google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w خمیر دندان های خوب برای دندان های لمینت - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

خمیر دندان های خوب برای دندان های لمینت

بهترین خمیر دندان برای کامپوزیت و لمینیت دندان ⭐️ در مراقبت و نگهداری از دندان ها پس از کامپوزیت و لمینیت بای

توسط HITNOW در 16 شهریور 1400

بهترین خمیر دندان برای کامپوزیت و لمینیت دندان

⭐️ در مراقبت و نگهداری از دندان ها پس از کامپوزیت و لمینیت باید این نکته توجه داشته باشید که از خمیر دندان هایی که مواد ساینده دارند استفاده نکنید. در نگاه نخست، بهترین کار برای حفظ استحکام دندان‌ها، بهره بردن از خمیر دندان مناسب و استفاده نکردن از محصولاتی است که حاوی مواد ساینده هستند. زمانی که شما اقدام به مسواک زدن دندان‌هایتان می‌کنید، این مواد ساینده منجر به ساییدگی مینای دندانی می‌شوند و در عین حال، می‌توانند مواد ونیر دندانی را نیز از بین ببرند. بهترین خمیر دندان های دنیا

پیشرفت تکنولوژی در دندانپزشکی زیبایی با معرفی ونیر پرسلین توانسته لبخند رضایت را بر لب بسیاری از بیمارانی که از ظاهر دندان های خود راضی نبودند؛ بنشاند. این پوسته های سرامیکی متنوع بهترین گزینه برای پوشاندن عیوب ظاهری مانند زرد شدن دندان ها، ساییدگی ها، یا وجود فاصله بین دندانها هستند. مراقبتهای بعد از نصب لمینیت سرامیکی برای افرادی که هزینه های بسیار زیادی از جیب خود پرداختند تا طرح لبخندشان را اصلاح کنند؛ بسیار مهم است. یکی از عوامل موثر در افزایش دوام و طول عمر لمینیت های پرسلین مسواک زدن با خمیر دندانهای مناسب است. به همین علت قصد داریم در این مقاله بهترین خمیر دندان مخصوص لمینت دندان از نظر دندانپزشکان را به شما معرفی کنیم.

چرا استفاده از بهترین خمیر دندان مخصوص لمینت دندان از نظر دندانپزشکان مهم است؟

اگر مقاله "مزایای لمینت های سرامیکی چیست؟" را مطالعه کرده باشید با ویژگی های لمینت سرامیکی آشنا شده اید و می دانید که باوجود طول عمر بسیار بالای لمینت دندان، این ونیرها به طور کامل در مقابل سایش و تغییر رنگ مقاوم نیستند. با گذشت زمان، ونیرهای پرسلین ساییده شده و رنگ آنها متمایل به زرد می شود؛ درنتیجه نیاز به تعویض پیدا می کنند. استفاده از خمیردندانهای نامناسب می تواند فرایند سایش و زرد شدن لمینت دندان را تسریع کند و موجب شود ونیرهای پرسلین از روی دندانها بیفتند. در صورتی که خمیر دندان مخصوص لمینت را استفاده نکنید؛ احتمال کم شدن چند سال از طول عمر ونیروهای پرسلین وجود دارد.

ویژگی های خمیر دندان مخصوص لمینت از نظر دندانپزشکی

از نظر دندانپزشکان، دو نوع خمیر دندان وجود دارد که نباید لمینت پرسلین و تاج دندان را با آنها مسواک زد:

1. خمیر دندان های حاوی مواد ساینده: وجود جوش شیرین و مواد ساینده دیگر در خمیر دندان ها نسبتا متداول است. متاسفانه این مواد ساینده نقش کاغذ سنباده را روی ونیرهای پرسلین ایفا می‌کنند و هر بار که با آنها لمینیت سرامیکی را مسواک بزنیم؛ بخشی از پیوند میان لمینت سرامیکی و مینای دندان را از بین میبریم. بنابراین بهترین خمیر دندان مخصوص لمینت دندان از نظر دندانپزشکان نباید حاوی مواد ساینده باشد.

2. خمیر دندان های سفید کننده: پراکسید هیدروژن موجود در خمیردندانهای سفید کننده، اثری روی سفید کردن ونیرهای پرسلین ندارد. در عوض این ماده شیمیایی، مواد ونیز را نرم کرده و موجب سایش و افتادن آنها از روی دندان ها پس از مسواک زدن میشود. به توصیه دندانپزشکان، خمیر دندان مخصوص لمینت نباید حاوی مواد سفید کننده باشد.

مراقبت های حرفه ای از ونیر دندان ؟!

چکاپ های مرتب و پاکسازی مرتب توسط دندانپزشک حداقل دوبار در سال توصیه می شود. چون هم برای سلامت دندان های طبیعی لازم است و هم شما را از عمر طولانی مدت دندان هایتان مطمئن می سازد.

 

با این وجود باید به طور مرتب و دوره ای برای چکاپ دندان ها نزد دندانپزشک خود مراجعه کنید. یک دندانپزشک خوب و حرفه ای در یک کلینیک تخصصی دندانپزشکی باید آنقدر مهارت داشته باشد تا بتواند بهترین تکنیک ها را برای طولانی تر کردن عمر ونیرها به کار گیرد.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن