google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w قیمت روز موتور زانتیا - قیمت اجناس - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

قیمت روز موتور زانتیا - قیمت اجناس

برای مثال موتور tu5 را بررسی می کنیم. کلیه زیمنس ها بدون استفاده از دامپ آماده، بیکد می شوند. کلیه خودروهای خا

توسط HITNOW در 10 شهریور 1400

برای مثال موتور tu5 را بررسی می کنیم. کلیه زیمنس ها بدون استفاده از دامپ آماده، بیکد می شوند. کلیه خودروهای خارجی و داخلی که از پروتکل EOBD پشتیبانی میکنند. امروزه بیشتر خودروهای روز دنیا از سرسیلندرهایی استفاده می کنند که برای هر سیلندر 4 سوپاپ و در برخی مواقع بیشتر از 4 سوپاپ در نظر موتور زانتیا گرفته اند. البته از نظر تنفسی این موتور در مرتبهای پایینتر از موتور TU5 و XU7 سوپاپ قرار میگیرد زیرا برای تنفس مجهز به 8 سوپاپ است و این یعنی راندمانش پایینتر از آنهاست. از هر لحاظ چه فنی چه تعلیق چه کارایی و راحتی و جادار بودن از همه مهمتر کیفیت، زانتیا بهتره پارس ELX که میگن موتور زانتیا اشتباه بین عوام هست و همون موتور XU7 با 16 سوپاپه که صفرشون تازگیا شدیدا صدا میده و ایراداتی داره از لحاظ فنی. ایران خودرو پژو پارس ELX - موتور XU7 L4: 1383-1394; ایران خودرو سمند سریر: 1385-1388 …

پژو پارس ELX آنقدر معروف و |ر طرفدار است که هنوز هم بعد از چند سال نمونه های تمیز و سالم آن قیمت بالایی دارند و بازار فروش آنها حتی از بعضی مدل های صفر کیلومتر هم بهتر است. برای خرید و اطلاع از قیمت موتور زانتیا 2000 لطفا تماس بگیرید. مدت خدمات پس از فروش: تا 10 سال پس از تاریخ خرید. از آنجاییکه باتری با تاریخ تولید قدیمی ارزان تر بوده، تعدادی افراد سودجو اقدام به فروش باتری با سال تولید قدیمی می نمایند. مدت ضمانت: یک سال گارانتی از تاریخ خرید. دوستانی که توانائی خرید زانتیا رو ندارن پژو پارس موتور زانتیایی بخرن با… • خرید قطعات و کیت های بدنه زانتیا در تمام شهر های ایران امکان پذیر نیست و برای تهیه آنها باید به سراغ شرکت های حرفه ای تیونینگ مراجعه کرد. در بحث ایمنی جنسیس کوپه را می توان یک خودروی نسبتا کامل دانست. یک بخش مهم لوازم استوک زانتیا مربوط می شود به اتاق کامل این خودرو. چگونه می توانید خودرو خود را تقویت کنید و بهترین مسیر برای رسیدن به قدرت بیشتر با اصطحلاک کمتر چیست؟

برای یافتن پاسخ این سوال تست شتاب و کشش این خودرو با کیا ریو انجام شد. البته این کار دوبار انجام شد که ویدیوی دوم هم هست.اگه خواستین آپلود میکنم. این درگ سر مبلغ دویستهزار تومان انجام شد چون راننده ی زانتیا هم فکر می کرد اینماشین یه پراید استاندارده! به این فکر می افتید که چگونه می توانید قدرت بیشتری از خودروی خود بگیرید . بیت ران - مجتبی نبی زاده: همیشه بعد از مدتی، عملکرد خودرو برای شما تکراری می شود. عملکرد ترمز با توجه به سیستم ترمز دیسکی در جلو و عقب به همراه تکنولوژی ضدقفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD کاملا قابل قبول است. این سیستم وظیفۀ کنترل عملکرد اتومبيل از جهت انتشار گازهای آلاینده را بعهده دارد و در صورت بروز اشکالاتی که موجب افزایش آلایندگی میگردندد ، با روشن کردن چراغ عیب یاب سیستم انژکتور اعلام خطر مینماید. ماشین در استان کردستان؛شهرستان بانه میباشد. این عدد بسیار عدد قابل توجهی است؛ با یک هزینه تقریبا منطقی حدود 30 اسب بخار قدرت بیشتر از ماشین گرفته اید. قدرت سر چرخ این خودرو حدود 90 اسب بخار است. برای مثال پراید با یک سرسیلندر B6، کیت مکش و ریمپ استاندارد، می تواند 90 اسب بخار قدرت سر چرخ (حدود 100 اسب روی فلایویل) تولید کند.

با نصب توربوشارژر می توان 150 الی 210 اسب بخار از این موتور قدرت گرفت. اما با توجه به این که ما در ایران زندگی می کنیم و خودروهای ما از خودروهای روز دنیا فاصله دارند، پس پنجمین پیشنهاد ما برای تقویت اصولی خودرو، استفاده از سر سیلندرهایی است که برای هر سیلندر 4 سوپاپ در نظر گرفته اند. بهترین جنس سوپاپ بازار چیه! شما می توانید با هزینه نسبتا منطقی، به نصب سرسیلندر 16 سوپاپ روی آن ها اقدام کنید. نصب توربو شارژر روی خودرو یک هزینه بسیار بزرگ است. اما مهم ترین مسئله این است که بازدهی نصب توربو چقدر است؟ طبق آخرین استعلام قیمت هایی که از مراکز نصب توربو شارژر داشته ایم، این کار حدود 15 تا 20 میلیون هزینه دارد. پژو پارس دوگانه سوز : مدل CNG شده محصول ساده که صرفا به دلیل دوگانه سوز بودن، قیمت چندین درصد بیشتر دارد. توقف تولید شد وگر نه زانتیا توی این رنج قیمت یکی از ماشینای بی نظیره. در میان انبوه خودروهای وارد شده به بازار، گاه برخی از مدل ها و برندها هستند که بیش از سایر خودروها ماندگار می شوند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن