google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w بک لینک PBN چیست؛ ۵ گام ایجاد، مزایا و معایب آن - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

بک لینک PBN چیست؛ ۵ گام ایجاد، مزایا و معایب آن

حوزه های زیادی وجود ندارد که دارای این فشار شدید LTV باشند ، به این معنی که بدست آوردن یک ROI مثبت مدت زمان بی

توسط HITNOW در 23 فروردین 1400

حوزه های زیادی وجود ندارد که دارای این فشار شدید LTV باشند ، به این معنی که بدست آوردن یک ROI مثبت مدت زمان بیشتری طول می کشد. از این تاریخ به بعد ریسک استفاده از PBN به شدت افزایش یافت و سایتهای بسیاری با جریمه و افت شدید رتبه مواجه شدند، البته این اتفاق موجب حذف یا کنار گذاشتن PBN نشد بلکه ایدهها و روشهای جدیدی برای خارج ماندن از رادار الگوریتمها و متخصصین گوگل ابداع شد. اما در تمام مدت استفاده از آنها، با ریسک ناخوشایندِ تخریب رتبهی وب سایتتان مواجه هستید. متدهایی هم هستن که دارای ریسک نسبی اند اما با اینحال توسط برخی از سئوکارهای عزیز اجرا میشن. ولی اگر امروز قصد راهاندازی PBN دارید به این نکته دقت کنید که هرکدام از سایتهای قرار گرفته در شبکه باید محتوایی اختصاصی و کاملا متفاوت داشته باشند. مفهوم PBN مخفف شده عبارت Private blog network یا همان شبکه وبلاگ های شخصی است. به عنوان مثال ، دامنه “thecatowner.com” را می خواهید ثبت کنید که قبلاً مربوط به گربه ها بوده ، اما اکنون به به یک وبلاگ مرتبط با مسافرت نیاز دارید. اما اگر می خواهید از طریق رتبه بندی به روش صحیح صعود کنید ، در اینجا پنج استراتژی ضد ریسک وجود دارد که می توانید به جای آنها استفاده کنید.

شما در هر صورت چیپس و پفک می خرید و این محصولات هم برای سلامتی مضر هستند، اما به خاطر خوشمزه بودنشون، از اونها نمی گذرید. اما وقتی این کار را کردید ، این نکته را بخاطر بسپار که دستیابی به مشتریان جدید پنج تا هفت برابر گران تر از نگه داشتن مشتریان قدیمی است . شما نمی توانید از گوگل پنهان شوید ، شما به آنها در وب سایت خود نیاز دارید تا لینک هایتان را ببینند و به شما اعتبار و رتبه بدهند اما باید اطمینان حاصل کنید که هیچ ارتباطی بین این وب سایتها وجود نداشته باشد. اما اصلاً اینطور نیست! این حالت نه تنها برای سایت شما سودمند نیست بلکه اثر منفی روی سایت شما خواهد گذاشت. البته رم در یک روز ساخته نشده است و شما یک شبه مخاطبان خود را نخواهید ساخت. شما می توانید با هر تعداد سایت که دوست دارید در یک خوشه واحد لینک برقرار کنید و می توانید به همان تعداد دلخواه سایت های PBN را در یک خوشه واحد داشته باشید ، اما این به شما یک احتیاط امنیتی می دهد تا به طور بالقوه کل شبکه خود را از دست ندهید. اما آنها کلاه سفید هم نیستند. بیشتر اینها در مقایسه با میزبان SEO یا میزبانهای ارزان قیمت ، گران هستند ، اما خطر از دست دادن شبکه شما را کم می کنند.

به طور کلی ، بهترین روش ، لینک دادن به صفحه خاصی است که می خواهید رتبه اش را ارتقا دهید. به همین دلیل توصیه می شود در کنار ساخت این بک لینک، به سایت اصلی خود نیز اهمیت دهید. آیا بک لینک PBN ارزش استفاده دارد؟ متداول ترین داستان موفقیت لینکهای PBN از سایت های وابسته به فروش یا خدمات فصلی ناشی می شود که قبل از بی ربط بودن، به یک پنجره کوتاه رتبه بندی نیاز دارند. بی نهایت از این بابت خوشحالم و خدا رو شکر میکنم که با شما آشنا شدیم. ولی خلاقیت وبمسترها همیشه یک قدم جلوتر از بهبود الگوریتمها بود تا اینکه در سال 2014 خون گوگل به جوش آمد و با بررسی دستی و موشکافانه متخصصین خود به دنبال شبکههای عظیم PBN و از کار انداختن آنها افتاد. برای فهمیدن چگونگی عملکرد آن ، یک مثال برجسته را ذکر خواهم کرد … آنچه در پایان به آن می پردازید ، لیست طولانی از مطالب با عملکرد بالا مربوط به کلید واژه شما است. اگر سوال خاصی در این زمینه داشتید یا نیاز به اضافه کردن توضیحاتی داشتید، از قسمت تماس با من می توانید اقدام کنید. شما در حال ایجاد محتوا هستید ، بنابراین بهترین کاری را که می توانید با آن انجام دهید.

نکات - فرمی برای بخش تماس با ما به همراه اطلاعات مربوطه و نحوه ارسال یک مقاله را در وبسایت تان قرار دهید. یک آدرس مناسب برای مقاله ی خود انتخاب کنید. حق انتخاب با شماست، گوگل را دوست خود میدانید یا قصد دشمنی دارید؟ چرا گوگل وب سایتهایی را که از حضور رسانه های اجتماعی فعال و به روز برخوردار هستند بهتر از مواردی که نمی کنند رتبه بندی می کند ؟ نگران HTML بودن نباشید ، ما به سادگی می خواهیم از WordPress و تم رایگان WordPress استفاده کنیم. اگر دامنه ای که خریداری کرده اید مربوط به سایت شما است ، پس ، همان تم و زمینه را نگه دارید. در عرض چند ثانیه، هم سرمایهی مالی و هم زمانی شما به هیچ تبدیل خواهد شد. چون متدهای pbn تعدادشون زیاده و عملا تعداد زیادی از اونها در حال حاضر منسوخ شدن. بسیاری از افراد فکر می کنند ساخت بک لینک PBN باعث پنالتی شدن سایت میشود. بک لینک PBN چیست؟ و بک گراند دقیقا چیست؟

بک لینک عالی منبع اصلی اقتدار ارگانیک برای یک سایت است. اگر لینکهای GSA را ایجاد کرده یا لینکهایی را در سایتهایی که خودتان مالک نیستید خریداری کنید، حذف یک اقدام دستی تقریباً غیرممکن خواهد شد. بنابراین اگر دامنه ای که خریداری کرده اید دارای صفحه ای مانند “shembull.com/cat- food.html” باشد و آن صفحه لینکهایی به آن داشته باشد ، می توانید آن را دوباره بسازید تا قدرت آن لینکها را بدست آورید. ممکن است از رقبایی که از تکنیک های ایجاد لینک ناخواسته مانند PBN استفاده می کنند ناامید شوید. و همانطور که احتمالاً تجربه کردهاید، دریافت این نوع لینکها از طریق توسعه یا بصورت طبیعی چالش بر انگیز است. 2. در مورد نگرانی که هنگام خرید خدمات داشتید صحبت کنید که برتری تجربه شما به سرعت برطرف شود. برای مثال اگر از یک گروه و یا شرکت کم تجربه برای انجام این پروژه مهم استفاده کنید، احتمال پنالتی شدن سایت شما بسیار زیاد است، و در آن صورت هیچگونه خسارتی نمی تواند برای اتفاق پیش آمده مفید باشد.

بیایید فرض کنیم که شما در حال تلاش برای ایجاد یک شبکه از 10 وبسایت هستید. سایت شما از نظر سئو داخلی و تکنیکال لازم هست تا جایی که امکان داره اوکی باشه. بنابراین در صورت تعجب ، بله: Google از PBN متنفر است و عمداً سعی می کند افرادی که از آنها استفاده می کنند را مجازات کند. برای آنکه دوست خوب گوگل باشیم قبل از هرچیز باید به رفع نیاز کاربران و پاسخگویی به سوالات آنها فکر کنیم. PBNیکی از روش های بسیار قوی برای دریافت جایگاه مناسب و سئو عالی است. از دست رفتن لینکسازیهای داخلی سایت، حذف محتواهای ایندکس شده و البته عدم وجود صفحاتی که لینکهای خارجی را دریافت کرده بودند موجب کاهش اعتبار و ارزش این دامنه میشود. مجموعه فعالیتهایی که در مسیر رضایت کاربر و بهبود رتبه سایت هستند را اصطلاحا سئو کلاه سفید مینامیم که در مجموعهای از مقالات به معرفی مهمترین تکنیکهای آن پرداختهایم. اگر سایت شما لینکهای جدیدی دریافت نکند یا سیگنالهای رضایت کاربر مثل واکنش و معرفی در شبکههای اجتماعی را نداشته باشد به مرور ارزش و اعتبار خود را از دست میدهد. من برای اطمینان از اینکه عقب نیفتم به سراغ کامپیوترم میرفتم تا رتبه ام را بررسی میکنم.

آخرین مطالب