google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای آنلاین - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای آنلاین

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه اثاثیه خانگی دارای پشتوانه واردات مستقیم

توسط HITNOW در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>مغازه</span> <span class=changed>تازه</span> <span class=changed>لوازم</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه اثاثیه خانگی دارای پشتوانه واردات مستقیم، مولودی فرآورده Moloudimall

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گروه مولودی متاع اهمیت بیش از سه ده سال فعالیت فن ای در حوزه لوازم خانگی، به این معنی که از سال 1370 مشغول به عمل و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، گروه مولودی مال در راستا فروش لوازم خانگی دارای دقت به استانداردها و نیاز مشتریان دارای بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت، فعالیت خویش را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی آغاز کرده است.

هم اکنون مولودی مال مفتخر است که اهمیت اعتنا به راضی بودن مشتریان و همکاران جزوء خوش اسم ترین های بازار لوازم خانگی ایران باشد. در گفتگویی که اهمیت مادح مولودی رئیس ارشد این مجموعه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان همین مجموعه همراه آوردیم:

امید هست که مشتریان همیشگی و دیرین هم مهم حضور در باشگاه مشتریان وبسایت مولودی مال، ما را مفتخر نمایند و به طور همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه سایت اینترنتی اثاثیه خانگی مولودی فرآورده به جهت مشتریان قدیمی به کارگیری نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال راضی بودن مشتری عزیز از خرید خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به وبسایت مولودی فرآورده میتوانید از آدرس پایین به کارگیری نمایید:

آدرس وب سایت رسمی گروه مولودی مال: https://moloudimall.com/

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سالهای پیشین به عنوان یکی از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، همین شرکت کار خود در راستا اثاثیه خانگی را از سال ۲۰۱۸ با واردات محصولات اهمیت کیفیت دیجیتال شروع کرد. محصولاتی عمدتا اهمیت برند های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست این کمپانی از به عبارتی ابتدا بر همین اصل بوده هست که لیاقت مشتری کالی ناب خرید کردن یک کالا حساس کیفیت و راضی بودن بخش است و نیکی هر کلایی حیاتی هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از قیمت رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی میباشد هنگامی که هدف شما هم ارائه محصولات مهم میزان مرغوب بودن و هم ارزش مطلوب و رقابتی است عمل بسیار پیچیده و مشکلی را پیش بر روی خود کالی ناب خواهید گذاشت. ولی همین گروه امیدوار می باشد که به یاری معبود و تلاش همکاران کماکان که تا به امروز در تحقق همین اساسی چیره بوده‌اند در آینده نیز جهت جلب راضی بودن مندی عمده مشتریانشان کارایی ببیشتری صورت بدهند.

کالی ناب بی حریف در بها محصولات شیائومی در بازار

در ضمن فروشگاه کالی ناب رو در راستا محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی مهم ارزش رقابتی و بسیار عالی به نسبت بازار ارزش محصولات شیائومی در لحاظ گرفت.

برای مراجعه به فروشگاه کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر روی لینک و پیوند تحت کلیک نمایید:

آدرس وب تارنما مغازه اینترنتی کالی ناب: https://kalinab.com/

لوگو کالی ناب
لوگو دکان کالی ناب

فروشگاه محصولات منزل و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک سایت آیتم پسند برای بانوان و نوعروسان اختلال پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به عنوان یک بازرگانی مطمئن و به صورت حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته می باشد و از در آغاز سرمایه خویش را بر تهیه و تنظیم محصولات اهمیت میزان مرغوب بودن سازه گذاشته است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره دکان اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا اساسی خدماتی متعدد و گلچین کردن از بهترین برندهای بازار به جای کلیه چیز فروشی و فروش نامطمئن، اهمیت نگاهی اساسی و هدف راضی بودن مشتریان خود را از فی مابین تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خویش گزینش کند؛ مطمئن‌تر، اساسی کیفیت‌تر و اهمیت بها های منصفانه را به مشتریان جانِ خود ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اسباب خانگی اورجینال

در رابطه حساس وبسایت خانگی لند با مدیریت فروش محترم همین مجموعه قدرتمند و با میزان مرغوب بودن کلام کردیم و از میزان مرغوب بودن محصولات و تنوع فراوان زیاد این وبسایت به نسبت سایر سایتها فروش اینترنتی محصولات اسباب خانگی سوال پرسیدیم، البته پاسخ آقای هیمن عبداله پوری دوچندان دیدنی و به اندازه بود:

در سال چهارم عمل خواستیم کاری بزرگ‌تر کنیم و قدمی نو برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و با مجموعه‌ای از بهترین مرکز ها مستقیم صادرات محصولات اثاثیه خانگی و اسباب جانبی بر سر میز مصاحبه نشستیم و مهم متخصصین این حوزه در جهت همکاری به جهت پشتیبانی و راهنمایی خرید مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه این مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری رئیس فروش مجموعه خانگی لند

مشاهده و تحلیل محصولات وبسایت خانگی لند سفارش میشه، مخصوصا برای بانوان و دوستانی که به جهت تهیه جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو فروشگاه اینترنتی خانگی لند

آدرس وب سایت خانگی لند یکی از از بهترین مراجع تهیه و خرید جهیزیه عروس از بانه: https://khanegiland.com/

پیشرومال یک تارنما جامع از اسباب و اثاث خانگی و محصولات تکنولوژی روز عالم pishromall

سایت فروشگاه اینترنتی پیشرو مال ، از تحت تیم سایتهایی می باشد که تمرکز اهمیت آنها بر محصولات خاص و تکنولوژیک است، همین فروشگاه در سال 1400 دارای فروش محصولات تارنما آمازون در کشور‌ایران و با ارزش کاهش از این تارنما بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به صورت جدی، فعالیت خود را در حوزه محصولات 'خانگی گجت و جانبی حیاتی کیفیت و گارانتی دار در سال 1401 شروع کرد. هدف این تیم فروش محصولات حساس کیفیت و حیاتی ارزش های مطلوب و خدمات متفاوتی از دیگر وبسایت ها می باشد. مجموعه پیشرومال کارایی بر ارسال محصولات در پر سرعت ترین زمان و بالاترین خدمات را دارد.

مشاوره خرید کردن و پشتیبانی مشتریان در کمترین دوران ممکن را دارد. قیمت محصولات موجود در پیشرومال عملکرد شده همواره به روز باشد و میتوانید اهمیت خیال ریلکس تصویب سفارش نمائید.

در واقع مورد قضیه خاصی که پیشرو کالا را در قسمتی همین مقاله ما گنجانده حضور گسترده محصولات سایت چیره آمازون در محصولات همین وبسایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به این وب سایت بزنید، احتمالا شما هم مانند ما محصولاتی رو اونجا پیدا نمایید که در سایر سایتها یا سرچ های اینترنتی ایرانی نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: https://pishromall.com/

فروشگاه پیشرومال
لوگو مغازه پیشرومال

یک تارنما بینظیر به جهت خرید لپ تاپ استوک، مارک نام آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمی آیتم از لیست معرفی 1+4 دکان برتر، فروشگاهی غیر لوازم خانگی البته ضروری به جهت علاقمندان به لپ تاپ و خرید لپ تاپ، دکان اینترنتی آبیدر استوک به عنوان سایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ مشغول به فعالیت شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این قابلیت را برای مشتریان فراهم می‌آورد که ارزش ها را مقایسه کنند و بتوانند مدل‌های متنوعی را بررسی کنند. نکته جذاب در آیتم لپ تاپ استوک ارزش آن است. میزان دارایی گزینه نیاز به جهت خرید کردن لپ تاپ استوک نسبتاً یک سوم میزان دارایی مورد نیاز برای خرید کردن یک لپتاپ نو اهمیت مشخصاتی مشابه است.

اما آنچه فروشگاه لپ تاپ آبیدر استوک را از سایر رقبا مختلفی می کند، علاوه بر قیمت منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره عالی قبل از خرید لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی مهم این تیم در ارتباط باشید و محصولات این فروشگاه رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید کردن فارغ از نگرانی

مسئله دارای در خرید لپ تاپ های استوک میزان مرغوب بودن و اطمینان از کارکرد و سلامت بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار عالی برای راحتی تصور مشتریان، مطلقا قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای کامل دستگاه را به جهت مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت به کار گیری مشخصی را برای اعضا در حیث گرفته اند که در صورتی که در زمان به کار گیری مشکلی متوجه دستگاه شد فارغ از هزینه دستگاه را بازگشت داده و یا این که هزینه را به حساب خریدار واریز می‌نمایند و یا این که دستگاهی سوای خلل احتمالی به جهت ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که توسط آبیدر استوک ارائه می‌شود، قابلیت و امکان تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. اصلی توجه به حجم بالای سفارشات، کارایی کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کمتر از ۴ روز کاری)

برای خرید و یا بازدید گونه های محشر لپ تاپ استوک بدون شک به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و قیمت لپ تاپ استوک : https://abidarstok.com/

در غایت در یک جدول می تونیم این چهار مغازه رو حساس نیز مقایسه کنیم:

در جدول ذیل تلاش کردیم بهترین ویژگی های هر دکان اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه خدمات 1+4 مغازه معرفی شده

در صورتی که شما هم مغازه مهربانی میشناسید بی تردید معرفی کنید.

نکات حیاتی در خرید کردن اینترنتی

امکان خرید و فروش امن از طریق اینترنت، علتی دارای به جهت پیروزی کسب‌وکارهای اینترنتی است. بسیاری از مشتریان نسبت به همین نوع معاملات شک وتردید دارند زیرا نگران‌اند که اطلاعات شخصیشان توسط هکرها یا کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. اساسی یاری علم روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در درحال حاضر پیشرفت‌ میباشند و هر روز برای امنیت و راحتی عمده خرید و فروش اینترنتی یک راهکار تازه ابداع می‌شود. اهمیت وجودِ این، هنوز هم اکثری از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در استفاده از اینترنت شک دارا هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته حیاتی که در خرید کردن اینترنتی بایستی به آن توجه نمایید همین میباشد که خرید کردن خود را از یک وبسایت دارای و خوش سوابق انجام دهید. حتما نظرات اعضا در ارتباط اصلی ارآیه جنس و رضایت مشتریان را در حیث بگیرید.

به این نکته توجه نمایید که به جهت پیدا نمودن سایت های دارای در نتیجه ها کاوش ممکن میباشد تقلبی شکل دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس همت نمایید سایت هایی که میشناسید را گزینش نمایید نه لزوما وب سایت هایی که در نتیجه های ابتدایی وب سایت گوگل بالا آمده اند. در اسم سایت مراقب نادرست املایی یا این که دامنه ی آن (به عنوان مثال .net به جای .com .net) باشید و مسلما از صدق و صدق آدرس وبسایت اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای حساس ssl دارای خرید کنید

هرگز کلیدی به کار گیری از کارت اعتباری خود از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاشتن نکرده است ، هیچ خرید کردن آنلاین و یا پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. ولی همین گزینه را چطور متوجه شویم؟ سایتی که حساس SSL رمزگذاری شده می باشد نشانی اینترنتی آن اهمیت HTTPS آغاز می شود نه فقط اهمیت HTTP.

علاوه بر این نمادی از یک قفل ریز هم در آدرس توشه آن ظواهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار آدرس یا این که نوار وضعیت ذیل قرار داراست که مقام قرارگیری آن ، بستگی به نوع مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS اکنون حتی در سایت هایی که خرید کردن اینترنتی را ارائه نمی دهند هم فعال هست ونشانه ای از امن بودن آن تارنما دارد. این استاندارد تا جایی اهمیت می باشد که گوگل Chrome هر ورقه ی سوای رمزگذاری SSL را به تیتر “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین فعالیت هایی که در سال های اخیر در داخل کشور آغاز شده، ثبت و سوق‌دهی فروشگاه های اینترنتی است. علامت اعتماد الکترونیکی که به وسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به مغازه های آنلاین دیتا می شود بهترین رویکرد به جهت تشخیص و شناسایی یک وب وب سایت دارای از وب تارنما های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی دکان های آنلاین می توانند حیاتی تصویب نام اینترنتی در سامانه نشانه اعتماد الکترونیکی به آدرس www.enamad.ir التماس تصویب داده ها و اختصاص نماد اعتماد را داشته باشند. همینطور تمامی فروشگاه های آیتم تایید می بایست نشانه اعتماد الکترونیکی را (که به رخ یک e آبی رنگ به همراه یک یا این که تعدادی نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: به عبارتی طور که می دانید جعل نمودن یک آیکون گرافیکی فعالیت چندان سختی نیست. در سرانجام چنانچه می خواهید از امنیت یک وب وب سایت تماما مطمئن گردید به اندازه است به ورقه به دست آوردن و کارهای حیاتی نماد اعتماد الکترونیکی در همین وب سایت مراجعه نمایید و با یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن سایت مورد نظر اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین برای خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به خزانه های طرف قرارداد استفاده می کنند. پس در همین ابتدا باید دقت داشته باشید که هیچ زمان به فروشگاهی که برای انتقال مبلغ خرید از شماره کارت فردی استعمال می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی اساسی استعمال از پروتکل های امن SSL رابطه شما را با خزانه آیتم نظر برقرار می کنند. به همین ترتیب چنانچه به نوار آدرس وب سایت بانکی که از طریق فروشگاه به آن متصل شده اید توجه کنید، در ابتدای آن می بایست کلمه https را تماشا کنید. چنانچه صفحه خزانه گزینه نظر دارای کلمه http هست هیچوقت داده ها حساب بانکی خویش را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در هنگام وارد کردن داده ها کارتتان در ورقه بانک گزینه نظر، حتی در صورتی که کلیه وضعیت دیگر هم مثبت بودند تا جای ممکن از کاغذ دکمه های مجازی (Virtual Keyboard) به کار گیری کنید تا ضریب امنیتی فعالیت شما بالاتر باشد. همچنین تا حد قابلیت از کافی نت ها و رایانه های موجود در مرکزها عمومی نظیر مدارس و دانشکده برای انجام خرید اینترنتی استفاده نکنید.

از مرورگر به روز استفاده کنید

بسیاری از افراد از مرورگرهای قدیمی و غیراستاندارد مانند internet اکسپلورر ورژن ۶ یا مرورگرهای کهن دیگر استفاده می‌کنند.

توجه فرمایید که چنانچه به تندرست داده ها خویش اهمیت می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صحت روی مرورگر خویش ببینید، از آخرین ورژن مرورگر مورد علاقه‌تان به کارگیری کنید. زیرا در اورجینال مرورگرها خود حساس مشکلات و حفره‌های امنیتی هستند که اهمیت کشف آن‌ها نسخه‌ای جدید جهت پوشش همین حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از آخرین ورژن مرورگرتان به جهت خرید کردن الکترونیکی به کارگیری کنید.

از رمز دوم پویا به کارگیری کنید

رمز پویا کارت بانکی یکی از از اصلی‌ترین مورد ها امنیتی برای پرهیز از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های متفاوت برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. این روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی اصلی روش‌های متعدد برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در مرز و بوم گسترده شده و اکثری از کسانی که اطلاعات پاره ای از روش‌های سارقان امروزی دارند در گیر ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در موقعیت رمز اثبات شما برای خرید کردن اینترنتی یا انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم همیشگی دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری مانند شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به روش فیشینگ سارقان به شکلی اعضا را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک کاغذ جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا این که به عبارتی رمز پویا راهکاری برای رسیدن به امنیت در سرویس ها اینترنتی است. در در مقابل رمز ثابت، رمز پویا قرار داراست و به معنای واژه و کلمه رمزی هست که می‌تواند فقط برای یک توشه در تراکنش مورد استعمال قرار گیرد. بر اساس آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ استدلال شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در کشور است. به این خاطر به کارگیری از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز ثابت در امر کار قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود حیاتی جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی همگی بانک‌ها می‌توان مقدار قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کمتر داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کاهش می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای استعمال از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر بار خرید اینترنتی یا این که پرداخت‌های نیازمند رمز دوم کارت، از رمز پویا که خزانه در اختیارشان قرار می‌دهد، به کار گیری کنند.

روش فعالسازی رمز پویا برای خرید اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی صرفا و فقط به وسیله خزانه صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر بانک می‌توانند به جهت اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خود به شعب آن بانک مراجعه کنند. همچنین دریافت رمز پویا از نحوه پیام کوتاه و یا این که راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های آماده شده برای ارائه آن به مشتریان بوسیله بانک‌ها است. خزانه مرکزی هم حساس هدف محاسبه و راهبری این پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از ابتدای دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در عمده بانک‌ها باجه‌ای به مراد ارائه خدمات الکترونیک در نظر گرفته شده و مشتریان هر خزانه برای دریافت راهنمایی و خدمات دارای ارتباط مهم رمز پویا می‌توانند به این باجه‌ها مراجعه کرده و سرویس ها اخذ کنند. همچنین در صورت بروز مشکل، مشتریان می‌توانند این کلیدی را از نحوه روابط‌عمومی مدیر شعب هر خزانه پیگیری کنند. یا مهم مرکز پشتیبانی تلفنی بانک تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، خدمات پرداخت اینترنتی را از روش یک عدد از بانک‌های مرزو بوم دریافت می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین زمانی می‌خواهید مرحله پرداخت وجه را از طریق کارت انجام بدهید وارد درگاه پرداخت خزانه مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی حیاتی طراحی و ساخت درگاه‌هایی شبیه به درگاه‌های اصلی بانکی و آدرس‌های شبیه آن را در اختیار اعضا قرار دیتا و به محض وارد کردن اطلاعات بانکی، مبادرت به سرقت اطلاعات حساب‌های بانکی و در نهایت سرقت وجوه از حساب بانکی کاربر می‌کنند، لذا باید نسبت به فعال نمودن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خویش اقدام کنند.

مجرمان سایبری اصلی ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و اعتقاد نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، اسباب و اثاث خانگی و بسته‌های هدیه مبادرت به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا این که عضو را وارد کاغذ جعلی و مشابه سازی شده بانک کرده یا این که در برخی از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مثل دیوارو شیپور مبادرت به گرفتن قسمتی از پول کالا به تیتر پیش پرداخت یا این که همان بیعانه کرده و سپس جدا ارتباط می‌کنند.

در انتها باز نیز می بایست به همین نکته اشاره کنیم که یک دکان معتبر را نمی اقتدار فقط کلیدی اعتنا به رتبه آن در وب سایت هایی نظیر الکسا یا این که تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن آشنایی و ممکن میباشد یک صفحه فروشگاهی ساده در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب وبسایت لبریز زرق و الکتریسیته اینترنتی اهمیت هزاران مشاهده کننده و مرتبه جهانی بالا داشته باشد. با رعایت همین نکته ها معمولی می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در ده سال اخیر، کلیدی توجه به سرعت بالای خرید، سرعت بالای ارسال، هزینه کمتر و صرفه جویی از اتلاف وقت افراد به خرید کردن اینترنتی تمایل فراوان متعددی نشان داده‌اند ولی نکته‌ای که همواره از شروع کسب و کارهای اینترنتی مطرح بود و افراد نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که دارای اعتنا به دغدغه‌های افراد در دنیای کنونی، خرید اینترنتی در هر جایی از عالم گریزو فرار ناپذیر است. از این رو ملاحضات و نکات بالا از مهمترین مواقعی می باشد که می‌تواند برای اعتماد به یک دکان اینترنتی به شما کمک کند و دور اندیشی شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آتی بالا ببرد تا در غایت خرید اینترنتی بدون دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم این نوشته توانسته باشد برای شما در خرید اینترنتی بهتر امداد کننده و راهنما باشد.

با تشکر

مضاعف
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن