google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w آخرین قیمت خودرو های چینی - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

آخرین قیمت خودرو های چینی

افزایش قیمت خودرو در بازار امروز ایران باعث شده که خودرو به محلی برای کسب درآمد و سرمایه‌گذاری تبدیل شود. همچن

توسط HITNOW در 6 آبان 1399

افزایش قیمت خودرو در بازار امروز ایران باعث شده که خودرو به محلی برای کسب درآمد و سرمایه‌گذاری تبدیل شود. همچنین این موضوع توانسته افراد سودجو را حریص‌تر کرده و آن‌ها را برای کسب سودهای زیاد و آسان روانه بازار خودرو نماید. به همین دلیل وجود یک مرجع معتبر برای دانستن آخرین قیمت خودرو از موارد ضروری برای خریداران خودرو است. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی آخرین قیمت خودرو ها چینی اشاره کنیم، با ما همراه باشید.

اچ سی کراس مدل 96

آخرین قیمت خودرو دانگ فنگ اچ سی کراس مدل 96 در بازار روز خودروی ایران به 335 میلیون تومان رسیده است. این خودرو باوجوداینکه نام خود را در فهرست خودروهای کراس اور جای داده است، اما ظاهری کاملا متفاوت دارد. برای اولین بار در سال 1395 بود که ایران‌خودرو دانگ فنگ اچ سی کراس را به خیابان‌های ایران آورد. این خودرو برای تامین قدرت خود از یک پیشرانه 1.6 لیتری TU5 استفاده می‌کند. این پیشرانه قدرتی برابر 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن متر برای اچ سی کراس ایجاد می‌کند. دانگ فنگ اچ سی کراس برای رسیدن از صفر به صد به حدود 12.5 ثانیه زمان نیاز دارد. همچنین می‌تواند یک مسیر ترکیبی صد کیلومتری را با داشتن 7 لیتر سوخت طی کند.

جک j4 مدل 97

جک J4 که به‌واسطه کرمان خودرو به ایران آمد، توانسته به لطف ظاهر مناسب و ویژگی‌های خوب خود موردپسند واقع شود. باوجوداینکه قیمت روز خودروی جک J4 مدل 97 به حدود 400 میلیون تومان رسیده است، اما می‌توان گفت که جک J4 ارزشش را دارد. هرچند که شاید از دید برخی افراد کمبود امکانات رفاهی و کیفیت نه‌چندان خوب گیربکس می‌تواند عاملی برای منصرف شدن از خرید باشد؛ اما باز هم نمی‌توان از فرمان‌پذیری خوب و بی‌صدا بودن کابین جک J4 به‌سادگی گذر کرد.

هاوال ام 4 مدل 2015

هاوال ام 4 یکی از خودروهای محصول شرکت گریت وال است که مدت زیادی از حضور آن در بازار ایران نمی‌گذرد. قیمت روز خودرو هاوال ام 4 مدل 2015 در ایران حدود 295 میلیون تومان تعیین‌شده است. این خودرو یک Mini SUV است که می‌تواند گزینه مناسبی برای سفرهای درون‌شهری باشد. هرچند که ممکن است آخرین قیمت خودرو کمی برای شما نگران‌کننده به نظر برسد، اما کارشناسان ارزش خرید بالایی را برای هاوال ام 4 تخمین زده‌اند. پیشرانه GW4G15 با 1.5 لیتر ظرفیت می‌تواند 108 اسب بخار قدرت و 138 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت برای رساندن هاوال ام 4 در 11.2 ثانیه از صفر به صد کافی است.

یکی از چالش‌برانگیزترین مراحل در خرید و فروش خودرو، تعیین آخرین قیمت خودرو است. در این متن از همراه مکانیک تلاش کردیم تا با بررسی ویژگی‌ها، مزایا و معایب چند خودروی چینی که قیمت روز آن‌ها به 400 میلیون تومان رسیده است، آگاهی شما را در زمینه قیمت روز انواع خودروها افزایش دهیم. همراه مکانیک یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه خودرو است که از 7 سال پیش به ارائه خدمت کارشناسی خودرو در محل مشغول بوده است. یکی از حیطه‌های تخصصی کارشناسان همراه مکانیک، کارشناسی خودرو و تعیین آخرین قیمت روز خودرو است.

این کارشناسان می‌توانند بر اساس معیارهای دقیقی که مشخص شده، خودرو را موردبررسی قرار داده و قیمت آن را تعیین کنند. همچنین همراه مکانیک برای کاربران خود خدمتی به نام "ابزار قیمت روز خودرو" را در سایت و اپلیکیشن راه‌اندازی کرده است. این ابزار به‌طور ماهیانه می‌تواند اطلاعات مربوط به قیمت خودروها را در اختیار بیش از 3 میلیون کاربر قرار دهد. برای اطلاع از آخرین قیمت خودرو تنها کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن همراه مکانیک شوید. پس از ورود می‌توانید مشخصات خودرو مانند سال ساخت آن را وارد سایت کرده و در همان لحظه از قیمت روز خودروی موردنظر خود اطلاع حاصل کنید.

آخرین مطالب