google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w الگو تا رتبه زیست دهم حرف آخر - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

الگو تا رتبه زیست دهم حرف آخر

بررسی تخصصی کتاب الگو تا رتبه زیست دهم استاد شعبانی و شاکریاکثر ما به عنوان داوطلب کنکور همیشه از نوشتن فقط می

توسط HITNOW در 16 آبان 1399


بررسی تخصصی کتاب الگو تا رتبه زیست دهم استاد شعبانی و شاکری

اکثر ما به عنوان داوطلب کنکور همیشه از نوشتن فقط میرزا متنفریم ، به قول معروف ، زیرا این کار ما را خسته می کند و تعالیم معلم را از دست می دهیم و سخنان او را به درستی نمی فهمیم. حتی بعضی اوقات حتی دلتنگ معلم می شویم و نمیتوانیم نمرات او را بنویسیم و می توانیم با پرسیدن سوالهای زیاد یا اینکه من عقب مانده ام معلم را عصبانی کنیم و خودمان حتی بیشتر گیج شویم. اما اگر بخواهیم از طرف دیگر سوال به این موضوع نگاه کنیم ، می فهمیم که اگر ننویسیم ، دیگر چیزی نخواهیم داشت !!! بنابراین ، ما باید منبعی را انتخاب کنیم که شامل کتاب و بروشور باشد ، و باید گوش دهیم. کتاب نمونه آخرین حرف کتاب تا رتبه دهم زیست شناسی است که به طور کامل شامل تمام تعالیم استاد است و توضیحات بیشتری را در بر دارد.

این کتاب می تواند یک منبع عالی باشد ، اما اگر معلمی باشد که آن را به ما بیاموزد ، عالی خواهد بود و این همان چیزی است که داوطلب دوست دارد و می خواهد. البته این کتاب نباید با آموزه های کتاب درسی مغایرت داشته باشد ، بنابراین منبعی را با تحقیق انتخاب کنید که دارای تمام جنبه های مثبت باشد.

معرفی کتاب الگو تا رتبه دهم حرف آخر

این کتاب عناوین زیر را شامل می شود: بازهای بیومولکولی ، بازهای زیست سلولی ، زیست شناسی دیروز ، امروز و فردا ، هضم و جذب مواد ، تبادل گاز ، گردش مواد در بدن ، تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد. استاد شعبانی و شاکری نویسندگان و خالقان این کتاب هستند.

این کتاب حرف اخر دارای تمام نکات مفهومی ، انشایی و تطبیقی است و به بررسی لحظات تصاویر از کتاب درسی می پردازد و همچنین به بررسی متون و مفاهیم کتاب درسی می پردازد. این شامل 276 صفحه است و توصیه می شود قبل از خواندن کتاب ، ابتدا DVD مربوط به آن ، یعنی دهمین DVD زیستی را مشاهده کنید و سپس آن را بخوانید.

تصاویر این کتاب همه چیز را به همراه مفاهیم بیان می کند و شما می توانید با مشاهده تصاویر به قسمتهای مختلف فرم و متن تسلط پیدا کنید. به عنوان مثال ، اگر مراحل دم قورباغه باشد ، می توانید آن را در تصویر و در مراحل مشاهده کنید. خوب ضربه بزنید.

معرفی استاد رضا شعبانی / استاد زیست شناسی

پروفسور شعبانی دارای مدرک پیشرفته PCR (مهندسی ژنتیک) از دانشگاه الزهرا (س) و انجمن ژنتیک پزشکی ایران است. وی اولین جزوه زیست متحرک زیست شناسی ایران به نام Alphabet 100 را تولید کرد و اولین و تنها دبیر زیست شناسی در کشور است که دارای کتابچه ای با پروژه های زیست خلاق و نوآور است. تمام تصاویر موجود در این بروشور حاصل سالها تفکر و ابتکار خلاق است.

مقدمه استاد محمد شاکری / استاد زیست شناسی

استاد محمد شاكری دانش آموخته دانشگاه شهید بهشتی تهران است و نویسنده اولین كتاب مسابقه زیست شناسی ایران با نام زیست شناسی صفر تا صد است كه توسط انتشارات خوشخوان منتشر شده است.

ویژگی تدریس استاد شعبانی و شاکری در کتاب الگو تا رتبه زیست دهم 

در این کتاب برخی از کلمات مورد تأکید قرار گرفته اند زیرا می توانند معنی و مفهوم جمله یا سوال را تغییر دهند و در نهایت پاسخ را تغییر دهند ، به عنوان مثال: ((بعضی ، بعضی ، دیگران ، بیشتر ، بسیاری ، بعضی و ...)). اما ویژگی دیگری که در مورد این کتاب می توان گفت این است که ابتدا در مورد نکات صحبت می شود و سپس این کتاب تله های آزمایشی را ارائه می دهد که می توانند در چنین نقاطی مورد استفاده قرار گیرند و توسط طراحان مورد سوال قرار گیرند. هست یک.

علاوه بر این ، این کتاب قسمت هایی را که باید به صورت ترکیبی ارائه شوند ، نشان می دهد و سپس تمام نکات مربوط به آن جمله یا ترکیب را با جزئیات بیان می کند و جای هیچ ابهامی باقی نمی گذارد. کتاب مدل تا رتبه دهم حتی خلاصه های غیرمعمولی دارد ، بنابراین ، به عنوان مثال ، هر آنچه گفته می شود به صورت جدول یا تصویر خلاصه می شود.

مثال خوبی که می توانم از خلاصه این کتاب برای شما بیاورم ، روده بزرگ است که به طور کامل و کامل شرح داده شده است. سرانجام ، در پایان این خلاصه ، یک سری سوالات ارائه شده و صحت و سقم آنها بررسی می شود.

این محصول برای چه کسانی است؟

این کتاب برای دانش آموزان کلاس دهم یا دانش آموزان کلاس های یازدهم و دوازدهم قابل استفاده است. این کتاب می تواند مروری باشد برای افراد سطح بالاتر که از محصولات و دی وی دی های استاد شعبانی و شاکری استفاده کرده اند و به شما در بهبود تسلط به محتوای شما کمک زیادی می کند. افرادی که مایل به شرکت در کنکور تجربی هستند نیز می توانند از این محصول استفاده کرده و سطح علمی خود را ارتقا دهند. در ادامه می توانید زبان موسسه حرف آخر را هم مشاهده بکنید که دارای تخفیف های ویژه ای هستند.

چگونه می خواهم این محصول را مطالعه کنم؟

برای شخصی سازی برنامه مطابق با خواسته شما و مطابق با DVD ها ، مشاوران موسسه ابتدا یک پرونده آموزشی برای شما تهیه می کنند ، سپس از شما می خواهند سطح را تعیین کنید تا بفهمید در چه سطحی هستید و سپس با توجه به شرایط خود یک برنامه تخصصی تهیه کنید یادگیری. دیده می شود.

نظرات داوطلبان در مورد کتاب مدل تا رتبه دهم

بسیاری از داوطلبان از نادریس بسیار راضی هستند و موفقیت خود را مدیون این اساتید می دانند ، زیرا معتقدند که با این روش تدریس می توانند سریعتر پاسخ بگیرند و وقت خود را برای سایر موضوعات زندگی که ممکن است برای آنها کمی دشوار باشد ، صرفه جویی کنند. اگه میخواید پرونده زیست کنکورتان را در کمتر 100 روز تمام کنید، زیست 6040 نظام جدید حرف آخر بهترین گزینه برای شما دوستان عزیز هست.

چرا این محصول را بخریم؟

این محصول به آنها کمک می کند تا به جای اینکه تمام مطالب خود را به خاطر بسپارند ، با وجود تصاویر جالب یا انیمیشن های موجود در DVD ، آنها را درک و به خاطر بسپارند ، بنابراین راهی برای سریعتر نتیجه گرفتن است. برای کاوش در سایر مطالب صرفه جویی خواهد شد. تله های آزمایشی را که می توانند منجر به ضرر زیاد بهره شوند ، شناسایی کرده و نحوه برخورد با آنها را بیاموزید. بیان مطالب بسیار روان و ساده است ، که یادگیری را برای شما عزیزان بسیار آسان تر می کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن