google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w جدیدترین فیلم، سریال، بازی و نرم افزار - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

جدیدترین فیلم، سریال، بازی و نرم افزار

اما برای این سه نفر و بقیه ی دنیای جادوگری امید کمی باقی مانده است و… در ادامه اما موجودی شیطانی و اسرار آمیز

توسط HITNOW در 14 مهر 1400
اما برای این سه نفر و بقیه ی دنیای جادوگری امید کمی باقی مانده است و… در ادامه اما موجودی شیطانی و اسرار آمیز در کمین هری است. این جذابیت به لطف تصمیمات قاطع دوبرمن مبنی بر هدایت ماهیت ساده داستانهای ماجراجویانه کودک بوده و از سویی دیگر به خاطر گنجاندن تعداد بیشماری ارواح جدید در محل عتیقجات خانواده وارنز، به افزایش صحنه های مخاطره آمیز (در مقایسه با بازگوهایی قبلی فیلم آنابل) کمک کرده است. در این قسمت که دقیقا بعد از قسمت قبلی یعنی فیلم هری پاتر و محفل ققنوس رخ میدهد، هری در کلاس های خصوصی شرکت میکند و کمک آلبوس دامبلدور به مرور خاطرات لرد ولدموت( تام ریدر ) میپردازد. لیا سیدو ، بن ویشاو ، نائومی هریس ، جفری رایت ، کریستف والتز ، روری کینیر و رالف فاینس نقش های خود را در فیلم های قبلی بازی می کنند و رامی ملک ، لاشانا لینچ ، بیلی مگنوسن ، آنا د ارماس ، دیوید دنیک و دالی بنصالاه نیز در آن بازی کرده اند. در این میان آنا باید حرف ها و رفتارهای اطرافیانش را که سعی در بر هم زدن رابطه او و کریستین دارند، تحمل کند … دانلود فیلم طنزماجرای بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery به سال ها پیش از این که هری پاتر نامه ای از مدرسه هاگوارتس دریافت کند برمی گردد ؛ شما یکی از آن هایی هستید که انتخاب شده اید تا در کلاس جادوگری مدرسه هاگوارتس شرکت کنید! از کاراکترهایی مثل پروفسور دامبلدور و اسنیپ جادوگری را یاد بگیرید و از قدرت جادو برای شکست دادن رقبا استفاده کنید. فلش برای کمک به مردم و آن چند نفر دیگر راه نادرست را در پیش گرفته اند … Harry Potter: Hogwarts Mystery - هری پاتر: اسرار قلعه هاگوارتس یک بازی ماجراجویی پرطرفدار از Jam City, Inc برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! با نصب Harry Potter: Hogwarts Mystery برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی ماجرایی جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا که از روی سری فیلم های هری پاتر ساخته شده است را تجربه کنید! خلاصه داستان : هری پاتر در سال چهارم مدرسه هاگوارتز است که بارتی کراواچ پسر نام او را در جام آتش میاندازد و در نتیجه در مسابقات سه جادوگر شرکت میکند و در آن هم تا بردن در مرحله آخر موفق میشود ولی به گورستانی منتقل شده و موجب بازگشت لرد ولدمورت میشود.

دانلود فیلم کمدی

او در مسابقه ای شرکت می کند که هر ساله میان سه تن از شاگردان برگزار می شود. انتقامجویان: پایان بازی (به انگلیسی: Avengers: Endgame)، یک فیلم آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی به کارگردانی برادران روسو است که بر پایه شخصیتهای گروه انتقامجویان از شرکت مارول کامیکس ساخته شدهاست. رولینگ ساخته شدهاست. بخش دوم و آخرین قسمت در این مجموعه فیلم نیز با نام هری پاتر و یادگاران مرگ - قسمت دوم در سال ۲۰۱۱ اکران شد. این فیلم بخش اول از عنوان دو قسمتی یادگاران مرگ بهشمار میرود که بر اساس رمانی به همین نام، اثر جی.کی. با این حال، این دو به دنبال نجات یک دختر جهش یافته هستند. در طی همین جلسات، آنها متوجه میشوند که ولدمورت دارای هفت جان است که تاکنون دو جان آن نابود شده است. این را وقتی متوجه میشوید که هم کتاب را خوانده باشید و هم فیلم را ببینید. در فیلم هری پاتر و تالار اسرار ۲۰۰۲، هری پاتر که به همراه رون ویزلی و هرمیون گرنجر سال دوم تحصیل خود را در هاگوارتز آغاز کرده اند، قصد دارند اتفاقات تلخ گذشته را فراموش کنند. در فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه ۲۰۰۹، سال ششم هاگواترز است و این بار هری پاتر توسط دامبلدور به صورت خصوصی آموزش های لازمه را می بیند. دانلود فیلم ضربان قلبخلاصه داستان فیلم Harry Potter and the Half-Blood Prince 2009: هری الان دیگر تقریبا آماده شده است تا دروس خصوصی را با آلبوس دامبلدور بگذراند. Harry Potter dreams of Frank Bryce, who is killed after overhearing Lord Voldemort discussing plans with Peter Pettigrew and another man. Harry attends the Quidditch World Cup with the Weasleys, but after the game Death Eaters terrorise the spectators, and the man who appeared in Harry’s dream summons the Dark Mark. بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery تا به امروز ده ها میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را کسب نماید! هری ، رون و هرمیون تصمیم گرفته اند ماموریت دامبلدور را به پایان برسانند و بقیه جانپیچ ها را پیدا کنند تا ولدمورت را شکست بدهند. این شما و این هم اتاق هایی از مدرسه هاگوارتس که تا به حال هیچ کس آن ها را ندیده است! اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد دانلود فیلم 50 طیف خاکستری قسمت 2 با زیرنویس فارسی لطفا به بازدید از وب سایت ما.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن