google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w شناسایی بک لینک های نامناسب (link Schemas) - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

شناسایی بک لینک های نامناسب (link Schemas)

هیچ منطقه ی خاکستری ای وجود ندارد. معیار Spam Score یک وب سایت، اندازه گیری در مقیاس ۰ تا ۱۷ میباشد که نشان می

توسط HITNOW در 29 دی 1399

هیچ منطقه ی خاکستری ای وجود ندارد. معیار Spam Score یک وب سایت، اندازه گیری در مقیاس ۰ تا ۱۷ میباشد که نشان میدهد احتمال جریمه شدن وب سایت توسط موتورهای جستجو (به دلیل اسپم بودن) وجود دارد. دلیل این تاثیرگذاری بیشتر رتبۀ صفحه در کلیدواژه یا همان رنک صفحه است. با بررسی این لیست شاید با اسم های عجیبی از وب سایت ها مواجه شوید که هر چه بیشتر آنها را بررسی کنید می بینید که عجیب تر می شوند. اگر این اتفاق رخ دهد گوگل به نوعی شما و سایتتان را اسپم تشخیص داده و رتبه تان در گوگل به شدت افت می کند. در سایتهایی با زبانهای خارجی (بیرون از محدودهی کسب و کار شما) قرار گرفتهاند. انجمن پی سی دی با دامین اتوریتی 37 و الکسا در ایران 447 یکی بهترین انجمن ها درباره دانلود، بازی، فیلم و نرم افزار بوده و شما می توانید در موضوعات مختلف این انجمن شرکت کنید. بک لینک های خوب در سئو سایت بسیار موثر هستند و بک لینک های بد موقعیت سایت شما را به خطر میاندازند. اینکار در عین حالی که بسیار پیچیده است و مراحل خاص خود را دارد بسیار نیز ساده است!

در این خصوص پیشنهاد می شود تا حد امکان اقدام به ساخت لینک های دقیقا معادل کلمات کلیدی نکنید زیرا ریسک بسیار بالایی دارند و در اغلب مواقع نتیجه برعکس و بدی را به همراه خود می آورند. باید گفت زمانی که شما تمرکز خود را به واسطه راهکارهای بازاریابی محتوا بر روی تولید محتوای باکیفیت می گذارید این موضوع سبب می شود که کاربران لینک سازی از طریق بازنشر محتواها برای شما انجام دهند! بک لینک علاوه بر طبیعی بودن، باید معتبر باشد. اگر رتبه بندی وبسایت را به عنوان یک پازل بزرگ در نظر بگیریم، بک لینک ها را یک قطعه بزرگ از این پازل باید دانست. این جستجوگر تعداد بک لینک، اعتبار سایت اصلی، ارتباط لینک با موضوع سایت و معیارهای دیگری را بررسی میکند و بر همین اساس اعتبار بک لینک های شما را میسنجد. در ادامه میبینیم که حذف بک لینک های مخرب چه تاثیری بر سئو سایت خواهد داشت و چگونه میتوانیم این بک لینک ها را حذف کنیم؟ اما این ابزار، اطلاعاتی را درباره میزان اعتبار هر لینک و تاثیر آن در جایگاه شما ارائه نمیکند. موضوعی که می بایست به آن توجه داشته باشید این است که صرفا گرفتن لینک از چنین دامنه هایی اهمیت ندارد بلکه اهمیت اصلی در این است که لینک شما از یک صفحه خوب و مرتبط باشد.

پس نه تنها استفاده از PBN ها برای ایجاد لینک دیگر ارزشمند نیست، بلکه خطرناک هم هست چرا که بیشتر PBN ها به سرعت توسط Google شناسایی و مجازات میشوند. به صورت غیراصولی و در تعداد بالا به سایت داده میشوند و ظاهری طبیعی ندارند. برخی از لینکهای خارجی به دلایلی توسط گوگل نامعتبر شناخته میشوند و اگر درست مدیریت نشوند، ممکن است سایت شما را در لیست جریمههای گوگل قرار دهند. چگونه بک لینک های بد و ناخواسته را حذف کنیم؟ چه بک لینک هایی بد هستند؟ چگونه بک لینک های بد را پیدا کنیم؟ برای الگوریتم های گوگل فهمیدن پیوند های PBN نسبتا آسان است و آنها را نادیده میگیرد و تاثیری در رتبه بندی و بهینه سازی سایت در موتور جستجو نخواهد گذاشت. پیشنهاد ما برای شما این است که برای بالا بردن آگاهی خود در این زمینه مقالات ما درباره ی آموزش لینک سازی را مطالعه نمایید.

حتی انکر تکست لینکها را میتوانید در این بخش به سادگی مشاهده کنید. از این راه گوگل متوجه میشود که نباید این لینکها را در رتبهدهی سایت شما استفاده کند. شما می توانید رپورتاژ آگهی و متن مقاله مربوط به محصولات تان را در دیگر وب سایت ها به عنوان بک لینک منتشر کنید. الگوریتمهای جدید گوگل به برخی از لینکها امتیاز مثبت و به برخی دیگر امتیاز منفی میدهند. برای اعتبارسنجی لینکها میتوانید از سایت moz یا ahref استفاده کنید. برای این کار میتوانید از سرچ کنسول گوگل استفاده کنید. برای اینکه خرید بک لینک به درستی صورت گرفته شود لازم است که محتوا و لینک های داخلی صحیح قرار داده شود و با از بین بردن تکنیک های غلط در طراحی سایت، رونق کسب و کار شما با پک خرید بک لینک می تواند کامل شود. برای اینکه این نوع لینکها به سایت شما لطمه وارد نکنند، در مرحله اول باید آنها را شناسایی و سپس آنها را حذف کنید. اگر بخواهید بک لینک سازی به روش PBN را کاملا متوجه شوید ابتدا بایستی تعریف بک لینک را بدانید. در ابتدا نتایج واقعا چشم گیر بودند ، رشد تاثیربرانگیز رتبه و تعداد بازدیدکنندگان به صورت چشم گیری بالا رفت.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن