google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w آیا میدانید چرا مایکروفر روشن نمی شود و چرا کار نمی کند؟ - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

آیا میدانید چرا مایکروفر روشن نمی شود و چرا کار نمی کند؟

در حین روشن بودن دستگاه توجه کنید که آیا فن روشن شده و بدون صدا کار می کند یا خیر؟ در صورت مشاهده هر گونه خراب

توسط HITNOW در 29 شهریور 1401
در حین روشن بودن دستگاه توجه کنید که آیا فن روشن شده و بدون صدا کار می کند یا خیر؟ در صورت مشاهده هر گونه خرابی لازم است فن تعمیر یا با قطعه جدید تعویض شود. تعمیر ماکروفر یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز هومیکسو است که توسط تیمی از خبره ترین و مجرب ترین کارشناسان انجام می پذیرد. دارندگان انواع ماکروفر ، سولاردام و ماکروفر می توانند با مراجعه به این مرکز، اشکالات پیش آمده در این دستگاه را مرتفع سازند و شاهد بهسازی و تعمیر ماکروویو نمایندگی تعمیر ماکروفر در اصفهان خویش باشند. در صورتی که امکان حمل ماکروفر و مراجعه به نمایندگی تعمیرات ماکروفر را نداشته باشید می توانید از سرویس تعمیر در محل ماکروفر استفاده نمایید. در این سرویس کارشناسان تعمیر ماکروفر خود در محل حضور یافته و اشکالات پیش آمده در دستگاه را برطرف می نمایند. تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی لاین تعمیر، یکی از تخصصی‌ترین مراکز ارائه خدمات پس از فروش با انجام به‌ موقع خدماتی همچون سرویس نگهداری و تعمیرات لوازم خانگی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان می باشد.
  • ماکروفر باید در مدت زمان ۳ دقیقه یک لیوان آب را جوش بیاورد ، اما اگر چنین عمل نکند باید بدانیم که ماکروفر دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر ماکروفر است.
  • دقت داشته باشید در این حالت سینی نمی‌چرخد و بر روی صفحه نمایش، به غیر از علامت «ساعت یا صفر» سایر علامت‌ها خاموش خواهد بود.
  • علت ;کد خطای e42 ماکروفر سامسونگ مدار درون اجاق است وقتی این مدار درست کار نکند.
  • در این حالت توصیه می‌شود که به سرعت آن را خاموش کنید و برای تعمیر ماکروویو اقدام نمایید.
با توجه به استفاده ی روزمره از ماکروفر بهتر است برخی از شایع ترین مشکلاتی که گاهی با آن مواجهه می شویم را بررسی کنیم. موتور به راحتی تعویض میشود اما اگر مشکل از صفحه کنترل باید ، باید پنل کنترل یا صفحه کلید ماکروویو رو برای حل این مشکل بررسی کنید. خازن یکی از پر ریسک ترین اجزای ماکروویو می باشد و می تواند حتی زمانی که دستگاه از برق کشیده شده هم جریان تولید کند. قفل درب معیوب می تواند باعث این مشکل گردد و متوجه می شوید که دستگاه بعد از سه ثانیه خاموش می شود. گرم نشدن ماکروویو حتی زمانی که لامپ روشن باشد هم اتفاق می افتد. در ادامه چند لیوان آب به قابلمه اضافه کنید و آنرا روی حرارت قرار دهید تا آب به جوش بیاید و سیب زمینی ها به مدت ۳۰ دقیقه در آب جوش بمانند تا آبپز شوند. با مقدار موادی که در این دستور آشپزی قرار گرفته است می توانید برای ۴ نفر کوکوی سیب زمینی تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری کوکو سیب زمینی تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. ماندن غذا به مدت طولانی در اجاق، ممکن است موجب آلودگی و افت کیفیت شود. غذایی که توسط مایکروویو ، یخ زدایی شده است لازم است به سرعت از دستگاه خارج شود و مورد استفاده قرار گیرد زیرا چنین غذایی برای آلودگی میکروبی و فساد، آمادگی بسیاری دارد. از ظروف کم عمق و درب دار استفاده شود .مواد غذایی باید به قطعات کوچک تر تقسیم شوند .گوشت ها باید ازاستخوان جدا شوند.

دادن غیر استاندارد (غیر طبیعی) در ماکروفر می شود. خرابی این فن به چندین علت می باشد:

متخصصان تیم فاران سرویس می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط بهترین انتخاب را به شما پیشنهاد کنند. و این ایرادها ممکن است اختلال در عملکرد دستگاه ایجاد کند. یا ایراد رایج دیگری که وجود دارد این است که دستگاه با دکمه خاموش از کار نمی‌افتد. علاوه بر این هر برند و دستگاهی، ایرادات رایجی دارد که اغلب کاربران را گرفتار خواهد کرد. می توانید خمیر نان و یا خمیر غذایتان را در حدود 15 دقیقه در مایکروویو بگذارید و بسرعت غذایتان را آماده کنید. خمیر را در یک کاسه بزرگ بگذارید و روی آن را با یک پلاستیک بپوشانید . بمدت 3 دقیقه خمیر را حرارت دهید ، بعد بگذارید بمدت 3 دقیقه دیگر نیز در مایکروویو بماند. به‌ احتمال‌ زیاد شما طرفدار بزرگ مایکروویو و استفاده از آن هستید. به کمک آن می‌توانید غذاهای سریع و همچنین یک ظرف ذرت بوداده برای آخر شب درست کنید. کوچک‌ترین کاری که می‌توانید برای این وسیله آشپزی انجام دهید این است که به‌ خوبی با آن برخورد کنید تا بتواند تاحد ممکن برای شما کار کند. با اجتناب از این اقدامات خطرناک می‌توانید از مایکروویو خود برای استفاده در سال‌های آینده نگهداری کنید. به راحتی می توان فرض کرد که اگر کسی در حال فروش وسیله ای یا قطعه ای از تجهیزات الکتریکی است، مشکلی در این کار وجود دارد. وقتی صحبت از دستگاه هایی می شود که باید به برق وصل شوند، ما بسیار بدبین هستیم. اگر دکمه های لمسی کار نکنند مشگل از دیسپلی می باشد این قسمت مثل یک کنترل ، فرمان های کاربر را بوسیله سیگنال به برد دستگاه می دهد و برد فرمان کار اجزا مختلف را می دهد باید دیسپلی ماکروفر تعمیر شود . برای آگاه شدن در مورد دلیل اصلی به کار نیفتادنماکروویو samsung microwave repair باید عواملی همچون فیوزسرامیکی، میکروسویچ و درب ماکروویو، قطعاتی مانند دیود ولتاژ بالا و… را مورد بررسی قرار داد. داخل یک کاسه نصف فنجان آب و ۱ قاشق غذا خوری سرکه سفید بریزید. بخار این محلول باعث رفع بوی بد دیواره ها و فضای داخل مایکروفر می شود.

مشکلات پریز برق

در طول مراحل پخت،باید مواد غذایی چند بار به هم زده شوند تا گرما به خوبی و به مقدار کافی به تمام نقاط غذا برسد، بدین ترتیب علاوه بر پخت مناسب، احتمال آلودگی میکروبی نیز به حداقل می رسد. از آن جا که قدرت گرم کنندگی اجاق مایکروویو در سطح غذا بیشتر می باشد، بهتر است قطعات کوچکتر در مرکز ظرف و قطعات بزرگتر مواد غذایی در کناره ی ظرف قرار گیرند تا حرارت مناسب به قطعات بزرگ تر برسد. چنانچه امکان هم زدن غذا وجود ندارد ( و در کل در همه موارد )، بهتر است پس از پایان پخت، تا مدتی ظرف دست نخورده باقی بماند تا حرارت به خوبی در تمام نقاط غذا منتشر شود.

علت سخت باز شدن درب یخچال چیست ؟

کاسه ها و بشقاب های غیر ایمن برای مایکروویو ممکن است ترک بخورد یا جرقه بزند. در صورتی که لازم بود می توانید از نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران بهره ببرید. برد الکترونیکی ماکروفر سامسونگ باید بررسی بشه و با تعمیر مشکلش حل خواهد شد.

خرابی نازل اشعه مگنترون، از علت خرابی لامپ مگنترون مایکروفر

با کوچک شدن ابعاد و حجم این دستگاه، تعمیر ماکروفر نیز برای سرویسکاران راحتتر شده است. در بالای محفظه پخت فر سولاردام یک هیتر ذغالی قرار گرفته است. این هیتر نوعی المنت نوری است که در داخل آن رشته های زغال قرار گرفته و امواج نورانی با گرما و عمق نفوذ بسیار بالا تولید می‌کند. در کف محفظه نیز چند نوع هیتر تعبیه شده که امواج گرمایشی نورانی را از سمت پایین به مواد غذایی می تابانند. برد چنین امواجی کوتاه بوده ولی میزان نفوذ آن ها نسبتا بالا است.

راهکارهای اساسی برای از بین بردن مارمولک در خانه

این گونه مواد به خاطر قابلیت بالایی که در سوختن دارند به راحتی می‌توانند باعث نابودی مایکروویو و حتی گسترش آتش در خانه شما شوند. البته زمان پخت سبزیجات مختلف ، متفاوت است ؛ اگر سبزیجات شما ترد هستند ، مانند اسفناج ، قارچ یا نخود فرنگی بعد از سی ثانیه آنها را از دستگاه بیرون بیاورید؛ اما برای سبزیجاتی مانند هویج این زمان 4 دقیقه می باشد. شکل ظرف در نوع حرارتی که غذا در طی گرم کردن می بیند، موثر است. در ظروف گرد یا بیضی شکل، کناره های غذا نمی سوزد، زیرا در این ظروف تمام کناره های غذا به طور یکنواخت حرارت می بیند، ولی در ظروف مربعی شکل، کناره های غذا بیشتر می سوزد. ظروف گود، به علت این که سطح تماس بیشتری ایجاد می کنند، برای گرم کردن غذا در مایکروویو مناسب ترند. برای حفظ رطوبت درون غذا و یکنواخت حرارت دیدن آن، بهتر است روی غذا پوشانده شود.

عیوب و دلایل خرابی در نمایندگی تعمیر ماکروفر بیم

اگر مدتی است که احساس می کنید غذا در مایکروویو و سولاردوم شما خوب گرم نمی شود، باید علت آن یکی از مواردی باشد که در بالا به آن اشاره کردیم. در چنین مواقعی مراحل زیر را دنبال کنید تا پس از یافتن علت گرم نشدن غذا در مایکروویو مشکل را حل کنید. 6 علت داغ نکردن ماکروفرتوضیحاتلامپ مگنتروندر صورت خرابی لامپ مگنترون احتمال سوختن فیوزها وجود دارد. با سرویس برتر همراه باشید تا دلیل گرم نکردن مایکروفر را با هم بررسی کنیم و راه حل های رفع آن را بیابیم . یکی از دلایل خاموش شدن مایکروفر بعد از چند ثانیه ممکن است ترانس باشد. ترانس در بعضی مواقع نیم سوز می شود که به مرور زمان و تعویض نکردن آن آسیب جدی به دستگاه می رساند . البته نظریه قبلی آنچنان تمامی جزئیات را در بر نمی‌گیرد چرا که دانشمندان دو دانه‌ی انگور پوست کنده را در فاصله سه میلیمتری از هم داخل مایکروفر قرار دادند و همان نتیجه قبلی را گرفتند. حال محققان متوجه شده‌اند که امواج ذخیره شده در دو دانه انگور، به علت اندازه کوچکشان، بارها در مسیر بین این دو رفت و آمد می‌کنند. استفاده از ظروف فلزی یا فویلی و یا گذاشتن ظروف چینی با طرح های دورطلایی و دور نقره ای باعث جرقه زدن داخل مایکروویو سامسونگ میگردد.

تماس با پیشتاز سرویس

اگر چربی و کثیفی دریچه را مسدود کرده باشند، دستگاه به درستی کار نخواهد کرد و ماکروویو خاموش می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیرات ای پی سرویس اصفهان ماکروفر کلیک کنید. کارشناسان تعمیر ماکرویو بروز این اشکال را غالباً با تعمیر یکی از بخش های المنت، ترموستات و برد برطرف می سازند. اگر تداومی وجود ندارد یا علائم سوختگی قابل مشاهده روی سوئیچ وجود دارد، توصیه می کنیم سوئیچ را تعویض کنید. کاربران گرامی آی‌پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما گرفته شود در این بخش به خلاصه ای از خاموش شدن ناگهانی مایروفر میپردازیم. به یاد داشته باشید که در هر مرحله اگر مهارت و اطلاعات فنی کافی ندارید می توانید از تکنسین های مجرب آی پی امداد کمک بخواهید. ویدیویی مرتبط با این مقاله توسط تیم آی پی امداد تهیه شده است که شما کاربران گرامی می توانید در بخش ویدیو ها آن را مشاهده کنید. سپس، از یک پروب برای لمس محفظه فلزی که مگنترون را در خود جای داده است، استفاده کنید.

صفحه کلید ماکروفر بوش ایراد دارد

در هر حال تشخیص این مسئله که چرا مایکروفر روشن نمی‌شود، نیاز به بررسی دستگاه و تست عملکرد قطعات آن دارد. خدمات تعمیرگاه مرکزی مایکروفر سامسونگ در تمام مناطق تهران (در شمال تهران، در شرق تهران، در غرب تهران و در شمال تهران) به صورت ۲۴ ساعته انجام می گیرد. اگر به دنبال راهکاری برای خشک نشدن غذا هنگام گرم کردن در مایکروفر هستید، باید به دنبال آموزش اصول نگهداری از این دستگاه باشید. باید بدانید که قرار دادن برخی از لوازم در مایکروفر بسیار خطرناک است و در نتیجه شما شاهد پختِ غذایی کاملا بی کیفیت خواهید بود. اما نگران نباشید، در ادامه همه نکات را درباره استفاده صحیح از مایکروفر برای خشک نشدن کیک یا غذا مرور خواهیم کرد. یکی دیگر از علت های روشن نشدن دستگاه ماکروفر می تواند مربوط به مکانیزم قفل درب باشد. اگر خمیر شروع به خشک شدن، پوسته پوسته شدن کرد یعنی رطوبت را از دست داده است. شکر را در یک ظرف پلاستیکی قرار بدهید و کمی آب به آن اضافه کنید، و با حرارت متوسط 10 تا 20 ثانیه در مایکروویو قرار بدهید. ضدعفونی کردن بعضی از وسایل آشپزخانه با مایکروفر یکی از کاربرد مایکروفر می باشد. خوشبختانه، با کمک این روش‌های راهگشا، جلوی مشکل حرکت/گردش را گرفته و کیفیت مایکروفر را به وضعیتی بهتر از روز اولش برمی‌گردانید. برای دسترسی به کوبلینگ (اتصال‌دهنده)، صفحه شیشه‌ای را بردارید و کوبلینگ (اتصال‌دهنده) را بکشید تا از جا درآید. کوبلینگ (اتصال‌دهنده) چیست؟ کوبلینگ (اتصال‌دهنده) موتور گردان را به صفحه شیشه‌ای پیوند می‌دهد، و هنگام گردش موتور، صفحه شیشه‌ای را می‌چرخاند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن