طراحی لابی در ساختمان های اداری بزرگ به این دلیل با اهمیت است که افراد مراجعه کننده هنگام ورود به فضای داخلی ساختمان بتوانند با کانتر اطلاعات ارتباط داشته باشند و در صورت لزوم لحظاتی را منتظر بمانند؛ در نتیجه این فضا به کانتر و مبلمانی برای نشستن افراد نیاز دارد. نورپردازی در هنگام ایجاد یک فضای شیک و روشن بسیار مهم دکوراسیون داخلی اداری صنعتی است. لابی هم مثل هر مکان دیگر با یک نورپردازی مناسب، جلوه ی خاصی پیدا می کند که می تواند در نگاه اول، مهمان ها را به خود جلب کند. طراحی دکوراسیون اداری احتیاج به تخصص و مهارت بیشتری نسبت به منازل مسکونی دارد زیرا دکوراسیون منزل باید مطابق سلیقه افراد ساکن در آن باشد اما محیط های اداری باید به گونه ای باشد تا علاوه بر رسمی بودن محیط و داشتن هنجار و نظم با مخاطب خود با هر سلیقه ای ارتباط بر قرار کند و جذاب دلنشین باشد چون منافع سازمانی در آن اولویت بسیار زیادی دارد و محیط میتواند در جذب اعتماد مشتری تاثیر گذار باشد.

معتقدیم که باید در صدر صنعت خود قرار بگیریم و همواره با همکاری با بهترین مشاغل و همکاری با بهترین طراحان داخلی در اطراف خود به صورت فعالانه در انجام وظیفه خود گام بر میداریم. همه این موارد درکنار هم برای ایجاد یک طرح منسجم با موارد متنوع بهصورتی طرح­ریزی شده که شرکت درمحصولات خود مورد استفاده قرار داده است. اما در ادامه به سه نمونه موفق از طراحی شرکت هایی اشاره خواه شد که در مساحت کم طراحی داخلی موفقی داشته اند. گاهی اوقات به دلیل قرار گیری ستون ها و فرورفتگی های ناکارآمد بخش هایی از منزل بدون استفاده باقی می مونه برای همین در دکوراسیون فضا می شه برای این بخش های ترفندهای طراحی هوشمندانه ای داشت. می شه سطوح مقاومی رو به وسیله بست های مناسب به دیوار نصب کرد تا سطح کم تری از فضا اشغال بشه و سطوحی که می تونن رنگ های متفاوتی داشته باشند. کمد اداری کی از پرکاربرد ترین کالاها در محیط ادار است این وسیله برای نگهداری از اسناد و مدارک، فایل ها ، کاغذها درآنها مورد استفاده قرار می گیرد. در آخر نیز می خواهیم به نورپردازی در دکوراسیون اداری شیک و لوکس بپردازیم که از جمله مهم ترین مسائل در این خصوص می باشد.

این نورپردازی ها با بعد دادن به دیوارها و سقف توسط چراغ های تزئینی و هالوژن ها، چراغ های دیوارکوب در سقف و یا در کف و با آباژور های پایه بلند و پرده های کریستالی می تواند فضای دلنشین و جذابی به لابی بدهد. برای وسایل تزیینی هم در کنار وسایل می توان از چراغ های دیوارکوب و هالوژنی استفاده کرد که نمای زیبایی به فضا می دهد. اول باید ابعاد فضا را بررسی کرد مثلا طراحی داخلی اداری کلاسیک مناسب ابعاد کوچک نیست اگر کار شما نیاز مند کارتیمی و تعامل بیشتر است بهتر است از سبک مدرن استفاده کنید.نور پردازی و رنگ اتاق مدیریت هم یکی از نکاتی است که باید به آن توجه کنید. خوب است بهترین اتاق از نظر دکوراسیون اداری در شرکت را به این امر اختصاص دهید.در دکوراسیون اتاق کنفرانس باید آکوستیک کردن اتاق را هم در نظر گرفته، از این رو نصب پنل ها ی آکوستیک در اتاق کنفرانس می تواند کمک کننده باشد. در اینجا قصد داریم سبک پرطرفداری از طراحی مسکونی را مورد بررسی قرار دهیم، طرحی که به شما حس شرکت در فستیوال رنگها را خواهد داد.

بسیاری از راهرو ها در فضاهای خانه بلااستفاده هستند برای همین می شه که با یک میز L شکل به زیبایی طوری دیزاین بشن که برای فضای کاری بتونن مورد استفاده قرار بگیرند. اگر استفاده نکردهاید امیدوارم از آن دسته باشید که پس از چندی، کمتر با خود بگویید که ای کاش از این رنگ استفاده نمیکردم و خیلی ”یا” ها و ”کاش” های دیگر! این روند با طراحی داخلی به سبک مینیمالیسم و باالهام از حالت ساختارهای شیمیایی مواد انجام شده است. در ادامه این مطلب لطفا با ما همراه باشید تا باهم به بررسی مطلب طراحی داخلی اداری کوچک پبردازیم. بیشک این موضوع یکی از مهمترین دلایل استفاده فراگیر از پارتیشن های اداری به شمار میآید. به عنوان مثال استفاده از پارتیشن های قدی بلند در طراحی دفاتر اداری برای فرهنگ هایی که محرمیت بالایی رو می پسندند، مورد استقبال قرار نمی گیره. با استفاده از پارتیشن بندی اداری ، فضاهای محیط کار یا شرکت به بخش های مجزا تفکیک می شوند و معمولا هر یک از بخش ها در اختیار یکی از کارمندان یا کارکنان قرار داده می شود. در صورت تمایل شما می توانید با کارشناسان شرکت کارانا دکور ارتباط برقرار کنید تا به صورت رایگان به شما در مورد طرح مد نظرتان مشاوره بدهند.

ترجمه تخصصی پزشکی

ترجمه تخصصی

ایندکسر