google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w آمپلی فایر چیست وچگونه یک سیستم آمپلی فایر روی خودرو نصب کنیم؟ مجله خودرو کارستان - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

آمپلی فایر چیست وچگونه یک سیستم آمپلی فایر روی خودرو نصب کنیم؟ مجله خودرو کارستان

این آمپلی فایر بر پایه تکنولوژی کهن ساخته شده که به جهت ضبط صداهای طبیعی کاربرد دارد. این آمپلی فایر برای ضبط

توسط HITNOW در 1 دی 1401
این آمپلی فایر بر پایه تکنولوژی کهن ساخته شده که به جهت ضبط صداهای طبیعی کاربرد دارد. این آمپلی فایر برای ضبط صدا به یک میکروفن و چند اسپیکر نیاز دارد. نکته قابل دقت اینکه در آمپلی فایر مونو صدا فقط از یک کانال ایجاد و پخش می شود. در تحلیل های برابری که از این دستگاه در نت منتشر شده آمده میباشد که آوانتاژ RX-A2A دقیقا اساسی RX-V6A منطبق است. همین دو دستگاه هیچ تفاوتی در ترانسفورمرز و ترانزیستورهای اقتدار ندارند. پیجینگ جوان پردازش صرفا گنجایش خازن های جور RX-V6A نسبت به RX-A2A از 8700 میکروفاراد به میکروفاراد ارتقا پیدا کرده است. ورودی و خروجی های پشت آمپلی فایر از مناسب بها ترین دسته متریال است. درواقع همگی اسپیکرها، صدایی تماماً یکسان و شبیه تولید می کنند. هرچه توان خروجی یک آمپلی فایر بیشتر باشد، تعداد باند بزرگ تر و بیشتری را می قدرت به آن متصل کرد. به طور کلی تعداد باندهای قابل نصب بر روی آمپلی فایر اهمیت توجه به امپدانس محل ورود و خروجی پاور آمپلی فایر تعیین می شوند. نکته اهمیت دیگر این که به جهت نصب باند های اکتیو از آمپلی فایر استفاده می شود. چنانچه ایراد قابل ملاحظه ای در بلندگوها مشاهده نشد ، وجود ترکیدگی یا این که اتصال به بدنه در کابل RCA (کابل سه رنگ محل ورود صدا به آمپلی فایر) هم می تواند موجب روشن شدن چراغ protect گردد. برای باز‌نگری همین موضوع میتوانید یک کابل RCA که از تندرست بودن آن اطمینان دارید را به رادیوپخش و آمپلی فایر خویش متصل نمایید. با دقت به اطلاعاتی که ارائه شده می بایست از بلندگویی حیاتی امپدانس 4 اهم و توان حداکثر RMS 150 وات به بالا استفاده کنید. به عنوان نتیجه می توان گفت که اگر فرض بر همین باشد که آمپلیفایر سوئیچینگ کلیدی راندمان بالا در اختیار دارید اهمیت ترانس آیتم لحاظ شما بتوان توانی حدود 140 وات را از خروجی اخذ کرد. طبقه اصلی تقویت اقتدار مدار حساس به کار گیری از ترانزیستورهای TIP41و ،TIP42 که به شکل زوج دارلینگتن به ترانزیستورهای اقتدار اهمیت 2SA1943 متصل شده اند ، خروجی 100 واتی مدار را تامین خواهد کرد. مجموعه شاگرد شوفر قصد داراست سیستم تعمیرات خودرو را به ساده ترین صورت توضیح دهد.
  • در همین مقاله همت خواهم کرد که تا حد قابلیت شما را کلیدی چگونگی برطرف کردن این خلل آشنا کنم .
  • آمپلی فایرهای خانگی حیاتی میزان مرغوب بودن بهتری می باشند و صدای بیرون از آن قدرتمندتر از دسته آمپلی فایرهای ماشین می باشد.
  • اگر بخواهیم تنظیم کردن ضبط پایونیر را شروع نماییم نخستین باید سیستم ماشین را بشناسیم.
  • به عنوان نمونه ، یک آمپلی فایر 2 کانالی حیاتی قدرت 75 وات در هر نتورک در 4 اهم ، می تواند به طور بالقوه تا 200وات را در 2 اهم در یک کانال ایجاد کند و به شما یک آمپلی فایر تقویت شده مونوبلاک برای تغذیه ساب ووفر می‌دهد.
برخلاف خیال عمومی و آنچه که در نگاه نخستین به لحاظ می‌رسد، GAIN یک وسیله تهیه و تنظیم حجم صدا و تهیه و تنظیم ولوم نیست. رایج ترین کاربرد همین تهیه و تنظیم هنگامی می باشد که بخواهید از یک ساب برعکس استفاده کنید(مثل تصویر پایین). حالا میتوانید یک صدای ضعیف باmp3 یا این که … به ورودی پاور دهید تا صدای پاور را به صحت بشنوید. درصورتیکه صدای هوم شنیدید یا این‌که مقاومتی که بر سر رویکرد الکتریسیته وصل کرده بودید داغ شد، به سرعت ترانس را از برق بکشید و به عیب یابی دستگاهتان مشغول شوید. به جهت احتیاط همین یک سیم را هم اساسی یک مقاومت 10 اهم 2 وات سری نمایید و به پل دیودتان وصل کنید.

انتخاب پاور آمپلی فایر

اگر روابط میان مقاومت ها را به خاطر داشته باشید می دانید که در اتصال سری مقدار اهم مقاومت ها مهم نیز عده می شود. در بلندگو ها هم این فرمان راست گو هست و در سری کردن بلندگو ها امپدانس کل برابر می باشد اهمیت مجموع امپدانس کلیه بلندگوها. ولتاژ ورودی پخش ها نیز همواره متعدد میباشند ولی در عین درحال حاضر برای نوع های موجود برهه زمانی های 2v / 2.5v / 3.2v / 4v / 5v / 6vدارند. 50 دور سیم لاکی به تراز بازه یک میلیمتر مربع رو بر روی ذغال فریم آنتن رادیو بپیچید و از همین سیم پیچ دو تا دونه صحیح کنید و سر منش سیم مثبت و منفی مدار قرار بدین. آی پی کمک تعمیرگاه مجاز تعمیرات اسباب و اثاث خانگی در تهران، کرج، فردیس، اندیشه، شهر قدس، شهریار، اندیشه، پردیس، لواسانات، دماوند، رودهن، بومهن و ... ما کلیدی نیم قرن تجربه در تعمیرات و شبکه‌ای پهناور از تعمیرکاران متخصص در کنار شماییم تا بهترین و ارزان‌ترین سرویس ها تعمیرات اثاثیه خانگی را برای شما به ارمغان آوریم. دسته‌بندی نشده این مدل از آمپلی فایر به وسیله مارک تایوانی جی تی آر ساخت می شود. ممکن هست هر دستگاهی پس از به کارگیری تعدادی ساله، به سرویس و تعمیر نیاز داشته باشد. آمپلی فایر یک عدد از دستگاه­ های پرکاربرد در سیستم­ های صوتی گوناگون است.

پاور آمپلی فایر (Power Amp) چیست؟

تمامی حقوق و دستمزد مادی و معنوی همین وبسایت وابسته به پارسیان صدا می باشد. ، حیاتی هدف بالا بردن مرحله علم فنی عشق مندان و فعالان عرصه آهنگ و صوت، به ارائه آن‌ها می پردازد. پرفورمر و تکنسین های صدا، هر دو، نقشی مهم در دعوا فیدبک میکروفون دارند؛ به این ترتیب هر دسته راهکار برای حذف فیدبک، به یکی از از آن ها دارای ارتباط است. ترازو و رخ فیزیکی محفظه اجرا، بر روی مشخصات آکوستیکی آن اثرگذار است. اگر دستگاه شما ثابت وجود ندارد و جا به جا می شود، باید از سیم الکتریسیته آن اکثر حفظ کنید. سیم برق چکیده متحرّک و آواره از یک دستگاه هست که قرار می باشد سالها برای شما عمل کند، نگذارید همین سیم زیاد کشیده شود یا این که در قسمت نزدیک اتّصالاتش تابیده شود. زیرا سیم برق متحمّل جریان زیادی هست و در صورتی که از باطن کم ناچیز پوسیده شود بر اثر جریان مضاعف آب خواهد شد. وسائل ضبط هم این حکم را دارا‌هستند و به محل ورود آن‌ها نباید صدای بیش از حد وارد کرد. بارها شاهد سوختن کارت صوت کامپیوتر بوده ام، به خاطر این‌که به جای صدای aux ، صدای باند به آن وصل شده بود. کانکتور ترمینال بلندگو 2 تایی پیچ خور روجعبه‌ای فیش بلندگو یا این که سوکت ترمینال سیم بلندگو 2 تایی 2PIN فشاری، مناسب به‌کارگیری و پیچ شدن روی سطح های گوناگون بر روی گونه های جعبه و باکس و پروژه و...

دلیل این که internet حساس شتاب بالا می تواند نماید باشد

از پرفروش ترین میکروفن های UHF بازار می توان به اسم های JTR UEM991 و PV PRU611 اشاره کرد. همانطور که در تفسیر پروژه ذکر شده ، تغذیه این مدار آمپلی فایر پرقدرت صوتی دوبل و تراز آن زیاد فراتر از ولتاژ باتری خودرو می باشد. جهت تامین تغذیه برای همین مدار از خودرو می بایست از یک مبدل DC to DC حیاتی مشخصات خروجی طبق مهم تغذیه آمپلی فایر استعمال کرد. علت تفاوت قیمت برخی دسته های مشابه هم وجود یا عدم وجود همین آمپلی فایر ها می باشد. ممکن است بتوان مرتبه ی دوم حساس ترین کارکرد های اکو شارژی را به پخش آن نسبت داد. معمولا این سیستم ها یک سری درگاه اتصال به جهت پخش فولدر های صوتی دارا هستند که غالبا USB , AUX , BLUETOOTH , SD آن را تشکیل می دهند. آمپلی فایر مونو حساس اعتنا به طراحی الکترونیکی مطلوب ساب ووفر‌ها می‌باشد و تمایز همین آمپلی فایر‌ها حیاتی آمپلی فایر‌های استریو فیلتر low pass و فیلتر subsunic می‌باشد که اصلی اعتنا به آمپلی فایر می‌توان بازه‌ای در بین ۳۰تا ۱۶۰هرتز باشد. قبل از خرید کردن یا کارگزاری بلندگوهای خودروی جدید، سیستم صوتی فعلی خودروی خویش را تحلیل نمایید تا مطمئن گردید که می توانید قطعات جدید را فارغ از خلل کارگزاری کنید، به خصوص اندازه بلندگوها باید اهمیت محل کارگزاری مطابقت داشته باشد. به طور کلی، می‌توانید بلندگوهای ماشین را فارغ از تقویت‌کننده خارجی ارتقا دهید، چون صدای ماشین حیاتی یک آمپلی‌فایر داخلی برای تغذیه بلندگوهای خودرو است. با این حال، در موردها بلندگوهای کار کشته دارای RMS به طور قابل توجهی فراتر از خروجی رادیو، ممکن میباشد تقویت کننده خارجی ضروری باشد.

انتخاب آمپلی فایر مناسب به جهت اتومبیل

در حالی که کارایی کلاس AB همچنان از دو ترانزیستور مکمل در سطح خروجی خود استعمال می‌کند، ولتاژ بایاس زیاد کوچکی به بیس هر ترانزیستور اعمال می‌شود تا در رخ عدم وجود سیگنال ورودی، آن ها را نزدیک به حوزه‌ انقطاع خویش قرار دهد. تقویت کننده قدرت بر مبنا اصل اولیه تبدیل اقتدار DC حاصل از منبع تغذیه به سیگنال ولتاژ AC تحویل شده به توشه عمل می‌کند. هر چند تقویت است، ولی بازده (یا راندمان) تبدیل از مبداء تغذیه DC محل ورود به خروجی سیگنال ولتاژ AC غالبا ضعیف است. تفاوت تقویت شده میان سیگنال‌های ورودی و خروجی به تیتر بهره تقویت کننده شناخته می‌شود. بهره اساسا میزان ترازو گیری میزان «تقویت» سیگنال محل ورود به وسیله یک تقویت کننده است. به تیتر مثال، درصورتیکه سیگنال محل ورود 1V و خروجی 50V باشد، در همین صورت بهره آمپلی فایر «50» خواهد بود. از طرف دیگر، میکسرها کیفیت و تراز یک سیگنال صوتی را تغییر‌و تحول میدهند و چند سیگنال را در نیز می‌آمیزند. تقویت کننده جریان الکتریکی سیگنال صوتی را ارتقا می دهد و از یک میکروفون برای جمع‌آوری صداها از دنیای اطراف به کارگیری می‌کند. بعد از آن آنها را به یک جریان الکتریکی قابل تغییر و تحول تبدیل می نماید که قدرت آن به طور مداوم تغییر می‌یابد. به عنوان مثال، یک تقویت کننده مبتنی بر ترانزیستور، سیگنال محل ورود را یکسری بار قبل از تبدیل آن به هدفون تقویت می‌کند. این دگرگونی قابلیت شنیدن یک نسخه‌ی بیش از حد از صدای اهمیت را فراهم می‌کند.

مدار تقویت کننده

رنگ در کنار خود دارد، درصورتیکه فعال شود، حتی اهمیت باز بودن فیدر ها و ولوم ها، از ارسال شدن سیگنال به خروجی های آکس جلوگیری میکنند. در این درگاه ها، خروجی های مونو مهم اسم های aux1send و aux2send و سیگنال هایی که ما به آکس ها از هر خطی ارسال می کنیم، نشان می دهند و ترجیحا از فیش های بالانس شده برای اتصال به همین درگاه ها استفاده می شود. گونه اولیه افکت ها، افکت های برگشتی و یا این که اسم دیگر آن ها افکت های هال است. تصور نمایید در یک ساختمان خالی، آغاز به فریاد زدن می کنید، صدا هایی که در آن جا به شما بر می گردند، صدای هال گفته می شود.

علت فساد آمپلی فایر های اتومبیل :

درخواست شما در بانک اطلاعاتی وب سایت درج شوید و ان شاء ا.. در اسرع وقت مدارهای بدن کنترل دارای کیفیت مناسب جهت استعمال تمامی دوستان عزیز و علاقه مندان به مدارات آمپلی فایر صوتی بر روی تارنما قرار خواهد گرفت. پس از اطمینان از سالم قطعات و صحت اتصالات مدار آنرا به تغذیه متصل نمایید و مقادیر ولتاژ تصویب شده روی نقشه را بر روی مدار میزان گیری نمایید و در نهایت محل ورود صوتی را به مدار متصل کنید. در خصوص سوالی که مطرح کردید، به طور خلاصه بایستی گفت که کلاس طراحی مدار آمپلیفایر صوتی و در حقیقت راندمان مدار ،عامل دارای تعیین کننده مقدار اقتدار ورودی خواهد بود. اسپیکرهای خودرویی هستند که نیازی به تقویت کننده خودرو ندارند. این بلندگوها فقط مهم اتصال به هد استریو خودرو صدای مهربانی خواهند داشت. در سیستم های صوتی قدرتمند، تقویت کننده قلب صدای اتومبیل است. تامین انرژی یک ساب ووفر - ساب ووفرها به طور قابل توجهی به توان بیشتری نسبت به گیرنده مارک یا کارگاه در داشبورد نیاز دارند. اکنون، تقویت کننده های خویش را به منشا تغذیه خود وصل کنید، سیم کشی خود را بررسی کنید. کل قطعاتی که در تلویزیون به فعالیت رفته اند، وظایف زیادی را برعهده دارند. آمپلی فایر نقش تقویت کننده صدا و بلندگوهای تلویزیون را بر عهده دارد. براین اساس درصورتیکه این قطعه در تلویزیون خراب شود، مشکلات متعددی در رابطه کلیدی صدای تلویزیون تولید می شود. دارای خراب شدن آمپلی فایر تلویزیون ممکن میباشد صدا از بلندگو خارج نشود. همچنین ممکن هست صدا هنگام خروج از بلندگو با مشکل همراه باشد.

با ملودی کار

در واقع RMS نشان دهنده ی اقتدار اساسی مدار آمپلی فایر می باشد که کلیدی واحد اندازه گیری وات نشان داده می شود؛ هرچه میزان RMS عمده باشد صدایی که از آمپلی فایر خارج می شود بلندتر و باکیفیت تر است. به بالاترین مقدار توانی که یک اسپیکر می تواند تحمل کند پیک پاور Peak Power می گویند. و البته آمپلی فایر داخلی و ثانویه دستگاه که شاید کاهش به آن اشاره شود اما زیاد کاربردی میباشند و می توانند در مواقع لزوم گره کوری را از کار شما باز کنند. همین قطعه که آمپلی فایر طولانی تر هم به آن گفته می شود مهم این هدف در سیستم قرار می گیرند تا بتوانند در مواقعی که نیاز به حجم صدای بیشتری حساس می شود، یک یا دو اسپیکر پسیو را به جهت شما پشتیانی نمایند و در قامت یک آمپلی فایر ظواهر شوند. و در غایت به سراغ تعیین میکروفن مطلوب جهت برگزاری نوع های عزاداری می رویم.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن