کنیم، جریان الکتریکی در سیم «القا می‌شود». درصورتیکه سیم هم‌چنان اثبات باشد و عرصه مغناطیسی حرکت کند، باز هم چنین پدیده‌ای شکل می‌دهد. حرکت در یک عرصه مغناطیسی سبب ساز میگردد الکترون‌ها از سیم عبور کنند. در کاتالوگ دیزل ژنراتورها، ظرفیت نامی دستگاه در موقعیت متعارفی (دمای 25 مرتبه سانتی گراد و ارتفاع از تراز دریا و تهویه مناسب) اعلام شده است. اما در دمای محیط می بایست ضریب اثر دمای محفظه در ظرفیت اعمال گردد. از آن جا که همین مدل ژنراتورها برای مدتی طولانی در هم اکنون عمل هستند، واجب می باشد به روشی درست نگه داری شوند تا قطعات این دستگاه، عمر طولانی تری داشته باشند. بازرسی دوره ای موتور ژنراتور، نگه داری از آن و رسیدگی به روانکاری آن از کلیدی زیادی برخوردار است، زیرا همین موتور ساعت ها به طور مداوم کار می نماید و برای مراقبت عملکرد به این محافظت ها نیاز دارد. این روتور حساس یک عرصه مغناطیسی میباشد که جریان متناوب را در استاتور اهمیت تولید می کند. سیستم تحریک در دینام جریان را به روتور اهمیت تأمین می کند، که برای در اختیار گرفتن عرصه مغناطیسی و از همین رو ولتاژ از استاتور اهمیت آن را تغییر‌و تحول می دهد. استاتور حساس معمولا اساسی کابل هایی می باشد که آن را به پایانه های ژنراتور متصل می کند. یک سیستم تحریک اهمیت در یک ژنراتور خود برانگیخته از، AVR، استاتور تحریک کننده، روتور تحریک کننده و روتور اصلی تشکیل شده است. بنابراین، همین موتور ژنراتور ها می توانند عملکرد بدون نقص‌ تجهیزات و پیشبرد کار ها را تضمین نمایند، حتی در زمانی که برق ناگهانی قطع شود. همچنین در شرایطی که شما عازم یک سفر طولانی به خارج از شهر باشید دیزل ژنراتور ها و بقیه وسایل برقی از پاراگراف موتور برق ها می توانند پر کاربرد باشند. بنابراین، یک پشتیبان مانند موتور های دیزل ژنراتور می تواند بسیار لبریز حساس باشد. همانطور که در مقدمه نیز اشاره کردیم دیزل ژنراتور از دو بخش موتور دیزل و ژنراتور مغناطیسی (آلترناتیو) تشکیل شده است. ازدیزل ژنراتورمعمولا برای مصارف برق استندبای در وقتی که کانال سراسری انقطاع یا این که وقتی که در دسترس نمی باشد استفاده می شود ولی کاربردهای مصرفی دائم هم دارند. سوزاندن گازوئیل یا این که سوخت های دیگر باعث تولید گازهای خروجی می‌شود. دیزل ژنراتورها دی اکسید کربن ، اکسید نیتروژن و ذرات معلق ایجاد می‌کنند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن