میخواستم بدونم بدون مبداء اسپرت و تغییرات تو خروجی اگزاست و تنها کلیدی هدرز میشه عالی پاسخ گرفت. پیشرانه TU5 در کشورمان دارای پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و ۶ معرفی شد و یک سری سالی هست که بر بر روی محصولات دیگری مانند پژو ۴۰۵ slx، پارس TU5 و همچنین دانگ فنگ H30 کراس نیز کارگزاری میشود. در اختیار مهندسین قرار میگیرد.طراحی هدرز شامل روند بخش اعظمی می باشد که از مدلسازی آن آغاز شده و در غایت به سرامیکی کردن درون لولهها ختم میشود.پس از او‌لین تراز (مدلسازی لولهها) باز‌نگری دینامیکی آن ها آغاز میشود تا بررسیهای اضطراری در خصوص صحت عملکرد طراحی انجام شود. درصورتیکه اتومبیل شما در سوخت رسانی مشکلی نداشته باشد و همینطور سیستم وایر و شمع آن فارغ از هرگونه خلل و نقص باشد آلایندگی اتومبیل شما به مقدار قابل توجهی کمتر مییابد. طراحی مختص و سطح صیقلی هدرزها که معمولا از کالا فلزاتی چون فولاد، استیل و آلیاژهای فراوان گران قیمت ساخته میگردند به خروج پرسرعت و پر فشار گازهای سوخته شده حاصل از احتراق یاری می رساند و به تنهایی در حدود 5 تا 10 درصد به توان و گشتاور تولیدی پیشرانه خودروهای معمولی می افزاید.از سوی دیگر اصطکاک کمتر و افزایش توان پیشرانه در دورهای پایین، می تواند در کاهش مصرف سوخت نیز موثر باشد.بنابراین هدرز در واقع یک قطعه بازنگری شده میباشد که به جای منیفولدخروجی چدنی خودروها کارگزاری میشود.یکی از مزایای هدرز ها ، نصب بی آلایش آن هاست که به راحتی در هر مغازه مکانیکی یا اگزوز سازی قابل انجام میباشد البته طراحی و ساخت یک هدرز حرفه ای و کارا بر بر خلاف نصب آن به هیچ وجه ساده نیست.در دنیای امروزی طراحی بهینه اجزای تیونینگ موتور، صرفا به یاری شبیه سازی بسیار ظریف پیشرانه در گوشه و کنار نرم افزارهای فن ای زیرا gt power امکان پذیر است.از سوی دیگر ساخت هدرز ها نیز بایستی به رخ تماما ظریف بوسیله دستگاه های منحصربه‌فرد خم کاری لوله انجام شود و میزان مرغوب بودن عملیات جوش کاری و خودرو کاری نیز تاثیر انکار ناپذیری بر روی امکان های آخرین محصول خواهد داشت. در دنیای امروزی طراحی بهینه اجزای تیونینگ موتور، فقط به یاری شبیه سازی مضاعف دقیق پیشرانه در گوشه و کنار نرم افزارهای رشته ای، چون GT POWER امکان پذیر است. همچنین قابلیت تطبیق همین موتور یورو۵ اهمیت استاندارد آلایندگی یورو۶ نیز وجود دارد. همچنین ازآنجاییکه همین موتور هم طرفداران متعددی در اروپا داشته است، سیستمهای کلیدی برای تغییر و تحول و تحول و تقویت برای همین پیشرانه هم وجود دارد. یکی از ویژگیهای مثبت موتور TU5 وجود قطعات و لوازم باکیفیت و دارای بهمنظور افزایش عملکرد و بازدهی آن است. پس از تولید این اتومبیل در طی یک سری سال اولیه با نام پرشیا یا پارس نوع جدیدی به نام پارس ELXطراحی و ساخت شد که از لحاظ ظاهری تغییرات متعددی نکرد و صرفا کمی آپشن های اتومبیل افزوده شد اما موتوری تازه و پر قدرتی برروی این اتومبیل قرار گرفت (خودرو پارس موتور زانتیا) و سواری اهمیت آن را جذاب تر نمود اما بازهم این مدل نسبت به امکاناتش ارزش بالاتری بخود گرفت. سلام من ۷ ماهه پرشیا تیوفایو خریدم تو همین مدت ۲ بار ورقه تموم کردم مکانیک میگفت که تمامی پرشیا تازه ها اینطوری هستن کسی اطلاع داره که چرا زود برگه تموم هدرز tu5 قیمت میکنن؟ چندتا دیگه عیب نیز داره که من روم نمیشه بگم دو بار هم شکایت کردم یک توشه خود کشور‌ایران ماشین یک توشه نیز اداره صنعت های البته هنوز به هیچ جا نرسیدم من 4 ماهه همین ماشین رو خریدم دو ماهش تو تعمیر گاه بودم حیف یک ریال که بابت این خودرو بدید خویش نمایندگیش هم گفتند همین اتومبیل “آشغاله” حقیقتا همین خودرو مزخرفه خواهشاٌ نخرید. اهمیت کلفت نمودن سیستم اگزوز و هدرز و نیز مقاومت زیر خیس حاصل از این عمل، موتور به سمت اوج گشتاور در بدور موتور فراتر حرکت خواهد داشت . تحلیل سیستم ما در آیتم این جنس تا به امروز این محصول را جزو محصولات میانگین نظارت کرده است، در روزهای آینده به تحلیل ظریف تر همین کالا می پردازیم. ضمن این‌که برخلاف پیشرانه XU7 پژو که بهشدت در حیطه واشر سر سیلندر و سر سیلندر ضعیف است، همین پیشرانه در این دو بخش بهشدت مقاوم است. این پیشرانه از شروع معرفی در کشورمان بهواسطه بازده خوب و شتاب قابل قبولی که به پژو ۲۰۶ میداد بهعنوان پیشرانه پرطرفدار و دوستداشتنی معرفی شده هست و این در حالی هست که همین ایام نمونه اهل ایران شده آنکه به پیشرانه TU5 ایرانیزه معروف است، در حد و اندازههای مدلهای سابق آن نیست. پیشرانه- یکی از از راههای فروش بالاتر یک خودرو، عرضه آن با تجهیزات رفاهی و فنی متنوع میباشد تا بهاینترتیب بتوان ردههای گوناگون سنی و طیف گستردهتری از خریداران را راضی کرد. پژو پرشیا اهمیت ظاهری جالب و زیبا حیاتی چهره نسبتا خشن وارد بازار شد.این ماشین در روزهای اول کلیدی تیتر داخلی X9 ساخت و آن گاه دارای اسم پژو پرشیا به بازار عرضه شد البته بدلیل مشکلات مالکیت معنوی چندی بعد به پژو پارس تغییر‌و تحول نام داد. شباهت عینی فضای داخلی پارس با ۴۰۵ می تواند یک امتیاز منفی برای همین اتومبیل باشد به طوریکه داشبورد در داخل کابین تقریبا همان پژو ۴۰۵ میباشد اما با کمی تغییرات(البته در جور های جدید پژو پارس داشبورد نو و پژو 405 داشبورد جدید) گهگاه زمان ها نمی توان تفاوت تعدادی میلیون تومانی همین خودرو را اصلی پژو ۴۰۵ ادراک کرد ولی به هرحال راحتی بخش اعظم صندلی ها، امر پذیری برتر، طراحی مناسب غربیلک فرمان، کارایی بهتر جعبه دنده و کلاچ از گزاره چهره اتومبیل تغییراتی میباشند که این برتری نسبی را برای این خودرو مهیا کرده است. بدترین و بی کیفیت ترین اتومبیل جهان پارس LX موتور TU5 داشپورت نو علاوه بر بی کیفیتی بدنه و باطن کابین گیربکس اون هنگام حرکت یه صدای دلخراشی میده (دوستانی که دارا هستند شیشه رو ذیل نمایند و به صدایی که از چرخ جلو راننده میاد اعتنا نمایند ) بنده 4 ماه پیش یه پارس lx دارای موتور tu5 گرفتم تا حال 3 بار گیربکس عوض کردم و دو توشه دیسک و صفحه ولی هنوز همون صدای بد رو موقع حرکت داره مجدد نیز تو نوبت بده بستان گیربکس هستم . در صورتی که شما هر مدل سوالی در ارتباط دارای چه جایی و طریق به کار گیری از پارس تیوفایو دارید، می توانید اهمیت ما در برگه وب تماس بگیرید.

ترجمه تخصصی پزشکی

ترجمه تخصصی

ایندکسر