google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w صداگیری هایما صداگیری ماشین شاسی بلند مرکز صداگيری خودرو کاراک - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

صداگیری هایما صداگیری ماشین شاسی بلند مرکز صداگيری خودرو کاراک

هایما S۷ یک خودروی خانواده هست که بر رفاه و آسایش اکثر سرنشینان تمرکز دارد. در تحت خودروی هایما اس ۷ را از نظر

توسط HITNOW در 13 آذر 1401
هایما S۷ یک خودروی خانواده هست که بر رفاه و آسایش اکثر سرنشینان تمرکز دارد. در تحت خودروی هایما اس ۷ را از نظر ویژگی‌های ظاهری، کابین و مشخصات فنی بررسی می‌کنیم. درود عزیزان من نظرات خیلی از دوستان خوب خوندم.، در کل خودرو خوبیه، از لحاظ راحتی مصرف سوخت که محصول من حرف نداره از حیث ظاهری نیز خوبه فقط ایرادی که من میبینم روش حرکت تو سربالایی اونم موقعی که میخوای حرکت کنی. نمیدونم مهم آپدیت نو اختلال حل میشه یا نه، اینم گفته باشم خودم آدم فنی هستم یعنی 18 ساله تو نصیب ابزار الات خودرو سر فن دارم. هایما S5، یک کراس‌اور سایز کوچک هست و به این دلیل، چندان جادار و ریلکس نیست. اگر‌چه که فرم چراغ‌های جلو و سبک طراحی بدنه‌ی این‌خودرو، ممکن است بیننده را به غلط بیاندازد که با محصولی به اندازه‌ی کیا اسپورتیج یا این که جک S5 روبرو است. از پاراگراف محصولات پرتیراژ ایران ماشین می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7»، «سمند LX اصلی موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد. رصد بازار اتومبیل نشان دهنده آن می باشد که «سمندLX کلیدی موتورEF7» دارای ارتقاء هفت میلیون تومانی در بازار 362 میلیون تومان قیمت خورد. اما اساسی نظارت بازار می اقتدار گفت «هایما S7» رکورد شکنی قابل توجهی در بازار داشته و در یک روز 90 میلیون تومان پرورش ارزش داشته می باشد رشد قیمتی که بیشترین برهان آن به افزایش بها از سوی کارخانه گشوده می گردد. ولی در فی مابین پرتیراژهای ایران اتومبیل «تارا دنده ای» فقط خودرویی که سوای تغییر و تحول در بازار 441 میلیون تومانی باقی ماند. ورژن تنفس طبیعی هایما S7 ضعف بزرگی در نصیب قوای حرکتی داشت؛ در واقع پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری 148 اسب بخاری آن دسته به هیچ عنوان پاسخگوی وزن سنگین S7 فقدان و اهمیت شتاب‌گیری مضاعف نماید و واکنش‌های ضعیف به پدال گاز، حسابی صبر راننده سر میبرد. صندلی‌های هایما S5 هم فرم قابل قبولی داشته و به جهت سفر های طولانی خسته کننده نخواهد بود اما در مورد فضای داخلی هایما S5 ، مطابق مهم انتظار ما از همین کراس اوور چینی، باید گفت که فضای داخلی، علیرغم سایز کابین این اتومبیل چندان جادار نیست. ردیف عقب این خودرو پاره ای تنگ به لحاظ میرسد و در مسافرت های طولانی برای سه نفر خسته کننده خواهد بود ، ولی فضای سطر عقب به جهت دو نفر ایده آل است. اساسی اینهمه ما در این مقاله قصد داریم تا با بررسی تام مشخصات مجله حوادث خبری فنی و مشخصات ظاهری هایما S5، ارزش خرید این خودروی چینی را مورد باز‌نگری قرار دهیم تا در صورت رغبت به خرید کردن هایما S5 ، بهترین تصمیم ممکن را درباره خرید یا عدم خرید کردن همین ماشین بگیرید. شما در این نوشته دارای کارشناسی هایما و تاریخچه این ماشین آشنا شدید . شما می توانید به راحتی خودروی خود را اهمیت بها مناسبی که مد نظرتان میباشد را خریداری فرمایید . از حیث کارشناسان خودرو، مقدار متوسط پیمایش اتومبیل ، حدود 20 هزار کیلومتر در سال می باشد . ما در تعمیرگاه اتوداکار اساسی بهره گیری از به روز ترین و مدرن ترین تجهیزات و حیاتی به کارگیری از تعمیرکاران خبره و حساس مهارت خود، بهترین سرویس ها را به مشتریان عزیز خویش ارائه می دهد. خبر پارسی یک موتور جستجوگر اینترنتی هست و هیچ دخالت انسانی در اخذ و چینش خبر ها وجود ندارد. ندا شمس اعلام کرد فائزه هاشمی جنایتکار به اجتماع و تبانی در مقابل امنیت کشور، کار تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی و اخلال در نظم و آسایش عمومی شده.
  • شاید حساس‌ترین نکته به جهت خرید کننده اهل ایران یک خوردوی چینی، ارزش نهائی باشد که اما با اعتنا به نامشخص بودن همین مورد قضیه دوچندان مهم، نمی‌توان درخصوص ارزش هایما S5 توربو، حیاتی اعتنا به توانایی‌های آن؛ اظهار لحاظ کرد.
  • کارزار می‌خواهد بستری امن ایجاد نماید به جهت ارائه خواسته‌های مدنی، به به دور از هر دسته هنجارگریزی و قانون‌شکنی.
  • تا کنون وبسایت‌های نتورک شرق، انصاف نیوز، اسکان نیوز، روزنامه پیام ما، قم‌نیوز و تعدادی وبسایت دیگر کاربر همین کانال «تبلیغات اجتماعی» شده‌اند و کلیدی توجه به محتوای اجتماعی همین مدل از تبلیغات تعداد آنها رو به ارتقاء است.
  • سلام وعرض ادب.باتوجه به تجربه ای که دارم (خودم جک داشتم و پدر خانمم رافور) اتومبیل های چینی نهایتا تا یک عدد دو سال خوبند و آنگاه از ان هزینه هایی عمده از اتومبیلهای کره ای وژاپنی به فرد تحمیل می نمایند .مخصوصا در بخش لوازم برقی و سسنسورها.
درکل طراحی ظاهری هایما S5 توربو را می توان خوب آنالیز کرد و اساسی همین بعدها برای خانواده های ناچیز جمعیت به تیتر مورد مناسبی درنظر گرفت. کرمان موتور جهت سهولت دسترسی دارندگان محصولات این شرکت به قطعات یدکی اصلی، سامانه آنلاین خرید اسباب یدکی همه محصولات خود را رونمایی کرد. و همینطور مشکلات دیگری همچون لگ توربو، شتاب ضعیف، مصرف سوخت بالا و….

تارا بالاخره به بورس آمد | ارزش هایما و پژو 207 در بورس

کسب و فعالیت نیوز- باز‌نگری مراحل قیمت اشکال اتومبیل های پرتیراژ در یک ماهه اخیر (انتهای مهر نسبت به شروع آن) در بازار نشان می دهد که ارزش پرتیراژهای خودروسازان دو تا 22 میلیون تومان ارتقاء یافته می باشد ... مجموعه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای سیاست‌های وزارت صمت در تنظیم بازار خودرو،‌ طرح فروش فوق‌العاده محصولات خانواده هایما را به اجرا می‌گذارد. گروه صنعتی جمهوری اسلامی ایران اتومبیل در راستای اجرای سیاست‌های وزارت صمت در تهیه و تنظیم بازار خودرو، طرح فروش فوق‌العاده محصولات خانواده هایما را به اجرا گذاشت. جمعی از خریداران خودرو از روش طرح قرعه کشی یکپارچه، طی طومار ای به وزیر صمت، خواستار ملغی نمودن طرح ارتقا قیمت اتومبیل هایما شدند. گروه مدرن گیربکس اساسی در اختیار داشتن متخصصان مهم تجربه و تجهیزات مدرن، مشکل مهم گیربکس هایما شما را در کوتاه ترین زمان تشخیص دیتا و پس از تایید شما فرآیند تعمیرات را شروع میکند. ما سرویس ها تعمیر گیربکس اتوماتیک هایما را اهمیت ضمانت و گارانتی رسمی انجام می‌دهیم تا از این بابت خیال خریدار از بابت میزان مرغوب بودن تعمیرات سهل وآسان باشد. دسته‌بندی نشده همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادها و پیشنهادهای شما خواهیم بود تا بتوانیم خدماتی خوبتر را ارائه دهیم. ولی ی نمایندگی دیگه گفت فرآورده گیربکسه اهمیت تهران مکاتبه نمودن گفت می بایست تو همون بندرعباس تعمیر بشه. من خودم مضاعف در مصرف سوخت حساسم جوری که پارس مدل ۸۴ ترکیبی جاده و شهرم صدی هفت ونیم میشه. بله به طور کامل درسته.این اقتدار حقیقتا عالیه.من اهمیت خانواده یک سری روز پیش از شیراز رفتیم مشهد و شمال .با کلی لوازم مصرفش هشت درصد بود.بسیار پرتوانه و کلیدی نیش گاز کیلومتر رو صد میرسه.و داخلش نیز فراوان راحت.و از همه مهمتر رخ اسپرت همین شاسی بلند منو عاشقش کرده.

هایما اس ۷؛ طراحی فوق‌العاده در جایگاه جهانی

فرم کلی بدنه ماشین جذاب و قابل قبول به لحاظ می برسد ولی هیچ خودرویی سوای عیب وجود ندارد و هایما S5 نیز مشکلات ظاهری خود را دارد، طراحان این خودرو چیره نشده‌اند تناسب و هماهنگی لازم را میان اجزای متفاوت آن رعایت کنند. برای مثال جلوپنجره بیش‌ازحد پهناور و خشن این خودرو دارای ماهیت کلی آن که نمایانگر یک کراس‌اوور شهری است، تناسب چندانی ندارد. نمای جلو تا حدودی مشابه خودروی چانگان CS35 شده میباشد اما کلیدی فرمی گرفته تر و خطوط عضلانی که در نمای جلو واطراف بدنه طراحی شده می باشد ظاهر خودرو را پاره ای اسپرت نشان می دهد. چراغهای پهناور جلو به سبک محصولات هیوندای و حساس سایزهای نسبتا بزرگی طراحی شده اند و هماهنگی لطف اصلی دیگر اجزاء این قسمت دارند. بر بر روی سپر جلو هم به تبعیت از چراغهای با مه شکن ها تماما تبارک طراحی شده تا با دیگر المان های جلوی خودرو هارمونی داشته باشد، در نمای جلوی اتومبیل تنها جلو پنجره ان شباهت کمی حیاتی هایما S7 پیدا کرده میباشد و سایر قسمت ها طراحی متمایز دارند.

کشش و قدرت ضعیف خودرو حیاتی موتور 2000 سی سی

اگر از دارندگان خودروی هایما میباشید و به دنبال راهی قلیل وقت خیس و ناچیز هزینه خیس نسبت به انجام جداگانه تعمیرات تخصصی همچون پولیش هستید، سفارش ما به شما، دیتیلینگ هایما می باشد. میزان مصرف سوخت هایما S5در وضعیت ترکیبی مساوی هشت لیتر در هر 100 کیلومتر است. طاقچه اتومبیل شما ممکن هست به دلایل متمایز همچون کارگزاری غیراصولی سیستم صوتی، تکان های شدید بر روی دست انداز ها و… مبتلا صدای مازاد و مزاحم شود، در همین وضعیت صداگیری طاقچه هایما s5 پیشنهاد متخصصین کاراک به شماست. رفع صدای بدنه غالبا از طرز موم کاری انجام می شود و مهمترین بخش آن پیدا کردن محل صدا میباشد. یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه جک S5 و هایما S7 می باشد.

مشخصات فونیکس FX تازه مدیران خودرو

قرعه کشی این طرح امروز روز شنبه ۲۵ دی‌ماه دارای حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر در تالار کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش کشور‌ایران اتومبیل برگزار خواهد شد. همین محصول آن گاه از سوزوکی گرند ویتارا دومین نماینده کشور ایران ماشین در بازار شاسی بلند ها می باشد . اهمیت دقت به آنچه گفته شد، باتری‌ هایما S7 اکثر زمان ها نشانه‌هایی از خراب شدن را نشان می‌دهد. به همین برهان هست که خوبتر میباشد ضابطه دو تا سه سال را به خاطر بسپارید. دفعه بعد که وسیله نقلیه شما به جهت تعمیر و مراقبت منظم قرار می گیرد، از مکانیک خود بخواهید باتری هایما اس 7 شما را بررسی کند. نظر دوستان خوب که همین وسیله را حیاتی خودرو برند های کره ای یا این که ژاپنی مقایسه می فرمایند از حیث قیمتی مقایسه مطلوب و صحت نمی باشد. در ضمن من خویش ترجیح می‌دهم یک اتومبیل صفر سوار شوم تا اتومبیل کارکرده که همش تعمیرگاه باشم. همینطور در ورژن جدید (پلاس) مقدار مصرف سوخت ترکیبی در حدود 1 لیتر در هر صد کیلومتر کاهش یافته و از 9.6 به 8.6 لیتر رسیده است.

نظرات

اما نصیب بالایی بدنه، شامل پنجره‌ها و سقف‌ها یه خرده نازک‌تر و ضعیف‌تر به حیث می‌رسند که از معایب هایما S7 به‌شمار می‌روند. یکی از نشانگرهای همگانی در اتومبیلهای انژکتور، چراغ آنالیز میباشد که شناخت اصلی آن در بهبود کارایی و ارتقاء قدمت موثر خودروی شما مؤثر است. تحویل خودروی مزبور به شکل سلف و سه ماهه در تاریخ ۶ اسفند خواهد بود. کلیدها و دکمه‌ها نیز در مناسب‌ترین مکان به جهت راننده و سرنشینان قرار گرفته‌اند.

بازگشت مقتدرانه ایران‌خودرودیزل به بازار اتومبیل های مسافری

خودرو هایما S5 توربو متعلق به یک کمپانی چینی میباشد که در یک‌سری سال آخر بوسیله کشور ایران ماشین در کشور‌ایران مونتاژ و ساخت می‫شود. به دنبال بازار داغ کراس اوورها و سدان‫ها این خودرو از سال 1396به بازار عرضه شد. همین خودرو اهمیت طراحی خوشگل کلیدی ایمنی و تجهیزات قابل توجهی می باشد و توانسته است 5 ستاره ایمنی از C-NCA اخذ نماید. علاوه بر همین در سال 2015 در نمایشگاه گوانژو غالب به به دست آوردن جایزه سالانه بهترین SUV شهری شد. این رسانه در به عبارتی سال پایگاه خبری ماشین را در فضای وب تاسیس کرد و حساس تکثیر اخبار متفاوت صنعت خودرو، شاخه های کار خویش را توسعه و گسترش داد. در حالا حاضر پایگاه خبری اسب بخار یکی از از پرمخاطب ترین رسانه های صنعت ماشین در کشور‌ایران است و به شکل فروش لوازم یدکی هایما روزمره به خبر ها و حواشی آن می پردازد. مشکلی که ابلاغ نمودید ممکن است به دلیل خرابی دینام خودرو است زیرا وقتی که ماشین روشن میباشد کل مصارف برقی خودرو را دینام تامین کرده و حتی برق اضافی ساخت شده را به جهت شارژ باتری ارسال می کند. البته برای خیلی‌ها این موتور فراوان ضعیف بوده و برایشان قابل قبول نیست. در مطلب باز‌نگری معایب و ایرادات هایما اس ۷ به این نکته خوا هیم پرداخت. از طرفی به‌دلیل موج بسیار زیادی از خودروهای چینی که در فواصل هنگامی نزدیک وارد بازار می‌شوند، امید به ساخت دوباره مدل‌های قبلی قلیل شده و ضعف خدمات پس از فروش اکثر می‌شود. ساخت محدود هایما S7 توربو سبب شده تا قطعات یدکی همین خودرو کاهش وجود داشته باشد و همینطور به‌علت عرضه محدود و ورود اتومبیلهای جدید چینی، به‌ندرت تعمیرکار ماهر به جهت اثاثیه یدکی هایما همین شاسی‌بلند چینی وجود دارد. ناگفته نماند که اکثر اتومبیلهای چینی آن گاه از مدتی اهمیت افت ارزش شدیدی در بازار مواجه می‌شوند که این گزینه سبب می شود بازار دست‌دوم لطف هم برای این مدل‌ها وجود نداشته باشد. در پی تحلیل های به کار آمده ، مشخص و معلوم شد برخی از دستگاه های تحویل شده ، دارای مشکلاتی زیرا قفل کردن ناگهانی چرخ عقب ، وجود صدای نا مشخص از نصیب عقب خودرو، ورود صدای موتور در شتاب بالای 120 km به داخل کابین ، کارایی نا مطلوب گیربکس های اتومات ، مصرف بالای سوخت میباشد . طراحی این بخش به علاوه پشت آمپر دقیقا مشابه به بعضی از محصولات شرکت های خودروسازی کره ای می‌باشد و از همین حیث جاذبه جدیدی را در نگاه بیننده به وجود نمی‌آورد. سیستم مالتی مدیا و مانیتور ۷ اینچی تعبیه شده در بالای داشبورد از دومی مواقعی میباشد که به چشم می‌آید. نام خودرو “هایما S7” را در بسیاری از نمایشگاه های ماشین چشم اید و بی تردید تعداد بیشماری از آن را در سطح خیابان های شهر بازدید می‌کنید. این خودرو به جهت اولی بار در سال ۲۰۱۰ طراحی شد و تا سال ۲۰۱۶ هم افزایش یافت. هایما در دسته بندی اتومبیل های اس یووی قرار میگیرد و از امکانات و آپشن های متمایز برخوردار است. احتمالا این مورد قضیه یکی از از عارضه ها محبوبیت همین ماشین در سراسر میهن های آسیایی شده است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن