google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w شارژ مودم ایرانسل | خرید بسته اینترنت ثابت ایرانسل - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

شارژ مودم ایرانسل | خرید بسته اینترنت ثابت ایرانسل

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانشبنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و

توسط HITNOW در 2 بهمن 1399

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانشبنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تصمیم اپراتورهای تلفن همراه برای بازگرداندن هزینه ضرر زده شده به مشترکان پس از حذف بستههای پرکاربرد اینترنت همراه خبر داد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امسال برای دومین سال متوالی رئیس جمهوری به وزیر ارتباطات دستور داد هدیه اینترنت یکساله برای خبرنگاران فعال شود.ایرانسل و همراه اول به دلیل حذف بستههای کاربردی خود برای اهدای این هدیه از لیست خارج شدند و رایتل توزیع این هدیه ۱۲۰ گیگا اینترنت رایگان را برعهده گرفت. امسال برای دومین سال متوالی رئیس جمهوری به وزیر ارتباطات دستور داد هدیه اینترنت یکساله برای خبرنگاران فعال شود. مودمهای بدون قفل شبکه قابل استفاده برای تمامی شبکههای اینترنتی همراه هستند. تمامی هزینه ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده هستند و باید 9 درصد مالیات را به هزینه سرویس ها اضافه کرد. برای گران ترین بسته اینترنت یکساله ایرانسل بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده باید مبلغ 155.000 تومان پرداخت کنید. اگر به دانلود فیم و تماشای ویدئوی آنلاین علاقه دارید باید قید بسته های یکساله ایرانسل را بزنید و به دامان سرویس های غیر حجمی! در قسمت Enter Password هم باید رمز مودم را بزنید.

برای خرید اینترنتی مودم IRANCELL TD-I40 A1 پس از مطالعه مشخصات دستگاه و مشاهده قیمت مودم ایرانسل TD-I40 A1، تعداد مورد نیازتان را در همین صفحه انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. باید توجه داشت که کنسول تنظیمات برخی مودم ها به گونه ای طراحی شده که همه ی امکانات را در صفحات نمایش کوچک ارائه نمی کند پس برای دسترسی به کنسول اصلی و کامل دستگاه پیشنهاد می کنیم حتما از لپ تاپ یا کامپیوتر استتفاده نمایید. چگونه بسته اینترنت مودم ثابت خود را تهیه و فعال کنیم؟ از همراهاول را شمارهگیری کنیم. در حال حاضر بستههای ترکیبی اینترنت ایرانسل تنها سرویسهای سه ماهه و یک ساله را در بر میگیرد. امسال خبرنگاران در مجموع از سه اپراتور اول کشور ۵۲۰ گیگ اینترنت رایگان دریافت کردند. باشگاه خبرنگاران جوان موضوع گلایه این کاربر را از اپراتورهای ایرانسل و همراه اول پیگیر شد. در کنار شیار سیمکارت یک شیار کارت حافظه تعبیه شده که به کمک آن میتوان از کارتهای حافظهی Micro SD تا ظرفیت 32 گیگابایت در این محصول استفاده نمود.

ضمنا این ظرفیت تا سه برابر قابل افزایش است. در این پنل شما با امکانات مدیریتی روبرو میشوید که میتوانند مفید واقع شوند. به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، دسترسی رایگان و بدون مصرف دیتا به سامانه «شاد»، ارائه بسته اینترنت با تعرفه تخفیفی به مؤسسههای آموزشی، پیشنهاد ویژه استفاده رایگان از زیرساخت آموزش آنلاین «دانا پلاس» و نیز ارائه سیمکارت آموزشی با امکان ایجاد محدودیت توسط والدین در دسترسی به وبسایتها برای فرزندان، از جمله این امکانات هستند. این مساله به دلیل اینکه تعداد زیادی از خبرنگاران سیمکارت رایتل نداشتند، با اعتراض رو به رو شد. با توجه به اینکه قیمت هر گیگابایت در بستههای بلندمدت کمتر از انواع کوتاهمدت است، با انتخاب آنها میتوانید در هزینههایتان صرفهجویی کنید. این مطلب دارای دو بخش می باشد که اولین پست را با عنوان (نکات مهمی که باید قبل از خرید سرویس TD LTE ایرانسل بدانید - بخش اول) می توانید مطالعه کنید. این در حالیست که گران ترین و پر حجم ترین نیز به سرویس 10 گیگابایتی با قیمت 29.500 تومان اختصاص دارد. به عبارتی هر گیگابایت اینترنت همراه نسل چهارم ایرانسل در گران ترین حالت 3.666 تومان و در ارزان ترین حالت 2.416 تومان عرضه می شود.

ارزان ترین بسته با قیمت 32.000 تومان و گران ترین بسته اینترنت نسل چهارم همراه اول نیز با قیمت 159.000 تومان به فروش می رسند. صدای ایران- بستههای اینترنت بلندمدت بی سروصدا به سایتها و اپلکیشنهای همراه اول و ایرانسل برگشته است. فرارو- بستههای اینترنت بلندمدت بی سروصدا به سایتها و اپلکیشنهای همراه اول و ایرانسل برگشته است. در اواسط تیر ماه سال جاری اپراتورهای مسلط بر بازار(همراه اول و ایرانسل) در اقدامی عجیب همه بستههای پرطرفدار و بلند مدت اینترنت همراه مشترکان را از جدول فروش خود حذف و به جای آنها بستههایی با مدت اعتبار کمتر و قیمت بیشتر را قرار دادند. موضوعی که همواره مورد انتقاد مشترکین ایرانسل قرار می گیرد، سرویس های محدود و با حجم کمتر نسبت به گذشته است، هر چند باید به افزایش قیمت چند ماه اخیر نیز اشاره کرد که سر و صدای زیادی به پا کرد. هر چند رایتل سیمکارت رایگان به خبرنگاران اختصاص داد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن