google-site-verification=2C4udZUURrBQ8PzfHJb1fuC78qofrYExl_7f99szS_w حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای مجازی - هیت نو: ترجمه تخصصی، مرکز خدمات ترجمه

حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای مجازی

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه اسباب و اثاث خانگی اهمیت پشتوانه وار

توسط HITNOW در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>مغازه</span> <span class=changed>نو</span> <span class=changed>اثاثیه</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه اسباب و اثاث خانگی اهمیت پشتوانه واردات مستقیم، مولودی مال Moloudimall

فروشگاه اینترنتی اثاثیه خانگی گروه مولودی کالا اهمیت بیش از سه دهه کار فن ای در حوزه اسباب و اثاث خانگی، یعنی از سال 1370 سرگرم به فعالیت و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، تیم مولودی جنس در راستا فروش لوازم خانگی مهم اعتنا به استانداردها و نیاز مشتریان اهمیت بالاترین میزان مرغوب بودن و مناسبت ترین قیمت، عمل خویش را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی آغاز کرده است.

هم اکنون مولودی مال مفتخر می باشد که با توجه به رضایت مشتریان و همکاران جزوء خوش نام ترین های بازار لوازم خانگی کشور ایران باشد. در گفتگویی که حساس مادح مولودی مدیریت ارشد این تیم داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان همین تیم ملازم آوردیم:

امید می باشد که مشتریان دائمی و کهن هم اصلی حضور در باشگاه مشتریان تارنما مولودی مال، ما را مفتخر نمایند و به طور همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه سایت اینترنتی اسباب و اثاث خانگی مولودی فرآورده برای مشتریان قدیمی استعمال نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال راضی بودن خریدار عزیز از خرید کردن خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به وب سایت مولودی جنس میتوانید از آدرس پایین استفاده نمایید:

آدرس وبسایت قانونی گروه مولودی مال: مولودی مال

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سالیان گذشته به تیتر یکی از از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، همین کمپانی عمل خود در حوزه اسباب خانگی را از سال ۲۰۱۸ کلیدی واردات محصولات دارای کیفیت دیجیتال آغاز کرد. محصولاتی عمدتا حیاتی برند های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست این شرکت از همان ابتدا بر همین اصل بوده میباشد که لیاقت خرید کننده کالی ناب خرید یک کالا کلیدی کیفیت و رضایت بخش میباشد و خیر هر کلایی اهمیت هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از بها رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی میباشد زمانی که هدف شما هم ارائه محصولات حساس کیفیت و نیز بها مناسب و رقابتی میباشد کار زیاد پیچیده و مشکلی را پیش بر روی خود کالی ناب خواهید گذاشت. اما همین تیم امیدوار است که به کمک خداوند و کارایی همکاران کماکان که تا به امروز در تحقق همین اساسی غالب بوده‌اند در آتی هم جهت جلب راضی بودن مندی اکثر مشتریانشان کارایی ببیشتری شکل بدهند.

کالی ناب بی حریف در بها محصولات شیائومی در بازار

در ضمن دکان کالی ناب رو در راستا محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی حیاتی ارزش رقابتی و فراوان عالی به نسبت بازار قیمت محصولات شیائومی در حیث گرفت.

برای مراجعه به فروشگاه کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر روی لینک پایین کلیک نمایید:

آدرس وب وبسایت فروشگاه اینترنتی کالی ناب: کالی ناب

لوگو کالی ناب
لوگو مغازه کالی ناب

فروشگاه محصولات خانه و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک سایت گزینه پسند برای بانوان و نوعروسان خلل پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به عنوان یک بازرگانی مطمئن و به صورت حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته میباشد و از نخست سرمایه خود را بر تنظیم محصولات اصلی میزان مرغوب بودن بنا گذارده است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره فروشگاه اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا حیاتی خدماتی متفاوت و گلچین کردن از بهترین برندهای بازار به جای همه چیز فروشی و فروش نامطمئن، با نگاهی اهمیت و هدف راضی بودن مشتریان خود را از در میان تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خود انتخاب کند؛ مطمئن‌تر، دارای کیفیت‌تر و کلیدی قیمت های منصفانه را به مشتریان جانِ خود ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اسباب خانگی اورجینال

در ارتباط مهم وب سایت خانگی لند با رئیس فروش متشخص این گروه قدرتمند و اهمیت کیفیت حرف کردیم و از میزان مرغوب بودن محصولات و تنوع فراوان زیاد این تارنما به نسبت سایر سایتها فروش اینترنتی محصولات اسباب و اثاث خانگی سوال پرسیدیم، اما جواب آقای هیمن عبداله پوری بسیار جالب و کافی بود:

در سال چهارم کار خواستیم کاری بزرگ‌تر کنیم و گامی نو برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و حیاتی مجموعه‌ای از بهترین مرکزها مستقیم صادرات محصولات اثاثیه خانگی و لوازم جانبی بر سر میز مصاحبه نشستیم و اهمیت متخصصین همین راستا در جهت همکاری به جهت پشتیبانی و هدایت خرید کردن مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه همین مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری رئیس فروش تیم خانگی لند

مشاهده و بررسی محصولات وب سایت خانگی لند پیشنهاد میشه، به ویژه برای بانوان و دوستانی که برای تهیه جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو فروشگاه اینترنتی خانگی لند

آدرس وبسایت خانگی لند یکی از بهترین مراجع تنظیم و خرید کردن جهیزیه عروس از بانه: خانگی لند

پیشرومال یک سایت جامع از اسباب خانگی و محصولات تکنولوژی روز دنیا pishromall

سایت فروشگاه اینترنتی پیشرو مال ، از زیر گروه سایتهایی می باشد که تمرکز اهمیت آنان بر محصولات مختص و تکنولوژیک است، همین مغازه در سال 1400 اساسی فروش محصولات وبسایت آمازون در کشور‌ایران و مهم ارزش کمتر از این تارنما بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به رخ جدی، کار خود را در زمینه محصولات 'خانگی گجت و جانبی دارای کیفیت و گارانتی دار در سال 1401 شروع کرد. هدف این مجموعه فروش محصولات حیاتی میزان مرغوب بودن و حساس قیمت های مناسب و خدمات متمایز از دیگر وب سایت ها می باشد. گروه پیشرومال سعی بر ارسال محصولات در پرسرعت ترین روزگار و بالاترین خدمات را دارد.

مشاوره خرید کردن و پشتیبانی مشتریان در کمترین دوران ممکن را دارد. قیمت محصولات موجود در پیشرومال سعی شده همواره به روز باشد و میتوانید اساسی خیال راحت ثبت پیشنهاد نمائید.

در واقع موضوع خاصی که پیشرو کالا را در گزیده این نوشته ما گنجانده حضور گسترده محصولات تارنما پیروز آمازون در محصولات این تارنما اینترنتی می باشد.

حتما سری به این سایت بزنید، احتمال دارد شما نیز مانند ما محصولاتی رو اونجا پیدا کنید که در بقیه سایتها یا این که سرچ های اینترنتی اهل ایران نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: پیشرومال

فروشگاه پیشرومال
لوگو دکان پیشرومال

یک تارنما بینظیر برای خرید کردن لپ تاپ استوک، برند نام آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمین مورد از لیست معرفی 1+4 فروشگاه برتر، فروشگاهی غیر اسباب خانگی ولی اضطراری برای علاقمندان به لپ تاپ و خرید کردن لپ تاپ، دکان اینترنتی آبیدر استوک به تیتر وبسایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ درگیر به کار شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این امکان را برای مشتریان مهیا می‌آورد که قیمت ها را مقایسه کنند و بتوانند مدل‌های متنوعی را تحلیل کنند. نکته جذاب در گزینه لپ تاپ استوک بها آن است. بودجه گزینه نیاز برای خرید کردن لپ تاپ استوک نسبتاً یک سوم بودجه مورد نیاز به جهت خرید یک لپتاپ جدید اهمیت مشخصاتی مشابه است.

اما آنچه دکان لپ تاپ آبیدر استوک را از سایر رقبا مختلفی می کند، علاوه بر قیمت منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره عالی قبل از خرید کردن لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی حساس همین گروه در ارتباط باشید و محصولات همین مغازه رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید کردن سوای نگرانی

مسئله مهم در خرید لپ تاپ های استوک میزان مرغوب بودن و اطمینان از کارکرد و تندرست بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار خوب برای راحتی خیال مشتریان، بی تردید قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای تمام دستگاه را برای مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت استعمال مشخصی را به جهت کاربران در حیث گرفته اند که در صورتی که در زمان استفاده مشکلی متوجه دستگاه شد سوای هزینه دستگاه را برگشت دیتا و یا این که هزینه را به حساب مشتری واریز می نمایند و یا این که دستگاهی بدون خلل احتمالی برای ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که بوسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، قابلیت و امکان تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. مهم دقت به حجم بالای سفارشات، همت کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کمتر از ۴ روز کاری)

برای خرید و یا بازدید گونه های محشر لپ تاپ استوک بدون شک به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و قیمت لپ تاپ استوک : آبیدر استوک

در غایت در یک جدول می تونیم همین چهار مغازه رو اهمیت هم مقایسه کنیم:

در جدول تحت تلاش کردیم بهترین ویژگی های هر مغازه اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه سرویس ها 1+4 فروشگاه معرفی شده

در صورتی که شما نیز مغازه لطف میشناسید بی تردید معرفی کنید.

نکات دارای در خرید کردن اینترنتی

امکان خرید کردن و فروش امن از طرز اینترنت، دلیلی اساسی به جهت برد کسب‌وکارهای اینترنتی است. بخش اعظمی از مشتریان نسبت به همین نوع معاملات شک دارا هستند زیرا نگران‌اند که داده ها شخصیشان توسط هکرها یا کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. اصلی یاری دانش روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در حالا پیشرفت‌ هستند و هر روز به جهت امنیت و راحتی بخش اعظم خرید کردن و فروش اینترنتی یک استراتژی تازه ابداع می‌شود. دارای وجودِ این، هنوز هم اکثری از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در استعمال از اینترنت شک وتردید دارا‌هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته اساسی که در خرید کردن اینترنتی باید به آن اعتنا نمایید همین هست که خرید کردن خویش را از یک سایت اعتبار و خوش سابقه انجام دهید. بی تردید نظرات کاربران در رابطه اهمیت ارآیه محصول و راضی بودن مشتریان را در لحاظ بگیرید.

به این نکته اعتنا کنید که برای پیدا نمودن سایت های اعتبار در نتیجه ها کاوش ممکن است تقلبی رخ دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس عملکرد نمایید تارنما هایی که میشناسید را انتخاب کنید نیکی لزوما تارنما هایی که در نتیجه های ابتدایی وب سایت گوگل بالا آمده اند. در نام تارنما مراقب نادرست املایی یا این که دامنه ی آن (به عنوان نمونه .net به جای .com .net) باشید و مطلقا از صحت و صدق آدرس وب سایت اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای کلیدی ssl دارای خرید کردن کنید

هرگز حیاتی به کار گیری از کارت اعتباری خود از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را نصب نکرده می باشد ، هیچ خرید کردن آنلاین و یا این که پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. اما همین آیتم را چگونه متوجه شویم؟ سایتی که اساسی SSL رمزگذاری شده است آدرس اینترنتی آن با HTTPS شروع می شود نه تنها با HTTP.

علاوه بر این نمادی از یک قفل ریز نیز در نشانی توشه آن ظاهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار نشانی یا این که نوار حالت تحت قرار دارااست که جایگاه قرارگیری آن ، بستگی به گونه مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS حالا حتی در تارنما هایی که خرید اینترنتی را ارائه نمی دهند هم فعال است ونشانه ای از امن بودن آن وبسایت دارد. همین استاندارد تا جایی اصلی است که google Chrome هر برگه ی بدون رمزگذاری SSL را به تیتر “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

از رمز دوم پویا استفاده کنید

رمز پویا کارت بانکی یک عدد از اصلی‌ترین موارد امنیتی برای پرهیز از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های متعدد برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. همین روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی با روش‌های گوناگون برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در مرزو بوم دوچندان گسترده شده و بسیاری از کسانی که داده ها یه خرده از روش‌های سارقان امروزی دارا‌هستند در گیر ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در حالت رمز ثابت شما به جهت خرید اینترنتی یا این که انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم همیشگی دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری نظیر شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به طرز فیشینگ سارقان به شکلی کاربران را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک صفحه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا این که به عبارتی رمز پویا راهکاری به جهت وصال به امنیت در سرویس ها اینترنتی است. در برعلیه رمز ثابت، رمز پویا قرار دارااست و به معنای واژه و کلمه رمزی هست که می‌تواند صرفا به جهت یک توشه در تراکنش گزینه به کارگیری قرار گیرد. بر شالوده آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ عامل شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در میهن است. به این خاطر استعمال از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز ثابت در امر فعالیت قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود اساسی جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی همگی بانک‌ها می‌توان میزان قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کمتر داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کاهش می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای به کارگیری از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر توشه خرید کردن اینترنتی یا این که پرداخت‌های تهیدست رمز دوم کارت، از رمز پویا که بانک در اختیارشان قرار می‌دهد، به کار گیری کنند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین عمل هایی که در سال های اخیر در درون سرزمین شروع شده، ثبت و سوق‌دهی مغازه های اینترنتی است. آرم اعتماد الکترونیکی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور ایران به دکان های آنلاین دیتا می شود بهترین خط مش به جهت تشخیص و شناسایی یک وب وبسایت اعتبار از وب وب سایت های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی دکان های آنلاین می توانند اصلی تصویب نام اینترنتی در سامانه آرم اعتماد الکترونیکی به نشانی www.enamad.ir خواهش ثبت دیتاها و اختصاص نشانه اعتماد را داشته باشند. همینطور کلیه مغازه های گزینه تایید می بایست علامت اعتماد الکترونیکی را (که به شکل یک e آبی رنگ به یار یک یا یکسری نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: به عبارتی طور که می دانید جعل کردن یک آیکون گرافیکی کار چندان سختی نیست. در عاقبت چنانچه میخواهید از امنیت یک وب وبسایت تماما مطمئن گردید به اندازه می باشد به کاغذ کسب و کارهای دارای نشانه اعتماد الکترونیکی در این وب سایت مراجعه کنید و اصلی یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن وب سایت گزینه نظر اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین به جهت خرید کردن های الکترونیکی از درگاه های متصل به خزانه های طرف قرارداد استعمال می کنند. پس در این نخست باید توجه داشته باشید که هیچ گاه به فروشگاهی که برای انتقال مبلغ خرید کردن از شماره کارت شخصی به کارگیری می نماید اعتماد نکنید. درگاه های بانکی اصلی به کار گیری از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را اهمیت بانک گزینه نظر برقرار می کنند. به این ترتیب در صورتی که به نوار آدرس وب وبسایت بانکی که از طریق فروشگاه به آن متصل شده اید اعتنا کنید، در ابتدای آن می بایست کلمه https را مشاهده کنید. در صورتی که ورقه خزانه گزینه لحاظ حساس عبارت http هست هیچوقت داده ها حساب بانکی خویش را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در هنگام وارد کردن اطلاعات کارتتان در برگه بانک آیتم نظر، حتی اگر تمامی حالت دیگر نیز مثبت بودند تا جای ممکن از صفحه کلید های مجازی (Virtual Keyboard) به کار گیری نمایید تا ضریب امنیتی عمل شما بالاتر باشد. همچنین تا حد قابلیت و امکان از به اندازه نت ها و رایانه های موجود در مراکز عمومی مثل مدارس و دانشگاه به جهت انجام خرید اینترنتی به کارگیری نکنید.

از مرورگر به روز به کار گیری کنید

بسیاری از اشخاص از مرورگرهای سابق و غیراستاندارد مثل اینترنت اکسپلورر ورژن ۶ یا این که مرورگرهای قدیمی دیگر به کارگیری می‌کنند.

توجه فرمائید که در صورتی که به سلامت دیتاها خود اصلی می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صدق بر روی مرورگر خویش ببینید، از آخرین ورژن مرورگر مورد علاقه‌تان به کارگیری کنید. زیرا در اصل مرورگرها خویش اصلی مشکلات و حفره‌های امنیتی میباشند که حساس کشف آن ها نسخه‌ای تازه جهت پوشش همین حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از آخری ورژن مرورگرتان به جهت خرید الکترونیکی استفاده کنید.

 

روش فعالسازی رمز پویا برای خرید کردن اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی تنها و صرفا توسط بانک صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر خزانه می‌توانند به جهت اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خود به شعب آن خزانه مراجعه کنند. همینطور دریافت رمز پویا از نحوه پیامک و یا این که راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های آماده شده به جهت ارائه آن به مشتریان بوسیله بانک‌ها است. بانک مرکزی هم اصلی هدف محاسبه و راهبری همین پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از ابتدای دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در اکثر بانک‌ها باجه‌ای به مراد ارائه سرویس ها الکترونیک در حیث گرفته شده و مشتریان هر بانک به جهت اخذ هدایت و سرویس ها دارای ارتباط اهمیت رمز پویا می‌توانند به این باجه‌ها مراجعه کرده و خدمات اخذ کنند. همچنین در صورت پیدایش مشکل، مشتریان می‌توانند همین اهمیت را از روش روابط‌عمومی رئیس شعب هر بانک پیگیری کنند. یا این که اساسی مرکز پشتیبانی تلفنی بانک تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، خدمات پرداخت اینترنتی را از شیوه یکی از از بانک‌های مرزو بوم دریافت می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین وقتی می‌خواهید سطح پرداخت وجه را از شیوه کارت انجام بدهید وارد درگاه پرداخت خزانه مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی حیاتی طراحی و ایجاد درگاه‌هایی شبیه به درگاه‌های حساس بانکی و آدرس‌های شبیه آن را در اختیار کاربران قرار داده و به محض وارد کردن اطلاعات بانکی، اقدام به سرقت دیتاها حساب‌های بانکی و در غایت سرقت وجوه از حساب بانکی عضو می‌کنند، لذا باید نسبت به فعال کردن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خویش اقدام کنند.

مجرمان سایبری اساسی ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و باور نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، اسباب خانگی و بسته‌های هدیه مبادرت به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا کاربر را وارد برگه جعلی و مشابه سازی شده خزانه کرده یا در بعضا از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش نظیر دیوارو شیپور مبادرت به گرفتن گوشه ای از پول متاع به عنوان پیش پرداخت یا این که به عبارتی بیعانه کرده و آنگاه جدا ارتباط می‌کنند.

در پایان باز هم باید به همین نکته اشاره نماییم که یک دکان اعتبار را نمی قدرت تنها با دقت به مرتبه آن در وب وبسایت هایی مانند الکسا یا این که تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن شناخت و ممکن است یک کاغذ فروشگاهی ساده در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب تارنما پر زرق و الکتریسیته اینترنتی اهمیت هزاران تماشا کننده و سکو جهانی بالا داشته باشد. با رعایت همین نکات معمولی می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در ده سال اخیر، کلیدی اعتنا به شتاب بالای خرید، سرعت بالای ارسال، هزینه کاهش و صرفه جویی از اتلاف وقت افراد به خرید کردن اینترنتی رغبت مضاعف متعددی نشان داده‌اند البته نکته‌ای که همواره از آغاز به دست آوردن و کارهای اینترنتی مطرح بود و اشخاص نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که دارای توجه به دغدغه‌های افراد در دنیای کنونی، خرید اینترنتی در هر جایی از عالم فرار ناپذیر است. از همین رو ملاحضات و نکات بالا از مهمترین مواقعی است که می‌تواند به جهت اعتماد به یک دکان اینترنتی به شما امداد نماید و دانایی شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آینده بالا غالب شود تا در غایت خرید کردن اینترنتی سوای دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم همین مقاله توانسته باشد به جهت شما در خرید کردن اینترنتی بهتر کمک کننده و راهنما باشد.

با تشکر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن