google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w برنامه های مهاجرت آسان به کانادا در استان های مختلف - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

برنامه های مهاجرت آسان به کانادا در استان های مختلف

کشور کانادا بعنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر که برای مهاجران بسیار جذاب است به حساب می آید، چون که به نسبت کشور

توسط HITNOW در 6 اردیبهشت 1400

کشور کانادا بعنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر که برای مهاجران بسیار جذاب است به حساب می آید، چون که به نسبت کشورهای دیگر، مثل کشورهای اروپایی و یا آمریکا، برنامه های متفاوتی برای مهاجرت مقابل مهاجرین قرار می‌دهد. با این حال، افراد زیادی وجود دارند که  از روش‌های مهاجرت آسان به کانادا بی اطلاعی هستند

مهاجرت آسان به کانادا | مهاجرت به کدام استان کانادا راحت تر است؟

مهاجرت به کدام استان کانادا آسان تر است؟

اکثر افراد بعد از پایان تحصیل در کانادا علاقمند هستند که در کانادا بمانند و در یکی از برنامه های استانی مهاجرت به کانادا که شرایط کسب امتیاز آنرا دارند شرکت کنند و مهاجرت آسان به کانادا را تجربه کنند.

هر یک از استان های شرکت کننده در PNP روش های منحصر به فرد خود را دارند که به طور خاص برای تأمین نیازهای نیروی کار در بازار و هدف قرار دادن دسته خاصی از مهاجران طراحی شده است.

در صورت داشتن تمام پیش نیازهای برنامه نامزدهای استانی (PNP) که متقاضی آن هستید ، برای مهاجرت به هر استان می توانید به راحتی می توانید اقدام کنید. اگر پیش از این در یک استان خاص پیشنهاد شغلی داشته باشید می توانید برای PR اقدام کنید.

 

مهاجرت آسان به کانادا از طریق ویزای استارت آپ (Start-up)

دارا بودن شرایط زیر برای فرد متقاضی الزامی است :

دارا بودن یک کسب‌وکار معتبر و مورد نیاز کانادا

پشتیبانی مالی از کسب‌وکار توسط سرمایه‌گذار معتبر

دارا بودن حداقل نمره 5 در یکی از زبان‌های فرانسوی و یا انگلیسی

گواهی تمکن مالی برای زندگی خود و اعضای خانواده‌اش در کانادا

 

برای مشاهده سایر برنامه های مهاجرتی و دریافت راهنمایی برای مهاجرت آسان به کانادا یا مهاجرت تحصیلی؛ همچنین دریافت اطلاعات در خصوص برنامه های استانی مهاجرت به کانادا و شناخت استان های آسان کانادا برای مهاجرت به سایت رایابین الملل مراجعه نمایید و از راهنمایی مشاوران این شرکت کانادایی بهرمند شوید.

آخرین مطالب