google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w چه چیزی در مورد دکوراسیون خانه بسیار جذاب است؟ - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

چه چیزی در مورد دکوراسیون خانه بسیار جذاب است؟

دکوراسیون خانه برای عید نوروز : ۱۰ ایده دیدنی که حتما میپسندید! دکوراسیون خانه برای عید نوروز : ۱۰ ایده دیدنی

توسط HITNOW در 16 بهمن 1401

دکوراسیون خانه برای عید نوروز : ۱۰ ایده دیدنی که حتما میپسندید!

kitchen decorationدکوراسیون خانه برای عید نوروز : ۱۰ ایده دیدنی که حتما میپسندید! اگر یک زمان عالی برای تغییر دکوراسیون خانه وجود داشته باشد، دکوراسیون خانه برای عید نوروز و شروع سال جدید است. آیا خیلی وقت است که دکوراسیون منزل خود را تغییر ندادهاید؟ ۱- جایی به صنایع دستی و وسایل قدیمی بدهید! استفاده از صنایع دستی و وسایل قدیمی در دکوراسیون خانه همیشه محبوب بوده و امسال نیز همچنان مد است. چیزهای قدیمی و اکسسوریهای به خانهی شما اصالت میدهد. به همین دلیل هم طرفدار زیاد دارد. پیشنهاد میکنیم اگر قبل از عید یا در ایام عید به سفرهای نوروزی رفتید، حتما برای خودتان از صنایع دستی آن مناطق خرید کنید و به خانه بیاورید. حصیربافی گیلان، گلیم سیرجان، خاتم کاری اصفهان و پته کرمان تنها نمونههایی از صنایع دستی هستند جایشان در خانههای ایرانی خالیست. وسایل قدیمی نیز همین حس را دارند. داستان پشت وسایل قدیمی اصالت بخش است. البته که طراحان دکوراسیون داخلی توصیه به پر کردن همهی خانه از وسایل قدیمی و صنایع دستی نمیکنند.

  • خرید وسایل برحسب نیاز و گنجایش فضا و سبک انتخابی
  • فضای کار
  • تعداد افراد ساکن: دو نفر+ دو گربه به نامهای ریکو و طوسی
  • خانهای همانند گالری
  • دورههای معماری داخلی
  • صندلی تک زرد رنگ: ۱.۵ میلیون تومان
  • سفید صدفی
  • ضمانت پیش پرداخت

kitchen decoration• از استفاده چندین لامپ در یک اتاق کوچک نترسید و این ریسک را انجام دهید. 4.پرده های جدید نصب کنید. پرده ها یکی از بهترین ابزاری هستند که میتوان توسط آن دکوراسیون خانه را تغییر اساسی داد. پرده هایی نصب کنید که با مبلمان شما همخوانی داشته باشند. از پرده هایی با طرح های جذاب و رنگ های روشن استفاده کنید. اگر میخواهید برخی اتاق ها تیره بمانند، مثل اتاق خواب میتوانید از پرده های تیره با طرح های جذاب استفاده کنید. اگر میخواهید فضا بازتر به نظر برسد، از پرده هایی با رنگ روشن، بدون طرح و بافت نازک استفاده کنید. 5.به دنبال قالیچه های مناسب با فضای خانه بگردید. استفاده از قالیچه در خانه به دو منظور استفاده می شود: پوشاندن قسمت های زشت یا کثیف کف زمین، و ایجاد طرحی برای کفپوش. به دنبال قالیچه های مناسب با سایز قسمت های خالی خانه بگردید. این قالیچه ها به شما کمک میکند ، حتی اگر مبلمان زیادی ندارید، خانه خود را شلوغ تر نشان دهید.

چه چیزی در مورد دکوراسیون خانه بسیار جذاب است؟

هریک از آنها دارای نکات و ویژگیهایی هستند که میتوانند در دکوراسیون خانهتان به شما کمک کنند. دکوراسیون این خانه در تهران کاملاً به سبک مدرن طراحی شده است. اگر با سبک مدرن آشنا باشید، میدانید که از ویژگیهای مهم آن استفاده از رنگهای روشن و خنثی است. در طراحی این دکوراسیون به این موضوع توجه دقیقی شده و با به کارگیری رنگهای خنثی سعی کردهاند فضاهای موجود را بزرگتر و دلبازتر نشان دهند. اتاق پذیرایی این خانه با مبلمان شیک و مدرن چیدمان شده است. رنگ تمامی المانها مبلمان با هم همخوانی داشته و به همین خاطر جذاب و یکدست به نظر میرسد. حتی میز تلویزیون و کنسول نیز با رنگ مبلها یکی بوده و رنگ چوبشان هم با کفپوش هماهنگ است. در وسط خانه یک فرش ایرانی هم به چشم میخورد که جزو المانهای کاربردی و ضروری در دکوراسیون ایرانی میباشد. پرده هم نشاندهنده اصالت یک خانه ایرانی است که ظریفترین طرح و مدل آن در این خانه استفاده شده است.

بدترین توصیه جهان در دکوراسیون خانه

kitchen decorationدکوراسیون ایمن خانه برای کودک : طراحی داخلی منازل باید با در نظر گرفتن سلامت، راحتی و امنیت افرادی که در آن خانه زندگی می کنند انجام شود. متخصصان توصیه های کارآمدی را ارائه می کنند که با توجه به آن ها می توان خانه را به محیطی ایمن، سالم و سرگرم کننده برای کودکان تبدیل کرد و ما در این مطلب به این توصیه ها خواهیم پرداخت. ممکن است که تصور کنید با ایمنی کردن دکوراسیون خانه برای کودک آزادی شما محدود خواهد شد. اما می توان با برخی از اقدامات ایمنی که انجام می شود دکوراسیونی راحت و لذت بخش را هم برای خود و هم برای کودکان ایجاد کرد. در اتاق نشیمن و اتاق خواب اکسسوار ها و لوازمی مانند شمع، کبریت، فندک و لوازم دکوری کوچک باید در محلی دور از دسترس کودک قرار داده شوند. این لوازم از جمله اشیائی هستند که به چشم کودک مانند اسباب بازی دیده می شوند و به همین دلیل ممکن است که خطر جدی ای را به همراه داشته باشند.

 

kitchen decorationسعی کنید از رنگ های روشنی مانند سفید، کرمی و خاکستری روشن برای سرامیک خانه ی خود استفاده کنید. سرامیک ها در رنگ ها و طرح های اکلیلی و ابرو بادی می توانند گزینه ی ساده و شیکی برای پوشش دادن کف قسمت های مختلف خانه تان مانند کف آشپزخانه ها، حمام و سرویس های بهداشتی باشند. در دکوراسیون خانه های کوچک بیشتر از پارکت های روشن مانند پارکت سفید و پارکت طلایی استفاده می کنند. رنگ روشن کفپوش ها نوری که بر روی آن ها تابیده می شود را به فضا منعکس می کند و باعث ایجاد فضایی روشن در اتاق نشیمن و پذیرایی تان می شود. از پارکت لمینت ها نیز می توانید در اتاق خواب ها و فضای اصلی خانه که شامل اتاق نشیمن و پذیرایی است استفاده کنید. زیبایی کفپوش های پارکت و لمینت به چوبی بودن و القای حس طبیعت آن ها می باشد اما اگر بر روی آن ها قالیچه یا گلیم های کوچک و طرح دار بیندازید جلوه ای دوچندان پیدا می کنند.

kitchen decorationمیتوانید هر یک از اتاق ها را یک رنگ بزنید. • در صورتی که این استایل شما نیست، میتوانید برای طرح دادن به اتاق ها، از کاغذ دیواری استفاده کنید. برخی کاغذ های دیواری قابل تعویض هستند. • اگر آمادگی رنگ آمیزی کل اتاق ها را ندارید، پس یکی از دیوارها را رنگی کنید. 2.مبلمان جدید را امتحان کنید. مبلمان مهم ترین بخش دکوراسیون خانه را تشکیل می دهد. اگر چندین سال است که از یک مبل استفاده می کنید، بهتر است آن را عوض کنید. مبلمان با رنگ مناسب با خانه و شخصیت خود انتخاب کنید. • میتوانید مبلمان دست دوم بخرید و به آسانی روکش آنها را عوض کنید. • به جای اینکه ست کامل بخرید، خودتان مبلمان را با هم ست کنید. 3.از کمد و تخت کشویی استفاده کنید. به جای انداختن وسایل پشت تخت و قفسه ها ، از کمدهای کشویی استفاده کنید. این روش جذاب میتواند فضای خانه را مرتب تر و باز تر نشان دهد.

kitchen decorationاما طراحی دکوراسیون های ۴۰ متری کار آسانی نیست و نیاز به دقت و مهارت دارد. وقتی خانه شما کوچک باشد مجبور می شوید از بسیاری از لوازم تزئینی و دکورها چشم پوشی کنید و تنها وسایل ضروری را خریداری نمایید. اما نباید فکر کنید که برای یک خانه ۴۰ متری نمی شود دکوراسیون زیبا طراحی و اجرا نمود. با یک سری تغییرات ساده خانه شما تبدیل به فضای مجلل و جذاب خواهد شد. چالش های بسیاری برای دکوراسیون خانه ۶۰ متری وجود دارد که باید با استفاده از خلاقیت و سلیقه خود آن ها را پشت سر گذارید. بدون شک بهترین گزینه برای خانه های کوچک سبک مدرن و مینیمال است. در این سبک بیشتر رنگ ها خنثی می باشد و مبلمان از نوع راحتی انتخاب می گردد. البته در مقابل رنگ خنثی دکوراسیون برای فرش، مبلمان و کوسن ها آن تلاش می شود تا از رنگ های شاد و زنده استفاده گردد تا جذابیت منحصر بفردی ایجاد نماید.

  • از دیوار متحرک کمک بگیرید
  • سرتختی مبله
  • تخت خواب: ۲.۸ میلیون تومان
  • از یک مکعب متحرک استفاده کنید
  • فضای نشیمن
  • یخچال: ۶ میلیون تومان

kitchen decorationاگر به هر دلیلی از رنگهای خنثی و یکنواخت خوشتان نمیآید؛ اما همچنان تمایل به استفاده از سبک مدرن دارید، میتوانید رنگهای شاد و متفاوت را به کار ببرید. با اینکه سبک مدرن با رنگهای خنثی شناخته میشود، ولی در این سبک میتوانید هر آنطور که میخواهید دکوراسیون کنید. هیچ محدودیتی پیش پای شما نیست. مثل همین دکوراسیونی که در تصویر بالا مشاهده میکنید. رنگهای استفاده شده در این دکوراسیون ترکیبی از رنگهای آبی، زرد و صورتی است؛ با این حال رنگ غالبی که برای خود انتخاب کرده، رنگ آبی است. میز و صندلی ناهارخوری ۶ نفره آن نیز همرنگ مبلها است. طراح با گذاشتن مبلها در وسط پذیرایی یک دیوار فرضی میان اتاق پذیرایی و اتاق غذاخوری ایجاد کرده است. گاهی با این روشها میتوان فضاها را به نحو احسنت جداسازی کرد. این یکی از دکوراسیون خانه های مدرن تهران است که به معنای واقعی کلمه هم سبک مدرنیته و هم سبک ایرانی را به نمایش گذاشته است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد طراحی کافی شاپ کوچک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن