google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w مزایای چاپ مقاله در مجلات بین المللی - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

مزایای چاپ مقاله در مجلات بین المللی

  مزایای چاپ مقاله در مجلات بین المللی توسط گروه پژوهشی هدف ریسرچ  هر دانشمند آینده نگر و دارای ا

توسط HITNOW در 1 آبان 1400

 

مزایای چاپ مقاله در مجلات بین المللی توسط گروه پژوهشی هدف ریسرچ 

هر دانشمند آینده نگر و دارای احترام به خود ، باید کارهای علمی را بسیار هدفمند کند. چاپ مقاله در مجلات خارجی قصد جدی برای نشان دادن استعداد به عموم است. حتی مجله اینترنتی می تواند اعتبار نویسنده را افزایش دهد. البته دستیابی به نشریه در منابع معتبر ساده نیست ، اما در صورت موفقیت چشم اندازهای بزرگی مانند شغل ، حامیان مالی ، هزینه های بالاتر و غیره وجود دارد. چاپ مقاله isi به زبان دقیق خارجی به نویسنده این فرصت را می دهد تا در محیط خلاق سایر کشورها غوطه ور شود. چنین دانشمندی بر روی اقتدار خود کار می کند و در همان زمان چیزهای جدیدی یاد می گیرد. چاپ مقاله علمی پژوهشی در مجلات خارجی توسط گروه پژوهشی هدف  ذهن نویسنده را گسترش می دهد. هرچه استناد دانشمند بیشتر باشد ، محبوبیت بیشتری دارد. آثار این نویسنده دارای ارزش و ارزش بیشتری است.

هنگام ارسال مقاله در مجله علمی خارجی دانشمند باید در مورد ارائه ادبی مطالب به یاد داشته باشد. بیشتر خوانندگان او انگلیسی زبان هستند-این مطالب هم برای محتوای اصلی و هم برای اطلاعات اضافی کاربرد دارد. اگر ترجمه برخی از داده ها به انگلیسی غیرممکن است ، بهتر است از لاتین استفاده کنید. چندین سیستم بین المللی ترجمه وجود دارد که انجام آنها را ممکن می سازد.

سطح زبان انگلیسی مهمترین است ، باید بسیار بالا باشد. زبان انگلیسی متوسط ​​نباید در مقاله های موفق و مورد استناد استفاده شود. کل متن موظف است علاقه را در ذهن خوانندگان برانگیزد. سبک خاطره انگیز و کمی تحریک آمیز مقاله شانس بیشتری نسبت به مقاله آرام و سنجیده می دهد. همچنین بهتر است مواد را تا آنجا که ممکن است قابل فهم کنید. حتی یک موضوع پیشرفته باید دانشمند شفاف باشد.

اغلب مشکلاتی به دلیل انتخاب نادرست مجله یا انتشارات بوجود می آید. موضوعات آنها اغلب با موضوع ارائه شده مطابقت ندارد. چنین مقالاتی اغلب بدون مرور رد می شوند. باید در جستجوی یک منبع مناسب مورد توجه قرار گیرد. مجله علمی به درستی انتخاب شده شانس چاپ مقاله را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

قبل از درخواست برای چاپ مقاله توسط گروه پژوهشی هدف ، نویسنده با معیارهای متون منتشر شده برای یک منبع خاص آشنا است. خوب است ویژگی های یک منبع علمی ، حضور و موضوعات آن را بررسی کنیم. برخی از آنها اغلب محدودیت های خود را برای نویسندگان تعیین می کنند ، که دانستن آنها نیز مفید است. اگر اثر با تمام موارد فوق مطابقت داشته باشد ، نویسنده می تواند با خیال راحت برای اقامت در انتشارات معتبر درخواست دهد. مقاله منتشر شده بلافاصله بر تخصص و شایستگی نویسنده تأکید می کند و تأثیر آن را در محافل خاصی به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. کار چاپ شده در منبع خارجی برای محققان حرفه ای هدفمند ضروری است.

برای نویسنده مفید خواهد بود که قبل از استفاده از مقاله در یک منبع خاص ، با معیارهای متون منتشر شده آشنا شود. خوب است ویژگی های منبع علمی ، ترافیک و موضوعات آن را بررسی کنیم. برخی از آنها اغلب محدودیت هایی را برای نویسندگان تعیین می کنند - خوب است که در مورد آن بدانید. اگر اثر از همه این معیارها برخوردار باشد ، نویسنده می تواند درخواست خود را در انتشارات معتبر اعمال کند.

مقاله منتشر شده بلافاصله بر تخصص و تخصص نویسنده تأکید می کند و تأثیر او را در محافل خاصی افزایش می دهد. مقاله منتشر شده در منبع خارجی برای حرفه دانشمند هدفمند ضروری است

هدف داده های علمی ترویج اشتراک گذاری و استفاده مجدد بیشتر از داده ها ، و همچنین اعتبار بخشیدن به داده هایی است که داده های خود را به اشتراک می گذارند و برای ارسال از طیف وسیعی از زمینه های علوم طبیعی ، بالینی و اجتماعی - از جمله توصیف و تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و کوچک ، باز است. از کنسرسیوم های بزرگ ، آزمایشگاه های مجرد و افراد.

چرا مقاله باید با داده های علمی منتشر می شود؟

اعتبار مقاله از نگاه گروه پژوهشی هدف

انتشار با داده های علمی برای مجموعه های داده ایجاد شده اعتبار قابل استناد و قابل بررسی ارائه می دهد.

به رسمیت شناختن

اجازه انتشار مجموعه داده های ارزشمندی را بدهید که ممکن است برای مجلات تحقیقاتی سنتی مناسب نباشد و به کسانی که واجد شرایط تألیف در مقالات سنتی نیستند ، احترام بگذارید.

قابلیت استفاده مجدد

توصیفات استاندارد و مفصل ، یافتن و استفاده مجدد از داده های تحقیق را آسان می کند و به این ترتیب می توان از داده ها در آزمایش ها و تحقیقات آینده استفاده کرد. این امر همچنین بخش قابل توجهی از الزامات مدیریت داده های سرمایه گذاران را برآورده می کند ، به ویژه با نشان دادن و ترویج قابلیت استفاده مجدد از داده های تحقیق.

اطلاع

انتشار یک توصیف کننده داده ها باعث می شود داده های تولید شده به طور گسترده تری در دسترس همسالان و جامعه شما قرار گرفته و به راحتی قابل درک و تکرار شوند.

دسترسی

مقالات و هر گونه اطلاعات مرتبط با دسترسی کاملاً باز منتشر می شود.

بررسی دقیق

بررسی متمرکز ، کیفیت فنی و کامل بودن هر مقاله و مجموعه داده های مرتبط را با استانداردهایی که توسط هیئت تحریریه از متخصصان شناخته شده از طیف وسیعی از زمینه ها تأیید شده است ، ارزیابی می کند. روند بررسی سریع و انتشار سریع مقالات تضمین می کند که نویسندگان می توانند داده های خود را به موقع منتشر کنند.

موسسه چاپ مقاله هدف ریسرچ

مراقبت حرفه ای داخلی محتوای استاندارد و قابل کشف را به طور یکنواخت تضمین می کند. پشتیبانی و خدمات تخصصی سرمقاله اطمینان می دهد که هر ارسال و انتشار به موقع و حرفه ای مورد رسیدگی قرار می گیرد.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن