اتفاقی که امروز در شرکت تولیدی پیستون کشورایران افتاده این هست که در زمینههای گوناگون به قدری مالک دانش، مهارت و تجربه هستیم که سه خط ایجاد تام اهمیت ظرفیت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار عدد در کل و هر خط ۴۰۰ هزار پیستون در سال را کاملا اهمیت اتکا به دانش خودمان شیوه اندازی کردیم، یعنی از چینش ماشینآلات، انتخاب ماشینآلات، هماهنگی دستگاه ها و از ساختن فیکچرها، برنامهنویسی CNC، ساختن ابزارهای کنترلی بسیار ظریف و پیشرفته در حد دهم و صدم میکرون، تمام این کارها را با مهندسین خودمان انجام دادیم. امروز اساسی جرات میتوانم بگویم سرمایهگذاریهایی که به وسیله گروه عظام در شرکت در همین سالها انجام شده، بالای ۱۵۰۰ میلیارد تومان بها دارد. به لحاظ قابلیتهای مانورپذیریمان بر روی محصولات نو نیز میتوانم اهمیت جرات بگویم ما اول هستیم. اهمیت افتخار اعلام می کنم که امروز پیستونهایی را ایجاد میکنیم که تا سالهای سال حتی به فکر صاحبان و مشتریان این محصولات نمیرسید که میشود همین را در باطن مرز و بوم ساخت کرد و به شکل به طور کامل روتین برای اینها پیشنهاد خرید کردن خارجی قرار داده میشد و از بیرون وارد میشد، امروز بحمدلله توانا هستیم هر گونه پیستونی را در همین مرزوبوم که نیاز صنعت داخلی باشد، در هر صنعتی که باشد، ساخت نماییم و فعالیت را نیز کردیم و نمونههایش به مشتریهایمان تحویل داده شده است. امروز میخواهیم کاملترین مقاله در آیتم این قطعه فراوان حیاتی را در سطح وب کشورایران بررسی نماییم . قبل از سال ۹۸ بیشترین رکوردی که در سال های قبلی کمپانی پیستون جمهوری اسلامی ایران تصویب کرده، ۴ میلیون عدد پیستون بوده. چراکه زیرساختهای واجب چه به لحاظ برنامهریزی تامین مواد و چه به حیث نیروی انسانی و زیرساختهای تولیدی در شرکت فراهم شده و انشاءالله ما در سال ۱۳۹۹ رکورد شش میلیون عدد پیستون را محقق می کنیم. در سال گذشته، همپا حیاتی سیاست های تیم عظام یک بسیج متداول در شرکت منش انداختیم، نیز از نحوه تیم تامین، نیز از طریق گروه مهندسی، کاری کردیم دست کم ۱۰ قلم اشکال مواد کمکی تولید که اقلام مهمی نیز بودند را که از آلمان یا کره یا این که از چین وارد میکردیم، توانستیم اهمیت تولیدکنندگان داخلی تامین کنیم. حساس وجود تمام تحریمها و تمام فشارهایی که از جوانب مختلف، چه به نظر تغییرات نرخ ارز و چه به حیث ایراداتی که به جهت برخی از اسباب و اثاث یدکی مواجه شدیم، ما در سال ۹۸ بالاترین رکورد تاریخ همین شرکت را داریم ثبت می کنیم و از مرز پنج میلیون عدد انشاءالله عبور می نماییم و همین افزایش تیراژ در سالی دارد اتفاق میافتد که انتظارها همگی این بود که صنعت های ما اهمیت مشکلاتی که دارند، حیاتی کاهش ایجاد و مهم تعدیل نیروی انسانی مواجه شوند، البته آفریدگار را شکر اهمیت همت مدیران ارشد مجموعه، صاحبان سهام و همینطور مدیران کارشناس و فنی شرکت و کارکنان این شرکت، امروز علاوه بر اینکه مبتلا این بحرانها نشدیم، ۵ میلیون عدد که در تاریخ همین کمپانی بینظیر و بیسابقه هست را رد میکنیم. سایز و شکل آن ها هم متعدد هست .برای ایجاد پیستون ها معمولا از چدن یا این که فولاد ریخته گری و همینطور از آلیاژ های آلومینیوم به کار گیری می شود . متاع آنان از آلیاژ چدن یا آلومینیوم میباشد و زیر فشار کمتری از طرف گازهای احتراق و حرارت پایینتری از سوی انفجار قرار دارند. پیستون از آلیاژ آلومینیوم ساخته می شود (آلیاژ آلومینیوم مخلوطی از آلومینیوم و فلز های دیگر است)، زیرا فلز سبکی است.وزن هر پیستون در حدود 450/0 کیلو گرم (1پوند)است.دامنه یا نصیب زیر پیستون را می تراشند تا نیز وزن آن کمتر یابد و هم جا به جهت وزنه های تعادل میل لنگ باز شود. اصلی بیشتر نمودن درصدی سیلیکون به آلومینیم ( حدود 16 %) مقدار انبساط حرارتی به نحو دیده گیری کمتر می یابد. هم چنین پیرایش سیلندرها به جهت کمتر شدن لرزش بسیار اهمیت است، مثلاً از یک موتور خطی نمیتوان انتظار زیادی به جهت کاهش پیستون ایران تبریز لرزش داشت. همین موتور لرزش زیادی هم دارااست که اما جزو همان شخصیتش است. همه توان موتور از نیروی فشاردهنده به بالای پیستون ناشی می شود. پیستون در پیشرانههای درونسوز اهمیت فراوان بالایی دارد و هر یکسری بده بستان آن به ندرت و در روزگار سرویسهای اساسی شاید شکل دهد البته میتوان در مواقعی که به تاج همین قطعه نگاه میکنیم، از نشانههای روی آن به سالم و یا این که مشکلات کاری پیشرانه پی ببریم. در موتورهای v6 بجای قرار دادن ۶ سیلندر به رخ مستقیم، میتوان آنان را به صورت دو ردیف شبیه سخن v ساخت. یک عدد از ویژگیهای همین جور موتور این می باشد که میتوان آن را نزدیک کف اتومبیل قرار داد و به همین وسیله، مرکز ثقل اتومبیل را به زمین نزدیک کرد. نزدیک شدن مرکز ثقل خودرو به زمین به این معنی که خوبتر شدن فرمان پذیری خودرو. حساس توجه به همین که 4 شیار در پیستون ایجاد شده ، همین پیستون وابسته به یک سیلندر 4 سوپاپ می باشد. اضطراری به ذكر هست كه مطابق شكل (4) بايد بين پيستون و سيلندر نيز لقي مناسبي را در لحاظ گرفت تا در صورت تغيير بعدها پيستون و سيلندر به دليل تغيير دما ، پيستون باطن سيلندر گير نكنند. پیستون ماشین طوری طراحی می شود که ،حتی درصورتیکه خیلی داغ شود ، گشوده نیز به میزان ای انبساط پیدا نکند که به سیلندر بچسپد .
مقالات مشابه
- مواد شیمیایی و اثر مل گیبسون
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- ُسایت های جدید خبری سال 2021
- رفع افتادگی سینه با 29 درمان خانگی و گیاهی + حرکات ورزشی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- چرا باید به جای خرید لایک، از استراتژی سازمانی برای اینستاگرام استفاده کنیم؟
- معرفی بهترین سایتهای آموزش برنامه نویسی فارسی و انگلیسی برای آموزش برنامه نویسی از صفر
- لوازم عکاسی در 2023 - پیشبینیها
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی